Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00551212/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów - wykaszanie poboczy dróg leśnych 2024"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Jugów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 149
1.5.2.) Miejscowość: Jugów
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-430
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 872 24 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jugow@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jugow.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eed50229-76c2-4ba4-978e-539aab041f181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów - wykaszanie poboczy dróg leśnych 2024"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eed50229-76c2-4ba4-978e-539aab041f18
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567270
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00373583/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 „Bieżące utrzymanie infrastruktury drogowej w leśnictwach Nadleśnictwa Jugów – wykaszanie poboczy dróg leśnych 2024”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00551212
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 132000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot Zamówienia:
Wykoszenie poboczy, skarp i przeciwskarp rowów dróg leśnych, obcinanie wszystkich gałęzi wiszących nad drogami leśnymi na terenie Nadleśnictwa Jugów. Wykonanie usługi ma przyczynić się do poprawienia stanu technicznego dróg leśnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ pkt 3.1. ppkt 7) a) - c) oraz w przedmiarze robót (załącznik nr 2 do SWZ).
Lokalizacja inwestycji: miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Jugów w leśnictwach: - (01) Świerki, -(03) Kalenica, - (05) Przygórze, - (06) Nowa Wieś, - (07) Ścinawka, - (09) Bożków, - (10) Czerwieńczyce, - (11) Wojbórz, - (12) Słupiec.
Przedmiotem zamówienia obejmuje:
• obustronne koszenie i czyszczenie poboczy, skarp, przeciwskarp i rowów z roślinności oraz wycinanie wszystkich drobnych drzew i krzewów o średnicy pnia do 10 cm, w pasie o szerokości 2m od krawędzi jezdni z każdej strony drogi;
• obustronne obcinanie wszystkich gałęzi wiszących nad drogami leśnymi do wysokości 6m i w pasie o szerokości 2m z każdej strony drogi wraz z wyniesieniem we wskazane miejsce przez leśniczego do 15m od krawędzi drogi;
• prace wykonywane będą w konkretnych lokalizacjach na podstawie zleceń wystawianych przez właściwych terytorialnie leśniczych.
PRZEDMIAR robót:
1. OBUSTRONNE (prawa i lewa strona pobocza drogi) KOSZENIE I CZYSZCZENIE POBOCZY, SKARP, PRZECIWSKARP I ROWÓW Z ROŚLINNOŚCI NA SZEROKOŚCI MAKSYMALNIE DO 2M OD KRAWĘDZI JEZDNI
Krotność = 2 m2 49 705,00
2. OBUSTRONNE OBCINANIE GAŁĘZI WISZĄCYCH NAD DROGAMI LEŚNYMI DO WYSOKOŚCI 6M, NA SZEROKOŚCI MAKSYMALNIE DO 2M Z KAŻDEJ STRONY DROGI
Krotność = 2 m2 149 268,00
Pozostałe informacje niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia:
• Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania ciągnikiem o mocy minimum 75 KM wyposażony w urządzenie do koszenia;
• Ostateczne miejsce wykonania usług wskazywać będzie miejscowy leśniczy lub podleśniczy;
• Końcowy odbiór usługi, upoważniający Wykonawcę do wystawienia faktury, potwierdzony będzie protokołem odbioru na zleceniu podpisanym przez leśniczego lub podleśniczego danego leśnictwa;
• Osobą odpowiedzialną za odbiór ilościowy wykonanych prac jest właściwy terytorialnie leśniczy lub podleśniczy. Rzeczywisty rozmiar wykonanych prac zostanie obliczony poprzez pomiar długości odcinków poboczy dróg leśnych (mb), na których wykonano prace (każda strona mierzona osobno). Wykonawca odpowiada za wykonanie niezbędnych prac towarzyszących (np.: uporządkowania terenu po pracach, oczyszczenie jezdni z pozostałości po wykaszaniu);
• Wykonawca odpowiada za wykonanie oznakowania terenu prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i BHP.
Warunki wykonywania zamówienia: wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami BHP, ppoż. z zaleceniami Zamawiającego oraz zgodnie z wytycznymi niniejszej SWZ.
W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny ofertowej Wykonawca zobligowany będzie do:
a) zapewnienia zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż.,
b) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność,
c) zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawneZgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy PZP - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia z uwagi na to, iż cena złożonej jedynej oferty, znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do kosztu złożonej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369552,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496966,05 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- Usługa sprzątania w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii przy al. Piastów 45 w Szczecinie
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2025 r.
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.