Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00475378/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą urządzeń komputerowych ( komputerów stacjonarnych typu AIO, skanerów, drukarek etykiet i akcesoriów) dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 65B
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-389
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 348 19 00, 41 348 19 04
1.5.8.) Numer faksu: 41 348 19 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kielce@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_kielce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą urządzeń komputerowych ( komputerów stacjonarnych typu AIO, skanerów, drukarek etykiet i akcesoriów) dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-567315d7-77db-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00125277/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wraz z dostawą urządzeń komputerowych ( zestawów komputerowych, skanerów, drukarek etykiet i akcesoriów) dla potrzeb Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach. .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475378
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0500-OP.261.04.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 129477,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup:1) 25 sztuk komputerów stacjonarnych typu All-in-One (AIO) wraz z oprogramowaniem systemowym (sprzętowym i operacyjnym) Producenta oraz wyposażonych w klawiatury i myszy komputerowe,
2) 14 sztuk monitorów komputerowych
2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
– dostawę sprzętu jego rozładunek i wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
– pomoc telefoniczną w sprawdzeniu konfiguracji sprzętowej komputera,
– umożliwienie dostępu do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie Producenta zestawu komputerowego, który będzie realizowany poprzez podanie numeru seryjnego lub modelu komputera na stronie internetowej Wykonawcy,
– objęcie minimum 24 miesięczną gwarancją dostarczonych urządzeń.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wymaganych wartości określonych parametrów zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Zamawiający informuje, że ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały atrybuty np.: znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, które charakteryzują produkty oferowane przez konkretnego Wykonawcę, należy przyjąć, że mają one charakter wzorcowy i podane zostały w opisie w celu ustalenia standardu i określenia parametrów, jakiemu muszą odpowiadać zamawiane urządzenia, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na komputery AIO/monitory równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest w ramach złożonej oferty, na własną odpowiedzialność i własny koszt udowodnić równoważność w stosunku do wskazań w opisie przedmiotu zamówienia. W ramach równoważności oferta Wykonawcy musi spełniać również warunki dotyczące gwarancji i jej zakresu oraz wsparcia technicznego na poziomie nie gorszym niż opisane w przedmiocie zamówienia.
Informacje o równoważności urządzenia /parametrów/komponentów Wykonawca zobowiązany jest wykazać w „Formularzu cenowym/Informacji o parametrach oferowanych urządzeń”(Załącznik nr 6 do SWZ) potwierdzonych przedmiotowymi środkami dowodowymi, który stanowić będzie Załącznik do złożonej oferty.
Zaoferowane urządzenia muszą być:
1) wysokiej jakości, o parametrach technicznych i funkcjonalnych opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ,
2) kompletne ( tj. ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania wraz z wyposażeniem wymaganym w opisie przedmiotu zamówienia ),
3) fabrycznie nowe (nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane) spełniające normy przewidziane prawem polskim ( w tym: w zakresie bezpieczeństwa elektrycznego i ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, zgodnie z Dyrektywą ROHS - oznaczenie „CE”), posiadające wymagane prawem atesty i certyfikaty,
4) pochodzić z legalnych źródeł i nie naruszać praw: własności, patentowych oraz majątkowych i osobistych praw autorskich osób trzecich,
5) wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem dostawy,
6) dostarczone w nienaruszonych opakowaniach zabezpieczających komputery w czasie ich transportu, oznaczonych w sposób umożliwiający ich identyfikację (nazwa/model, nazwa producenta, etykiety środowiskowe) wraz z dokumentacją (tj. certyfikaty jakości, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi oraz eksploatacji, karty gwarancyjne zawierające numer seryjny, termin i warunki gwarancji),
7) dostarczone w ramach jednej dostawy, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65 B ,
8) wyposażone w system operacyjny wraz z licencją (dotyczy komputerów),
9) posiadać Certyfikaty/zgodności:
– ISO 9001 - potwierdzający wdrożenie przez Producenta oferowanego komputera/monitora normy jakości w zakresie co najmniej: produkcji lub projektowania lub rozwoju urządzeń lub systemów informatycznych lub rozwiązań informatycznych (lub równoważny certyfikat we wskazanym zakresie),
– Certyfikat CE(znak CE) -deklaracja Producenta, że oferowany komputer/monitor jest zgodny z wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa i ochrony zdrowia obowiązującymi w Unii Europejskiej zawartymi w odpowiednich dyrektywach UE dla sprzętu IT,
– zgodność z dyrektywą ROHS potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą ROHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia Producenta urządzenia (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram.
