Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00459242/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
- 2023/BZP 00471900/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-31
- 2023/BZP 00480323/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 562 95 82 ; 562 95 95
1.5.8.) Numer faksu: 562 95 95
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.szpital.suwalki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SP ZOZ
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07fb1785-7245-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567277
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459242
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 53/TP/MN/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 298528,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici wchłanialne syntetyczne – szew szybkowchłanialny wykonany z syntetycznego przyswajalnego monofilamentu złożonego z kopolimeru glikolidu i e-kaprolaktonu. Podtrzymywanie tkankowe: 7 dni - 60-50%, 14 dni - 30-20%, 21 dni - 11-0%. Całkowita wchłanialność szwu - 90-120 dni1 Rozm. nitki 0, dł. 75cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 36-37 mm) sasz. 576
2 Rozm. nitki 1, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła,wielkość 39 – 40 mm) sasz. 576
3 Rozm. nitki 3/0 , dł 45 cm z igłą ( 3/8 obwodu koła, kosmetyczna odwrotnie tnąca dwuwklęsła, wielkość 19 mm) sasz. 120
4 Rozm. nitki 5/0, dł. 45 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła,wielkość 19 mm) sasz. 36
5 Rozm. nitki 1, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła,wielkość 48 mm) (Próbka 1 opakowanie *) sasz. 1 404
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 32872 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici wchłanialne syntetyczne – monofilament syntetyczny, szybkowchłanialny, niepowlekany, glikonat (72% glikolid, 14% kaprolakton, 14% węglan trimetylenu) zdolność podtrzymywania tkankowego: po 6-7 dniach 50%, po 10 dniach 30-20%, po 14-21 dniach 0%. Czas wchłaniania 56 dni.1 Rozm. nitki 1, dł. 70-75cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) sasz. 144
2 Rozm. nitki 0, dł.90 cm z igłą okrągłą pogrubiona (1/2 koła, wielkość 37 mm) (Próbka 1 opakowanie najmniejsze zbiorcze*) sasz. 2 160
3 Rozm. nitki 0, dł. 70-75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26 mm) sasz. 144
4 Rozm. nitki 2/0, dł. 70-75cm z igłą okrągłą (1/2 koła,wielkość26 mm) sasz. 432
5 Rozm. nitki 3/0, dł. 70-75cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26 mm) sasz. 540
6 Rozm. nitki 4/0, dł. 70-75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 22mm) sasz. 324
7 Rozm.nitki 1 dł. 90 cm z igłą okrągłą ( ? obwodu koła wielkość 48 mm ) sasz. 144
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 38346 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici wchłanialne syntetyczne – pleciony powlekany barwiony czas wchłaniania od 56 do 70 skład chemiczny kopolimer 90%glikolidu i 10% L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd 90/10) powleczenie 50%kopolimer glikoloidu i L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd35/65) i 50% stearynian wapnia1 Rozm. nitki 2, dł. 70-75cm z igłą okrągłą pogrubioną (1/2 koła, wielkość 37 mm) sasz. 540
2 Rozm. nitki 2, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 48 mm) sasz. 648
3 Rozm. nitki 1, dł. 70-75cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) sasz. 180
4 Rozm. nitki 1, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm) sasz. 324
5 Rozm. nitki 1, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 76 mm) sasz. 108
6 Rozm. nitki 0 ,dł 70-75cm z igłą okrągłą(5/8kołą,wielkość 26 mm) sasz. 324
7 Rozm. nitki 0, dł. 70-75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) sasz. 756
