Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00642300/01 - Wynik z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Racławice, na których zamieszkują mieszkańcy oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RACŁAWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010613
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 32-222
1.5.2.) Miejscowość: Racławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-222
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413067230
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@raclawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.raclawice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Racławice, na których zamieszkują mieszkańcy oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb258c80-e997-49eb-8f20-f88799538c14
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567037
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00112976/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunanych od właścicieli nieruchomości z terenu gmint Racławice, na których zamieszkują mieszkańcy oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/raclawice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/raclawice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl - https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Racławice.
2. Obsługę Gminy Racławice prowadzi Urząd Gminy w Racławicach, Racławice 15, 32-222 Racławice kontakt: pod adresem e-mail gmina@raclawice.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy w Racławicach, Racławice 15, 32-222 Racławice
3. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych na adres: iod@raclawice.pl lub pocztą tradycyjną na adres urzędu.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na postawie art. 6 ust 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Odbiór
i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Racławice, na których zamieszkują mieszkańcy oraz utworzenie
i prowadzenie PSZOK – RO.271.6232.24.19
CZĘŚĆ I. ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY RACŁAWICE*
CZĘŚĆ II. UTWORZENIE I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW (PSZOK) DLA WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY RACŁAWICE*
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym osobom lub podmiotom.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwaną „ustawą Pzp”;
7. Ponadto dane publikowane będą na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/raclawice
8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
10. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących - na podstawie art. 15 RODO,
b) sprostowania Pani/Pana danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO;
c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych - na podstawie art. 18 RODO z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11. nie przysługuje Pani/Panu
a) prawo do usunięcia danych osobowych - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
12. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271.6232.24.19
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I.
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY RACŁAWICE.
1. Zakres zamówienia części I obejmuje:
• odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób nieselektywny (zmieszane odpady komunalne),
• odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych selektywnie „u źródła” oraz w miejscu selektywnego zbierania odpadów w sposób gwarantujący niezmieszanie ich z innymi rodzajami odpadów zbieranych selektywnie,
• transport odebranych odpadów do miejsc ich zagospodarowania, który musi być realizowany za pomocą pojazdów wyposażonych w system monitoringu GPS spełniających wszystkie wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 122) a także spełniających wymogi techniczne stawiane tego rodzaju pojazdom. Z zastrzeżeniem, że system monitoringu GPS musi posiadać funkcję dokumentowania czasu postojów na trasie odbioru odpadów, rozładunku oraz być wyposażony w rejestrator otwarcia i zamknięcia wszystkich włazów załadunkowych z miejscem i czasem wskazania tych czynności (Wykonawcy którzy nie posiadają systemu GPS wyposażonego w rejestrator otwarcia i zamknięcia włazów załadunkowych odpady muszą przystosować pojazdy w ten system w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy jednak nie później niż na jeden dzień przed odbiorem odpadów);
• wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych;
• kontrolę zawartości pojemników oraz worków na odpady komunalne zmieszane oraz worków na odpady gromadzone selektywnie, zgodnie z zasadami określonymi w umowie oraz obowiązującym Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Racławice.
2. Odbiorem zostaną objęte następujące frakcje odpadów komunalnych:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
b) papier i tektura, metal, tworzywa sztuczne, szkło,
c) opakowania z papieru i tektury, z metali, z tworzyw sztucznych, ze szkła oraz wielomateriałowe,
d) odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji i odpady zielone,
e) przeterminowane leki,
f) przeterminowane chemikalia,
g) opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone,
h) zużyte baterie i akumulatory,
i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
j) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
k) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne,
l) zużyte opony,
m) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki,
n) odzież i tekstylia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214
ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie niżej wymienionych kryteriów oraz przypisanych im wag:
• Cena – waga 60%
• Termin zapłaty faktury - waga 40%
• według kryterium „cena oferty” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:
C= (Cmin / Cob )x100 pkt
gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród cen ofert niepodlegających odrzuceniu
Cob – cena badanej oferty
• według kryterium „termin zapłaty za fakturę” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:
T = (Tob / Tmax )x100 pkt
gdzie:
Tmax – najdłuższy termin zapłaty spośród terminów płatności podanych w ofertach niepodlegających odrzuceniu
Tob – termin zapłaty badanej oferty
Termin płatności podany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 7 dni i dłuższy niż 30 dni.
Ocenę oferty stanowić będzie liczba punktów równa:
C * 0,60 + T * 0,40.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II.
UTWORZENIE I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW (PSZOK) DLA WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY RACŁAWICE
1. Zakres zamówienia części II obejmuje:
• utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK).