– Ważną etykietę energetyczną (dotyczy monitorów komputerowych) zgodną z rozporządzeniami Komisji UE, w tym: rozporządzeniem delegowanym Komisji UE 2019/2013 z dnia 11 marca 2019 r. uzupełniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/1369 w odniesieniu do etykietowania energetycznego wyświetlaczy elektronicznych i uchylające rozporządzenie delegowane Komisji (UE)nr 1062/2010 (tekst mający znaczenie dla EOG). Oferowany przez Wykonawcę monitor komputerowy musi być zarejestrowany w bazie EPREL (ang.European Product Registry for Energy Labelling).
Baza EPREL dostępna pod linkiem: https://eprel.ec.europa.eu/screen/product/electronicdisplays
Wskaźnik efektywności energetycznej dla każdego modelu monitora musi mieścić się w przedziale klas efektywności energetycznej określonych w przywołanym powyżej rozporządzeniu delegowanym Komisji UE i nie może być mniejsza niż klasa E. Za zaoferowanie monitorów o wyższej klasie energetycznej będzie dodatkowo punktowane przez Zamawiającego, zgodnie z opisem w Rozdziale XIX SWZ.
10) objęte gwarancją przez okres co najmniej 24 miesięcy. Wymogi w zakresie gwarancji opisane zostały w §4 wzoru umowy – Załącznik nr 10 do SWZ. Wykonawca, który zaproponuje objęcie gwarancją urządzeń w okresie dłuższym niż 24 miesiące będzie dodatkowo premiowany w trakcie oceny ofert. Sposób oceny ofert opisany został w Rozdziale XIX SWZ.
7. Zamawiający informuje, że będzie dodatkowo punktował oferty z urządzeniami przyjaznymi dla środowiska, spełniającym aspekty ekologiczne w następującym zakresie:
a) wydajności energetycznej:
– KOMPUTERY– dodatkowo punktowane będą oferty z urządzeniami, których poziom rocznego zużycia energii elektrycznej jest mniejszy niż 140 kWh/rok. Parametr powinien być wskazany w specyfikacji Energy Star oferowanego modelu komputera publikowanego pod linkiem: https://www.energystar.gov/productfinder/product/certified-computers/results lub wskazany w specyfikacji technicznej urządzenia lub w innym dokumencie potwierdzającym ten parametr.
– MONITORY KOMPUTEROWE – posiadanie przez urządzenia klasy efektywności energetycznej wyższej niż klasa E, potwierdzony etykietą energetyczną.
b) wpływu oferowanego sprzętu na środowisko (dotyczy komputerów i monitorów), tj.:
– zrównoważonego rozwoju (cyklu życia) dla sprzętu IT dotyczących m.in.: odpowiedzialnej społecznie i środowiskowo, bezpiecznej dla zdrowia użytkownika (poziom hałasu, zastosowanie części z tworzyw sztucznych negatywnie wpływających na zdrowie ludzkie), wydajności sprzętu, przedłużenia żywotności sprzętu, redukcji niebezpiecznych substancji np. kadmu, rtęci, ołowiu, sześciowartościowego chromu, możliwości demontażu sprzętu i odzysku materiałów (recycling) – posiadanie przez oferowany sprzęt oznakowania TCO Certified,
– i/lub oceny wpływu sprzętu na środowisko - posiadanie ekoetykiety EPEAT na poziomie GOLD/SILVER i/lub EU Ecolabel.
Informacja na temat metody przyznawania dodatkowych punktów opisana została w Rozdziale XIX SWZ „Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert”, natomiast informacja o wymaganych przedmiotowych środkach dowodowych potwierdzających ww. warunki środowiskowe opisana została w Rozdziale IX –„Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych”.
8. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i rozliczeń finansowych określone zostały we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
4.5.5.) Wartość części: 78482,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 15 sztuk skanerów dokumentów z podajnikiem A4, w technologii przechwytywania CIS z funkcją skanowania w kolorze, zasilany prądem o napięciu AC 100V - 240V, 50Hz - 60Hz.2. Zamówienie obejmuje w szczególności:
– dostawę sprzętu jego rozładunek i wniesienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
– umożliwienie dostępu do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie Producenta oferowanego modelu skanera lub stronie internetowej Wykonawcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wymaganych wartości określonych parametrów zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający informuje, że ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały atrybuty np.: znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, które charakteryzują produkty oferowane przez konkretnego Wykonawcę, należy przyjąć, że mają one charakter wzorcowy i podane zostały w opisie w celu ustalenia standardu i określenia parametrów, jakiemu muszą odpowiadać zamawiane urządzenia, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na skanery równoważne, o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania urządzenia równoważnego Wykonawca zobowiązany jest w ramach złożonej oferty, na własną odpowiedzialność i własny koszt udowodnić równoważność w stosunku do wskazań w opisie przedmiotu zamówienia. W ramach równoważności oferta Wykonawcy musi spełniać również warunki dotyczące gwarancji i jej zakresu na poziomie nie gorszym niż opisane w przedmiocie zamówienia.