8 Rozm. nitki 0, dł. 70-75cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm) sasz. 756
9 Rozm. nitki 0, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 48 mm) sasz. 468
10 Rozm. nitki 2/0, dł. 70-75cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26 mm) (Próbka 1 opakowanie *) sasz. 1 188
11 Rozm. nitki 3/0, dł.70-75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26 mm) sasz. 720
12 Rozm. nitki 4/0, dł. 70-75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość20mm) sasz. 468
13 Rozm. nitki 4/0, dł. 70-75 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 16 mm) sasz. 540
14 Rozm. nitki 1 ,dł 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła,wielkość 40mm pogrubiona ) sasz. 504
15 Rozm.nitki 2/0 dł. 120 cm z igłą progresywnie zakrzywioną, 24mm sasz. 216
16 Rozm. nitki 2/0, dł. 70-75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm) sasz. 576
17 Rozm. nitki 2/0, dł. 70-75 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 37mm) sasz. 72
18 Rozm. nitki 2/0, dł. 70-75cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 30mm) sasz. 360
19 Rozm. nitki 3/0, dł. 70-75cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 30mm) sasz. 72
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 62245 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Zestaw odbarczających szwów chirurgicznych: szew odbarczający 2-owalne płytki poliestrowe z cienkimi podkładkami wraz z drutem stalowym 75 cm powlekanym polietylenem zakończony z obu stron igłami tnącymi 100 mm, długość nitki 90 cm, kształt igły 3/8 koła. (Próbka 1 opakowanie) sasz. 2644.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 19680 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Zszywacz do skóry, zszywki powleczone teflonem (oświadczenie producenta), grubość zszywki 0,58mm, szerokość 6,9mm, wysokość 3,6mm, ilość zszywek 35, opakowanie zbiorcze 6 szt. Na czas trwania umowy proszę o dostarczenie 2 przyrządów wielorazowych do usuwania zszywek. (Próbka 2 opakowania po 35 zszywek) opak. 1254.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 9638 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Taśma silikonowa retrakcyjna kolor niebieski rozmiar 1,5 x 1,0mm, długość 48cm, w opakowaniu 10 saszetek po 2 sztuki (Próbka 1 saszetka) op 154.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 811 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Szew jedwabny, skręcany, powlekany czystym woskiem pszczelim lub silikonem (kolor) Rozm. nitki 2/0, dł. 75 cm z igłą tnącą lub odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 30 mm) (Próbka 1 opakowanie) sasz. 1084.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 367 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew niewchłanialny syntetyczny – monofilament kolor1 Rozm. nitki 0, dł 75 cm z igłą ( 3/8 obwodu koła ,ostra trójkątna – ostrze zwrócone do środka – do szycia skóry lub igła odwrotnie tnąca, wielkość 24 mm ) sasz. 180
2 Rozm. nitki 2/0, dł 75 cm z igłą ( 3/8 obwodu koła ,ostra trójkątna – ostrze zwrócone do środka – do szycia skóry lub igła odwrotnie tnąca, wielkość 24 mm ) sasz. 960
3 Rozm. nitki 3/0 , dł 75 cm z igła tnącą ( 3/8 obwodu koła ,ostra trójkątna – ostrze zwrócone do środka – do szycia skóry lub odwrotnie tnąca, wielkość 24 mm (Próbka 1 opakowanie *) sasz. 1812
4 Rozm. nitki 4/0 , dł 75 cm z igłą ( 3/8 obwodu koła ,ostra trójkątna – ostrze zwrócone do środka – do szycia skóry lub igła odwrotnie tnąca, wielkość 24 mm sasz. 504
5 Rozm. nitki 2/0, dł. 90 cm z igłą odwrotnie tnącą (igła prosta długość 51 – 60mm) sasz. 156
