Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00391052/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łambinowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412846
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Zawadzkiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Łambinowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-316
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 0048 77 4 311 300
1.5.8.) Numer faksu: 0048 77 4 311 346
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lambinowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9449901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów i dzieci do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Łambinowice oraz dowóz uczniów do szkoły w Nysie w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e5aa6f4-3165-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071824/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI ORAZ DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKOŁY SPECJALNEJ W NYSIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391052
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 274125,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część zamówienia:Dzienna ilość kilometrów pierwszej części zamówienia – 125 km;
Suma długości trasy (obejmującej miejscowości; Dworzysko, Szadurczyce, Sowin, Wierzbie, Łambinowice, Okopy, Bielice, Malerzowice Wielkie,) zgodnie z przyjętym planem 4-tras dowozu.
Ilość osób przewożonych na trasie, zgodnie z załączonym rozkładem jazdy, jest zmienna i ze względu na osoby wsiadające i wysiadające może w sumie dziennie wynosić nawet 101 osób (tej liczby nie przekroczy), jednakże w tym samym czasie w autobusie nie będzie przewożonych więcej niż 55 osób, dlatego wykonawca ma obowiązek użycia pojazdu co najmniej 55 osobowego, w tym z 44 miejscami siedzącymi. Przyjęta do rozliczeń długość dziennej trasy 125,00 km, w stosunku do poprzedniego zamówienia, zmniejszyła się o 2 km dziennie, tj. o 1,57 %.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 171535,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzienna ilość kilometrów drugiej części zamówienia – 145,40 km;Realizujący tę część zamówienia wykonawca, będzie przewozić dzieci z miejscowości; Malerzowice Wielkie, Dworzysko, Łambinowice, Sowin, Wierzbie, Budzieszowice, Drogoszów
i Lasocice, do Nysy jednym kursem dowozu i odwozić po zajęciach do w/w miejscowości realizując
w tym celu dwukrotny kurs odwozu w ciągu dnia (jeden dowóz do szkoły w Nysie i 2 odwozy do domu). W odwozach uwzględnia się różny czas kończenia zajęć dzieci w poszczególnych grupach wiekowych, a także indywidualne predyspozycje uczniów oraz ich szczególne wymagania znane na dzień szacowania. Uwzględniono fakt, że uczniowie, którzy będą objęci I kursem odwozu zamieszkują w Drogoszowie i Malerzowicach.
Wobec powyższego według stanu wiedzy na dzień szacowania dzienne kursy będą obejmowały:
- zebranie i dowóz dzieci do Nysy, ul. Grodkowska 54 z Wierzbia, Sowina, Łambinowic, Budzieszowic, Dworzyska, Malerzowic, Drogoszowa, Lasocic – 57,10 km;
- I odwóz (powrót) uczniów ze szkoły z Nysy do Drogoszowa, i Malerzowic oraz powrót najkrótszą drogą do Nysy - 40,20 km;
- II odwóz uczniów ze szkoły do pozostałych miejscowości tj. Lasocic, Dworzyska, Budzieszowic, Łambinowic, Sowina i Wierzbia – 48,10 km
Łączna długość trasy jednego dnia do rozliczenia wynosić będzie 145,40 km (1 dowóz i 2 odwozy).
Oznacza to, że przyjęta w zamówieniu do rozliczeń dzienna ilość km wynosząca 145,40 km ulega zmianie w porównaniu z minionymi 12 miesiącami i zmniejsza się o 25,70 km dziennie (15,02%).
Do dnia złożenia wniosku z posiadanych informacji wynika, że dowozem objętych może być minimum grupa 10 uczniów + opiekun. Należy jednak uwzględnić zmiany, które mogą wystąpić w trakcie roku w związku z koniecznością dowozu kolejnych uczniów lub na skutek decyzji rodziców.
Zakłada się konieczność zapewnienia 2 dodatkowych miejsc, dlatego pojazd musi być przystosowany do przewozu co najmniej 13 uczniów, jednego opiekuna i kierowcy, w tym wszystkie miejsca siedzące.
Ilość dowożonych uczniów może się zwiększyć bez konieczności wydłużenia trasy lub w przypadku dodatkowych dzieci z miejscowości, których nie obejmują aktualne trasy przewozu, długość dziennej trasy będzie musiała ulegać zmianie. Należy również założyć wydłużenie trasy I powrotu uczniów do domu, w razie jeśli plan zajęć przyjęty w roku szkolnym 2024/2025 spowoduje taką konieczność. Wobec powyższego zakłada się możliwość zmiany treści umowy w trakcie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 102590,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od podpisania umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 670 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 670 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Osobowy Ewa Maciejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6262764196
7.3.3) Ulica: Kraszewskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Niemodlin
7.3.5) Kod pocztowy: 49-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125960 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/9/ZP/2025
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.