Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00553630/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wapna palonego mielonego wysoko reaktywnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarna
1.3.) Oddział zamawiającego: Inwestycje Zamówienia Publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarna 260
1.5.2.) Miejscowość: Czarna
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-125
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 226 23 24 w.148
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaczarna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczarna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73338cbd-9a85-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wapna palonego mielonego wysoko reaktywnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73338cbd-9a85-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567180
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061904/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wapna palonego mielonego wysoko reaktywnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553630
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.1.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 341010,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wapna palonego mielonego wysokoreaktywnego
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ):
1) Sukcesywne dostawy wapna palonego mielonego wysokoreaktywnego w postaci suchego proszku do produkcji organiczno – mineralnego środka poprawiającego właściwości gleby pn. „NawRol” w Oczyszczalni Ścieków w Czarnej, w ilości 270 ton.
2) Właściwości - wartości deklarowane:
3) Właściwości chemiczne
a) CaO – min. 94,0 %
b) MgO – max. 1,0 %
c) CO2 – max. 3,0 %
d) SO3 – max. 0,4 %
4) Właściwości fizyczne:
a) Reaktywność t60 – max. 0’45”
b) Ciężar nasypowy – 0,8 – 0,9 kg/dm3
c) Przesiew przez sito :
d) 2 mm – 100 %
e) 0,2 mm ≥ 99,7 %
f) 0,09 mm ≥ 94 %
5) Wspólny słownik zamówień (CPV): 44921210-7,
6) Produkt musi być transportowany luzem w cysternach samochodowych dostosowanych do rozładunku pneumatycznego, jednorazowe dostawy minimum 25 ton. Dostawy będą realizowane sukcesywnie przez cały okres trwania umowy. Wymagany termin realizacji każdorazowej dostawy wynosi od 2 do 3 dni roboczych od daty otrzymania e-maila bądź zgłoszenia telefonicznego o konieczności realizacji zamówienia.
7) Rzeczywista ilość dostarczanego towaru oraz częstotliwość dostaw wynikać będzie z bieżących potrzeb zamawiającego. zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego wapna. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
8) Wykonawca przy każdej dostawie wykaże spełnienie powyższych wymagań dokumentem potwierdzającym jakość dostarczonego wapna (świadectwo kontroli jakości) oraz zobowiązany jest do każdej dostawy dołączyć dokument magazynowy wydania potwierdzający ilość dostarczonego wapna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44921210-7 - Wapno sproszkowane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327118,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327118,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Materiały Budowlane BUDMAR Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 691551242
7.3.3) Ulica: Boczna Kasprowicza 1
7.3.4) Miejscowość: Łańcut
7.3.5) Kod pocztowy: 37-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MATERIAŁY BUDOWLANE "BUDMAR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MATERIAŁY BUDOWLANE "BUDMAR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327118,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-05Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.