2. W punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych – PSZOK odbiorem zostaną objęte następujące frakcje odpadów:
a) papier i tektura, metal, tworzywa sztuczne, szkło,
b) opakowania z papieru i tektury, z metali, z tworzyw sztucznych, ze szkła oraz wielomateriałowe,
c) odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji i odpady zielone,
d) przeterminowane chemikalia,
e) opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone,
f) przeterminowane leki,
g) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałe w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki,
h) zużyte baterie i akumulatory,
i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
j) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
k) zużyte opony,
l) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne,
m) odpady tekstyliów i odzieży.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214
ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie niżej wymienionych kryteriów oraz przypisanych im wag:
• Cena – waga 60%
• Termin zapłaty faktury - waga 40%
• według kryterium „cena oferty” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:
C= (Cmin / Cob )x100 pkt
gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród cen ofert niepodlegających odrzuceniu
Cob – cena badanej oferty
• według kryterium „termin zapłaty za fakturę” ofercie zostaną przyznane punkty zgodnie ze wzorem:
T = (Tob / Tmax )x100 pkt
gdzie:
Tmax – najdłuższy termin zapłaty spośród terminów płatności podanych w ofertach niepodlegających odrzuceniu
Tob – termin zapłaty badanej oferty
Termin płatności podany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 7 dni i dłuższy niż 30 dni.
Ocenę oferty stanowić będzie liczba punktów równa:
C * 0,60 + T * 0,40.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia części I mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy,
1.2 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024r. poz. 507)
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie
o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SWZ.
1.3 spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
b) uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
1) posiada aktualny wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zgodnie z wymogami ustawy z dnia
14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2023 poz.1587 t.j. z późn.zm) uprawniający do transportu odpadów,
2) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Racławice, prowadzonego przez Wójta Gminy Racławice na postawie art. 9c ust 1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2024r. poz.399 t. j.), w zakresie umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych wymienionych w części III ust. 2 SWZ,
3) posiada aktualny wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia
14 grudnia 2012r. r. o odpadach (Dz. U. z 2023, poz.1587 t.j. z późn.zm) uprawniający do zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SWZ.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
1) wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 1 usługę w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wielkości łącznej co najmniej
350 Mg/rok,
2) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym:
a) bazą magazynowo - transportową w gminie Racławice lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Racławice, do której posiada tytuł prawny, wyposażoną zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013r. poz. 122),
b) spełniającymi wymagania określonymi przepisami cytowanego rozporządzenia
- co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, oraz
- co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, oraz
- co najmniej jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SWZ.
2. O udzielenie zamówienia części II mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
2.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 ustawy,
2.2 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507)
2.3 spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
b) uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
1) posiada aktualny wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. r. o odpadach (Dz. U. z 2023r., poz. 1587 t.j. z późn. zm.) uprawniający do zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego na terenie PSZOK,
2) posiada zezwolenie na zbieranie odpadów w PSZOK, na terenie, do którego posiada tytuł prawny, wydane przez organ właściwy terytorialnie, w zakresie umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych wymienionych w części III ust. 4 SWZ.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SWZ.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
1) wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 1 usługę w zakresie utworzenia i prowadzenia PSZOK w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 miesięcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 108 ust.1 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez Zamawiającego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SWZ.
Wykonawca, który na dzień składania dokumentów nie może złożyć dokumentów, o których mowa w części XV ust. 2 pkt 2.2 litera b 1) i 2) – składa Oświadczenie, że nie później niż do 60 dni od daty podpisania umowy na Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów (PSZOK) dla właścicieli nieruchomości z terenu gminy Racławice, utworzy i będzie prowadził przez okres trwania umowy stacjonarny Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) zapewniający odbiór odpadów komunalnych wymienionych w części III ust. 4. przez czas wskazany w ofercie. Przedmiotowe Oświadczenie winno zawierać zapis o następującej treści „Oświadczam, że znana jest mi treść art. 297 § 1 kodeksu karnego”
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika. Musi też wyliczać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienia i każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się
o udzielenie zamówienia, oświadczenia oraz dokumenty dotyczące Wykonawcy składa każdy z nich.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-06 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/raclawice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-06 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Usuwanie wyrobów i odpadów zawierających azbest z terenu gminy Pawłów w 2025r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów rekreacyjnych tj. Ośrodka Wypoczynkowego Zalew Nakło - Chechło zarządzanego przez Gminę Świerklaniec
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.