6. Zaoferowane skanery muszą być:
1) wysokiej jakości, o parametrach technicznych i funkcjonalnych opisanych w Załączniku nr 2 do SWZ,
2) kompletne ( ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania),
3) fabrycznie nowe (nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane) spełniające normy przewidziane prawem polskim, posiadające wymagane prawem atesty i certyfikaty,
4) pochodzić z legalnych źródeł i nie naruszać praw: własności, patentowych oraz majątkowych i osobistych praw autorskich osób trzecich,
5) wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem dostawy,
6) dostarczone w nienaruszonych opakowaniach zabezpieczających urządzenia w czasie ich transportu, oznaczonych w sposób umożliwiający jego identyfikację (nazwa/model, nazwa Producenta, etykiety środowiskowe) wraz z dokumentacją (tj. certyfikaty jakości, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi/użytkowania, karty gwarancyjne zawierające numer seryjny, termin i warunki gwarancji),
7) dostarczone w ramach jednej dostawy, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65 B ,
8) wyposażone w dedykowane przez Producenta urządzenia oprogramowanie wraz z licencją (jeśli dotyczy),
9) posiadać certyfikaty/zgodności:
– Certyfikat CE(znak CE) -deklaracja Producenta, że oferowane skanery są zgodne z wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa i ochrony zdrowia obowiązującymi w Unii Europejskiej zawartymi w odpowiednich dyrektywach UE dla tych urządzeń,
– zgodność z dyrektywą ROHS potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą ROHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia Producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych” ”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006),
10) objęte gwarancją przez okres co najmniej 12 miesięcy. Wymogi w zakresie gwarancji opisane zostały w §4 wzoru umowy – Załącznik nr 11 do SWZ. Wykonawca, który zaproponuje objęcie gwarancją urządzeń w okresie dłuższym niż 12 miesięcy będzie dodatkowo premiowany w trakcie oceny ofert. Sposób oceny ofert opisany został w Rozdziale XIX SWZ.
7. Zamawiający informuje, że będzie dodatkowo punktował oferty z urządzeniami przyjaznymi dla środowiska, spełniającymi aspekty ekologiczne w następującym zakresie:
a) efektywności energetycznej i zarządzania energią: posiadanie przez oferowane urządzenia certyfikatu/ etykiety Energy Star lub wskazanie w specyfikacji technicznej urządzenia lub innym dokumencie informacji o energooszczędności oferowanego urządzenia,
b) innych wskaźników ekologiczności: posiadanie przez oferowane urządzenia dowolnego oznakowania ekologicznego typu I lub wskazanie innych stosownych środków dowodowych potwierdzających m.in. działanie, rodzaj materiałów/substancji użytych do produkcji części oferowanych urządzeń itp. potwierdzających kryteria ekologiczności (odpowiedzialną społecznie i ekologicznie produkcję i/lub przedłużenie żywotności produktu, zmniejszenie ilości substancji niebezpiecznych, odzyskiwanie materiałów –recykling i inne).
Informacja na temat metody przyznawania dodatkowych punktów opisana została w Rozdziale XIX SWZ „Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert”, natomiast informacja o wymaganych przedmiotowych środkach dowodowych potwierdzających ww. warunki środowiskowe opisana została w Rozdziale IX SWZ –„Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych”.
8. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i rozliczeń finansowych określone zostały we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 28446,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup:– 15 sztuk drukarek etykiet termotransferowych i termicznych,
– 15 sztuk czytników kodów kreskowych z podstawą na wysięgniku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem wymaganych wartości określonych parametrów zawiera Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zamawiający informuje, że ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały atrybuty np.: znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, które charakteryzują produkty oferowane przez konkretnego Wykonawcę, należy przyjąć, że mają one charakter wzorcowy i podane zostały w opisie w celu ustalenia standardu i określenia parametrów, jakiemu muszą odpowiadać zamawiane urządzenia, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na drukarki/czytniki równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania urządzenia równoważnego Wykonawca zobowiązany jest w ramach złożonej oferty, na własną odpowiedzialność i własny koszt udowodnić równoważność w stosunku do wskazań w opisie przedmiotu zamówienia. W ramach równoważności oferta Wykonawcy musi spełniać również warunki dotyczące gwarancji i jej zakresu na poziomie nie gorszym niż opisane w przedmiocie zamówienia.