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 13744 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew niewchłanialny syntetyczny – polipropylen, monofilament niepowlekany, kolor, barwiony ftalocyjaniną miedzi1 Rozm. nitki 0, dł. 75 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 obwodu koła, wielkość 39 mm) sasz. 516
2 Rozm. Nitki 1, dł. 50-75 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 obwodu koła, wielkość 75 mm) sasz. 516
3 Rozm. nitki 2/0, dł. 75 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 obwodu koła, wielkość 24- 26 mm) sasz. 576
4 Rozm. nitki 2/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 obwodu koła, wielkość 26 mm) sasz. 960
5 Rozm. nitki 3/0, dł. 45 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 obwodu koła, wielkość 24- 26 mm) (Próbka 1 opakowanie *) sasz. 1620
6 Rozm. nitki 4/0, dł. 45 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 obwodu koła, wielkość 24 mm) sasz. 888
7 Rozm. nitki 4/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 obwodu koła, wielkość 20-22 mm) sasz. 24
8 Rozm. nitki 5/0, dł. 45 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 obwodu koła, wielkość 19 mm) sasz. 84
9 Rozm. nitki 6/0, dł. 75 cm z dwiema igłami okrągłymi (3/8 obwodu koła, wielkość 13 mm) sasz. 36
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 27709 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Siatka syntetyczna do zaopatrywania przepuklin pachwinowych i brzusznych, pooperacyjnych z polipropylenu, dodatkowo wzmocniona niebieskimi znacznikami ułatwiającymi pozycjonowanie siatki ciężar siatki 60-95g/m2, wielkość porów 1,5mm, grubość 0,53cm, rozmiar 15x15cm szt 152 Siatka syntetyczna do zaopatrywania przepuklin pachwinowych i brzusznych, pooperacyjnych z polipropylenu, dodatkowo wzmocniona niebieskimi znacznikami ułatwiającymi pozycjonowanie siatki ciężar siatki 60-90g/m2, wielkość porów 1,5mm, grubość 0,53cm, rozmiar 30x30cm szt. 10
3 Siatka syntetyczna do zaopatrywania przepuklin pachwinowych i brzusznych z polipropylenu, ultralekka o wadze 30-36g/m2, wielkość porów 1,0mm, grubość 0,39mm, rozmiar 7,5x15 szt. 30
4 Siatka syntetyczna do zaopatrywania przepuklin pachwinowych i brzusznych z polipropylenu, ultralekka o wadze 30-36g/m2, wielkość porów 1,0mm, grubość 0,39mm, rozmiar 5x10 szt. 40
5 Siatka syntetyczna do zaopatrywania przepuklin pachwinowych i brzusznych z polipropylenu, ultralekka o wadze 30-36g/m2, wielkość porów 1,0mm, grubość 0,39mm, rozmiar 10x15 szt. 15
6 Siatka syntetyczna do zaopatrywania przepuklin pachwinowych i brzusznych z polipropylenu, ultralekka o wadze 30-36g/m2, wielkość porów 1,0mm, grubość 0,39mm, rozmiar 4,5x10 szt. 20
7 Siatka syntetyczna do zaopatrywania przepuklin pachwinowych i brzusznych z polipropylenu, ultralekka o wadze 30-36g/m2, wielkość porów 1,0mm, grubość 0,39mm, rozmiar 6x14 (Próbka 2 sztuki) szt. 70
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 16133 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici niewchłanialne syntetyczne – plecionka poliestrowa, powlekana silikonem, kolor niebieski lub zielony1 Rozm. nitki 2, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 36-37 mm) (Próbka 1 opakowanie *) sasz. 288
2 Rozm. nitki 1, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 36-37 mm) sasz. 144
3 Rozm. nitki 1 lub 0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 25-26 mm) sasz. 72
4 Rozm. nitki 0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) sasz. 180
5 Rozm. nitki 2/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) (PRÓBKA 1 OPAKOWANIE) sasz. 540
6 Rozm. nitki 3/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm) sasz. 72
7 Rozm. nitki 3/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 25 mm) sasz. 36
8 Rozm. nitki 4/0, dł. 75 cm z dwoma igłami okrągłą (2x3/8 koła, wielkość 12 mm) nitka biała sasz. 72
