eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia MałaPrzebudowa drogi gminnej ul. Letniej i Ogrodniczej w m. Szymanów ora ul. Miłej w m. Malin gm. Wisznia Mała



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ul. Letniej i Ogrodniczej w m. Szymanów ora ul. Miłej w m. Malin gm. Wisznia Mała

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisznia Mała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934897

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 9

1.5.2.) Miejscowość: Wisznia Mała

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-114

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 3084800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wiszniamala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej ul. Letniej i Ogrodniczej w m. Szymanów ora ul. Miłej w m. Malin gm. Wisznia Mała

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-959d3b76-5ae6-4d2d-aaa0-d365a146fb64

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062347/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej ul. Letniej i Ogrodniczej w m. Szymanów ora ul. Miłej w m. Malin gm. Wisznia Mała

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469795

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania robot budowlanych pn.: "Przebudowa drogi gminnej ul. Letniej i Ogrodniczej w Szymanowie, gm. Wisznia Mała"
obejmujące:

ZADANIE nr 1: "Przebudowa drogi gminnej ul. Letniej i Ogrodniczej w Szymanowie, gm. Wisznia Mała"

1.1. Przebudowa ul. Letniej w Szymanowie, gm. Wisznia Mała
a) Wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej na odcinku 0+000km-0+413,34km
b) Wykonanie poboczy z kruszywa
c) Wykonanie zjazdów i dojść do nieruchomości o nawierzchni bitumicznej
d) Wykonanie terenów zielonych
e) Wykonanie bitumicznych progów zwalniających, szt. 3 - wg załącznika
f) Dostawa wraz z montażem tablicy informującej o zrealizowaniu zadania dofinansowanego z budżetu Województwa Dolnośląskiego w 2024r., wykonanej z dibondu/metalu z grafiką z laminatem wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ (wymiary: 29,7 x 42cm), treść tablicy do uzgodnienia i akceptacji przez Gminę Wisznia Mała

1.2. Przebudowa ul. Ogrodniczej w Szymanowie, gm. Wisznia Mała
a) Wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej na odcinku 0+000km-0+582,15km
b) Wykonanie poboczy z kruszywa
c) Wykonanie zjazdów (2 szt. zjazdu dodatkowo niż przewiduje Projekt Budowlany) i dojść do nieruchomości o nawierzchni bitumicznej (4szt. dodatkowo dojść do furtek niż przewiduje Projekt Budowlany)
d) Wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych
e) Konserwacja przydrożnego rowu
f) Wykonanie terenów zielonych
g) dostawa wraz z montażem tablicy informacyjnej o wymiarach wymiar: 180x120cm, wykonanej z dibondu/ metalu z grafiką z laminatem wg. wzoru stanowiącego załącznik do SWZ, treść tablicy do uzgodnienia i akceptacji przez Gminę Wisznia Mała

Uwaga!!!
Zamawiający informuje, że dokonuje zmiany dokumentacji projektowej w zakresie konstrukcji nawierzchni jezdni tj. zmienia grubość warstwy ścieralnej z 3cm na 4cm.




2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja:

A. Dokumentacja projektowa:


" "Przebudowa drogi gminnej ul. Letniej w Szymanowie"

a) Projekt budowlany, techniczny i wykonawczy pn: "Przebudowa ul. Letniej w Szymanowie" wykonana przez WP Projekt Przemysław Woch
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót budowlanych
c) Opinia Geotechniczna
d) Pozwolenie na budowę, Dec. nr 322/23
e) Załącznik - "wzór tablicy dotacja"
f) Załącznik - plan sytuacyjny z lokalizacją progów zwalniających


" "Przebudowa drogi gminnej ul. Ogrodniczej w Szymanowie"

a) Projekt budowlany i wykonawczy pn: "Przebudowa ul. Ogrodniczej w Szymanowie" wykonana przez WP Projekt Przemysław Woch
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót budowlanych
c) Pozwolenie na budowę, Dec. Nr 100/20
d) Opinia Geotechniczna
e) Załącznik - "wzór tablicy RFRD"


B. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami
C. Załącznik graficzny- Etapowanie zadania 1
D. Przedmiary robót.

Uwaga!!!!
Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w dokumentacji projektowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45221121-6 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1989942,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn: "Przebudowa drogi gminnej ul. Miłej w Malinie - I Etap", obejmujące:


ZADANIE nr 2: "Przebudowa drogi gminnej ul. Miłej w Malinie - I Etap"

a) Wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej na odcinku 0+000km-0+240,00m
b) Wykonanie poboczy z kruszywa,
c) Wykonanie zjazdów i dojść do nieruchomości o nawierzchni bitumicznej lub kostki
d) Wykonanie profilowania prawej części skarpy na odcinku od 0+100km do 0+240km
e) Wykonanie terenów zielonych
h) Dostawa wraz z montażem tablicy informującej o zrealizowaniu zadania dofinansowanego z budżetu Województwa Dolnośląskiego w 2024r., wykonanej z dibondu/metalu z grafiką z laminatem wg. wzoru stanowiącego załącznik do SWZ (wymiary: 29,7 x 42cm), treść tablicy do uzgodnienia i akceptacji przez Gminę Wisznia Mała


2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje poniższa dokumentacja:

A. Dokumentacja projektowa:

" "Przebudowa ul. Miłej w Malinie, Etap I"

a) Projekt budowlany, wykonawczy pn: "Przebudowa drogi gminnej ul. Miłej w Malinie" wykonana przez WP Projekt Przemysław Woch
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót budowlanych
c) Opinia geotechniczna
d) Zgłoszenie Inwestora AiB.6743.4.11.2023, rej.: 102/23
e) Załącznik - "wzór tablicy dotacja"

B. Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami

D. Przedmiary robót.

Uwaga!!!!
Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45221121-6 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych

4.5.5.) Wartość części: 250009,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1923018,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2998947,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1923018,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DECOSTAR INVESTMENT SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151827914

7.3.4) Miejscowość: Wisznia Mała

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1923018,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319059,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 459074,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319059,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BS7 Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876443

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319059,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.