eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZP.56.2024_Usługi konserwacji, naprawy urządzeń oraz utrzymania w ruchu wymiennikowni ciepła w obiektach KWP Kraków i KMP Kraków w sezonach grzewczych w latach 2024 - 2026



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP.56.2024_Usługi konserwacji, naprawy urządzeń oraz utrzymania w ruchu wymiennikowni ciepła w obiektach KWP Kraków i KMP Kraków w sezonach grzewczych w latach 2024 – 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6f9572a-e656-46dd-8073-8675c700ab48

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP.56.2024_Usługi konserwacji, naprawy urządzeń oraz utrzymania w ruchu wymiennikowni ciepła w obiektach KWP Kraków i KMP Kraków w sezonach grzewczych w latach 2024 – 2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6f9572a-e656-46dd-8073-8675c700ab48

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059334/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa konserwacji, naprway urządzeń oraz utrzymania w ruchu wymiennikowni ciepła w KWP i KMP w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473808

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.56.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, naprawa urządzeń oraz utrzymanie w ruchu wymiennikowni ciepła w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie i Komendy Miejskiej Policji w Krakowie w sezonach grzewczych w latach 2024 - 2026. Szczegółowy wykaz wymiennikowni zawarty jest w załączniku nr 1 i 2 do SWZ.
2. Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest:
1) wykonać pierwszy przegląd konserwacyjny do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia niniejszej umowy,
2) wykonać kolejne przeglądy konserwacyjne oraz nadzór nad pracą urządzeń wymiennikowni poprzez sprawdzenie poprawności działania urządzeń oraz parametrów pracy wymiennikowi tj. przepływu, ciśnienia, temperatury itp. w czasie trwania umowy wykonywać raz w każdym z miesięcy wskazanym
w załącznikach nr 1 i 2 do umowy,
3) włączyć układ c.o. wymiennikowni na sezon grzewczy na wniosek Zamawiającego w terminie uzgodnionym z przedstawicielami Zamawiającego,
4) wyłączyć układ c.o. wymiennikowni po sezonie grzewczym po uzgodnieniu
z przedstawicielami Zamawiającego do dnia 15 maja 2025 roku oraz 15 maja 2026 roku.
5) do usuwania awarii, wykonywania napraw wg. zasad określonych w § 3 projektu umowy.

3. Wykonawca w ramach przeglądu konserwacyjnego urządzeń wymiennikowni zobowiązany jest wykonać następujące czynności:
1) przegląd i konserwację urządzeń i instalacji elektrycznej oraz układów automatyki, w tym:
a) kontrola połączeń elektrycznych i AKPiA (Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Automatyka),
b) zapewnienie prawidłowej pracy instalacji elektrycznej i automatyki
c) sprawdzenie połączeń wyrównawczych,
d) kontrola poprawności sterowania i regulacji układów AKPiA
2) przegląd i konserwacja urządzeń elektromechanicznych, w tym:
a) kontrola pracy pomp obiegowych
b) kontrola pracy siłowników i regulatorów
3) kontrolę poprawności pracy i wskazań urządzeń pomiarowych, w tym:
a) kontrola czujników, presostatów, manometrów, termometrów, ciepłomierzy, przepływomierzy, wodomierzy , itp.
b) sprawdzenie elementów sygnalizacyjnych,
4) przegląd i konserwację urządzeń i instalacji hydraulicznej, w tym:
a) kontrola szczelności połączeń (likwidacja przecieków na złączach kołnierzowych i gwintowanych),
b) kontrola stanu technicznego wymienników, zasobników c.w.u., zbiorników ciśnieniowych, układu uzupełniania zładu,
c) sprawdzenie szczelności zbiorników ciśnieniowych,
d) kontrola zaworów bezpieczeństwa, regulacyjnych, kulowych itp. Utrzymanie w sprawności technicznej zaworów kulowych poprzez okresowe „ poruszanie ich”,
5) przegląd i czyszczenie siatek odmulaczy i filtrów,
6) likwidacja miejsc korodujących poprzez czyszczenie i malowanie,
7) kontrola stanu izolacji termicznej urządzeń i przewodów grzewczych (uzupełnianie izolacji w przypadku jej ubytków),
8) sprawdzenie działania układów przy sterowaniu ręcznym,
9) uzupełnianie instalacji c.o. i c.w.u. wodą sieciową do wymaganego poziomu i ciśnienia,
10) regulacja nastaw regulatorów ciepła technologicznego w zależności od aktualnych potrzeb i w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego,
11) wykonywanie innych czynności wymaganych w DTR producenta urządzeń,
12) prowadzenie niezbędnej dokumentacji związanej z funkcjonowaniem wymiennikowni ciepła.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do projektu umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346242,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 626488,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346242,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Projektowo-Produkcyjne EKOTERM Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008499766

7.3.3) Ulica: ul. Biskupińska 7b

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-732

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346242,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.