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 5499 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew syntetyczny, monofilamentowy, z glikonatu, zdolność podtrzymywania (1 dzień 100%, 14 dni-50%, 21 dni-20%) Wchłanianie od 60 do 90 dni. Kolor fioletowy1 Rozm. nitki 1, dł. 90cm z igłą ( 1/2 obwodu koła ,okrągła , wielkość 40 mm pogrubiona) sasz. 72
2 Rozm. nitki 1, dł. 90cm z igłą ( 1/2 obwodu koła ,okrągła , wielkość 48 mm pogrubiona) (Próbka 1 opakowanie *) sasz. 576
3 Rozm. nitki 0, dł. 90cm z igłą ( 1/2 obwodu koła ,okrągła , wielkość 37 mm pogrubiona) sasz. 180
4 Rozm. nitki 4/0, dł. 70cm z igłą ( 13/8 obwodu koła ,okrągła , wielkość 22 mm) sasz. 72
5 Rozm. nitki 2, dł. 90cm z igłą ( 1/2 obwodu koła ,okrągła , wielkość 40 mm pogrubiona) sasz. 360
6 Rozm. nitki 3/0, dł. 30cm z igłą ( 1/2 obwodu koła ,okrągła , wielkość 26 mm pogrubiona) sasz. 72
7 Rozm. nitki 1, dł. 90cm z igłą ( 1/2 obwodu koła ,okrągła , wielkość 37 mm pogrubiona) sasz. 72
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 18656 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Wosk kostny wykonany w 70% z wosku pszczelego oraz w 30% z wazeliny. Pakowany w saszetki po 2,5g (Próbka 1 opakowanie *) sasz. 4804.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 1942 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew syntetyczny, wchłanialny, monofilament, poli-4-hydroksybutyrat, podtrzymywanie tkankowe 70% po 42 dniach, 50% po 90 dniach. Wchłanianie 13 miesięcy1 Rozm. nitki 1, dł. 150 cm z igłą okrągłą ( 1/2 obwodu koła, wielkość 76 mm pętla) (Próbka 1 opakowanie ) sasz. 240
Szew polipropylenowy z dodatkiem polietylenu, niewchłanialny monofilamentowy barwiony
2 Rozm. nitki 0, dł. 75 cm z igłą okrągłą ( 1/2 obwodu koła, wielkość 26 mm) sasz. 240
Szew syntetyczny wchłanialny pleciony powlekany barwiony z mieszaniny kwasu glikolowego i mlekowego lub kwasu poliglikolowego czas wchłaniania od 56 do 70 dni, wytrzymałość w węźle na rozciąganie w stanie początkowym ok. 140%; około 104% po dwóch tygodniach i około 75% w czasie trzech tygodni od zaimplantowania. Skład chemiczny kopolimer 90%glikolidu i 10% L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd 90/10) powleczenie 50%kopolimer glikoloidu i L-laktydu Poli (glikolid i L-laktyd30/70) i 50% stearynian wapnia.
3 Rozm. nitki 1, dł. 70 cm z igłą okrągłą pogrubiona o zakończeniu krótkim tnącym ( haczyk typu J, wielkość 30 mm) sasz. 240
Szew wchłanialny monofilamentowy (czas wchłaniania 180 - 220 dni, podtrzymywanie tkankowe: 90% po 14 dniach, 50% po 28 dniach, 65-90% wytrzymałości węzła na rozciąganie po 28 dniach po zaimplantowaniu )
4 Rozm. nitki 3/0, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 obwodu koła, wielkość 2x22 mm) sasz. 240
5 Rozm. nitki 4/0, dł. 70 cm z igłą okrągłą (1/2 obwodu koła, wielkość 2x22 mm) sasz. 240
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 22206 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Szew niewchłanialny syntetyczny monofilament z poliamidu, kolor. Rozm. nitki 10/0 , dł. 30 cm z igła szpatułkowa z mikroostrzem podwójna śr. 152µ, kąt 140° (3/8 obwodu koła, wielkość 6,5 mm) (Próbka 2 saszetki ) sasz. 602 Szew niewchłanialny impregnowany, pleciony, skręcany jedwab – zespolony klejem naturalnie występującym na włóknach jedwabnych, kolor. Rozm. nitki 5/0 , dł. 75 cm z igła okrągła (3/8 obwodu koła, wielkość 17 mm) (Próbka 2 saszetki ) sasz. 24
3 Szew niewchłanialny impregnowany, pleciony, skręcany jedwab – zespolony klejem naturalnie występującym na włóknach jedwabnych, kolor. Rozm. nitki 6/0 , dł. 45 cm z igła szpatułka podwójna śr. 356µ, kąt 100° (1/4 obwodu koła, wielkość 8 mm) (Próbka 2 saszetki ) sasz. 24