5. Zaoferowane drukarki etykiet i czytniki kodów kreskowych muszą być:
1) wysokiej jakości, o parametrach technicznych i funkcjonalnych opisanych w Załączniku nr 3 do SWZ,
2) kompletne ( ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami niezbędnymi do uruchomienia i użytkowania),
3) fabrycznie nowe (nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane) spełniające normy przewidziane prawem polskim, posiadające wymagane prawem atesty i certyfikaty,
4) pochodzić z legalnych źródeł i nie naruszać praw: własności, patentowych oraz majątkowych i osobistych praw autorskich osób trzecich,
5) wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem dostawy,
6) dostarczone w nienaruszonych opakowaniach zabezpieczających urządzenia w czasie ich transportu, oznaczonych w sposób umożliwiający jego identyfikację (nazwa/model, nazwa producenta, etykiety środowiskowe) wraz z dokumentacją (tj. certyfikaty jakości, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi oraz eksploatacji, karty gwarancyjne zawierające numer seryjny, termin i warunki gwarancji,
7) dostarczone w ramach jednej dostawy, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65 B ,
8) wyposażone w dedykowane przez Producenta urządzenia oprogramowanie wraz z licencją (jeśli dotyczy),
9) posiadać certyfikaty/zgodności:
– Certyfikat CE(znak CE) -deklaracja Producenta, że oferowane drukarki/czytniki są zgodne z wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa i ochrony zdrowia obowiązującymi w Unii Europejskiej zawartymi w odpowiednich dyrektywach UE dla tych urządzeń,
– zgodność z dyrektywą ROHS potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą ROHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie „Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych” ”, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006),
10) objęte gwarancją przez okres co najmniej 12 miesięcy. Wymogi w zakresie gwarancji opisane zostały w §4 wzoru umowy – Załącznik nr 12 do SWZ. Wykonawca, który zaproponuje objęcie gwarancją urządzeń w okresie dłuższym niż 12 miesięcy będzie dodatkowo premiowany w trakcie oceny ofert. Sposób oceny ofert opisany został w Rozdziale XIX SWZ.
6. Zamawiający informuje, że będzie dodatkowo punktował oferty z urządzeniami przyjaznymi dla środowiska, spełniającymi aspekty ekologiczne w następującym zakresie:
a) energooszczędności: posiadanie przez oferowane urządzenia (co najmniej dla drukarek etykiet) certyfikatu/etykiety Energy Star lub wskazanie w specyfikacji technicznej urządzenia lub innym dokumencie informacji o energooszczędności oferowanego urządzenia.
b) innych wskaźników ekologiczności: posiadanie przez oferowane urządzenia dowolnego oznakowania ekologicznego typu I lub wskazanie innych stosownych środków dowodowych potwierdzających m.in. działanie, rodzaj materiałów/substancji użytych do produkcji części oferowanych urządzeń itp. potwierdzających kryteria ekologiczności (odpowiedzialną społecznie i ekologicznie produkcję i/lub przedłużenie żywotności produktu, zmniejszenie ilości substancji niebezpiecznych, odzyskiwanie materiałów –recykling i inne).
Informacja na temat metody przyznawania dodatkowych punktów opisana została w Rozdziale XIX SWZ „Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert”, natomiast informacja o wymaganych przedmiotowych środkach dowodowych potwierdzających ww. warunki środowiskowe opisana została w Rozdziale IX SWZ –„Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych”.
7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i rozliczeń finansowych określone zostały we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 21305,86 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą przewodów:– przewód teleinformatyczny UTP w ilości 2 opakowań po 305 mb kabla w każdym opakowaniu,
– Przewód AUDIO-VIDEO o długości 20 mb,
– Przewód AUDIO o długości 20 mb.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zaoferowane przewody muszą być:
– fabrycznie nowe jednolite, nieużywane, nieregenerowane,
– oryginalnie zapakowane i oznakowane przez Producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i Producenta
– dostarczone w ramach jednej dostawy, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65 B.
4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i rozliczeń finansowych określone zostały we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32521000-1 - Kable telekomunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1243,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98647,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113222,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98647,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "STATIM" Piotr Wypijewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840955784
7.3.3) Ulica: Głogowska 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-743
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98647,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27379,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32287,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32287,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWER KOMPUTERY
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612143509
7.3.3) Ulica: Ludwika Waryńskiego 53A
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32287,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38468,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38468,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38468,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APLOK Bartłomiej Czekalski, Piotr Figiel Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471987708
7.3.3) Ulica: Pojezierska 97
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-341
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
APLOK BARTŁOMIEJ CZEKALSKI, PIOTR FIGIEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
APLOK BARTŁOMIEJ CZEKALSKI, PIOTR FIGIEL SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38468,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1185,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1185,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1185,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOVER S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591486133
7.3.3) Ulica: Zagnańska 61
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-528
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1185,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-27INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa 50 sztuk zestawów komputerowych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatorów wraz z użyczeniem aparatów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa odczynników, kontroli i akcesoriów do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: Bezpieczny Stok i Świętokrzyskie (B.O.)
- Przebudowa stropu nad kotłownią w budynku krytej pływalni Delfin w Kielcach przy ul. Krakowskiej 2
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa sprzętu drukującego wraz z usługą serwisową i oprogramowaniem zarządzającym Documaster lub równoważnym.
- Dostawa laserowego urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa urządzeń komputerowych i drukarek
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.