4 Szew niewchłanialny impregnowany, pleciony, skręcany jedwab – zespolony klejem naturalnie występującym na włóknach jedwabnych, kolor. Rozm. nitki 8/0 , dł. 30 cm z igła szpatułka z mikroostrzem śr. 152µ, kąt 140° (3/8 obwodu koła, wielkość 6,5 mm) (Próbka 2 saszetki ) sasz. 12
5 Szew niewchłanialny syntetyczny monofilament z izotaktycznego, krystalicznego steroizomeru polipropylenu, kolor. Rozm. nitki 6/0 , dł. 45 cm z igła odwrotnie tnąca kosmetyczna, dwuwklęsła (3/8 obwodu koła, wielkość 13 mm) (Próbka 2 saszetki ) sasz. 24
6 Szew wchłanialny, monofilament, pleciony, polimer kwasu glikolowego i mlekowego – połączonych w proporcjach 9:1, kolor. Profil podtrzymywania tkankowego: 75% po 14 dniach; 50% po 21 dniach; 25% po 28dniach. Rozm. nitki 6/0 , dł. 45 cm z igła szpatułka z mikroostrzem podwójna śr. 356µ, kąt 100° (1/4 obwodu koła, wielkość 8 mm) (Próbka 2 saszetki ) sasz. 24
7 Szew wchłanialny, monofilament, pleciony, polimer kwasu glikolowego i mlekowego – połączonych w proporcjach 9:1, kolor. Profil podtrzymywania tkankowego: 75% po 14 dniach; 50% po 21 dniach; 25% po 28dniach. Rozm. nitki 6/0 , dł. 45 cm z igła szpatułka z mikroostrzem podwójna śr. 229µ, kąt 110° (1/4 obwodu koła, wielkość 8 mm) (Próbka 2 saszetki ) sasz. 24
8 Szew wchłanialny, monofilament, pleciony, polimer kwasu glikolowego i mlekowego – połączonych w proporcjach 9:1, kolor. Profil podtrzymywania tkankowego: 75% po 14 dniach; 50% po 21 dniach; 25% po 28dniach. Rozm. nitki 8/0 , dł. 45 cm z igła szpatułka z mikroostrzem podwójna śr. 203Micrometra, kąt 140° (3/8 obwodu koła, wielkość 6,5 mm) (Próbka 2 saszetki ) sasz. 48
9 Szew wchłanialny, pleciony, polimer kwasu glikolowego i mlekowego – połączonych w proporcjach 9:1, niebarwiony. Profil podtrzymywania tkankowego: 50% po 5 dniach; 0% po 10-14 dniach. Rozm. nitki 5/0 , dł. 45 cm z igła odwrotnie tnąca kosmetyczna, dwuwklęsła (3/8 obwodu koła, wielkość 11 mm) (Próbka 2 saszetki ) sasz. 24
10 Szew wchłanialny, pleciony, polimer kwasu glikolowego i mlekowego – połączonych w proporcjach 9:1, kolor. Profil podtrzymywania tkankowego: 50% po 5 dniach; 0% po 10-14 dniach. Rozm. nitki 7/0 , dł. 30 cm z igła szpatułka z mikroostrzem śr. 203Micrometra, kąt 140° (3/8 obwodu koła, wielkość 6,5 mm)(Próbka 2 saszetki ) sasz. 24
11 Szew niewchłanialny jedwabny pleciony powlekany woskiem, kolor czarna. Rozm. nitki 4/0 , dł. 45 cm z igła tnąca kostetyczna dwuwklęsła (3/8 obwodu koła , wielkość 16 mm) sasz. 24
12 Szew niewchłanialny z izotaktycznego, krystalicznego steroizomeru polipropylenu, syntetycznego liniowego poliolefinu, kolor niebieski. Rozm. nitki 10/0 , dł. 23 cm z igła szpatułka podwójna z mikroosstrzem śr.152? (prosta, wielkość 16 mm) sasz. 24
13 "Szew niewchłanialny z izotaktycznego, krystalicznego steroizomeru polipropylenu, syntetycznego liniowego
poliolefinu, kolor niebieski. Rozm. nitki 4/0 , dł. 90 cm z igła okrągła podwójna (1/2 obwodu koła, śr.?356? , wielkość 13 mm)" sasz. 24
14 "Szew niewchłanialny z izotaktycznego, krystalicznego steroizomeru polipropylenu, syntetycznego liniowego
poliolefinu, kolor niebieski. Rozm. nitki 5/0 , dł. 45 cm z igła tnąca kostetyczna dwuwklęsła (3/8 obwodu koła , wielkość 16 mm)" sasz. 24
15 "Szew niewchłanialny z izotaktycznego, krystalicznego steroizomeru polipropylenu, syntetycznego liniowego
poliolefinu, kolor niebieski. Rozm. nitki 7/0 , dł. 60 cm z igła okrągła podwójna, typu EVERPOINT CC z wytrzymałego stopu wolframu-renu z mikroostrzem tnącym w 1/3 długosci stożka (3/8 obwodu koła, śr. 305?
Kąt 135 , wielkość 13 mm)" sasz. 24
16 Szew wchłanialny, pleciony, polimer kwasu glikolowego i mlekowego – połączonych w proporcjach 9:1, niebarwiony. Profil podtrzymywania tkankowego: 50% po 5 dniach; 0% po 10-14 dniach. Rozm. nitki 4/0 , dł. 75 cm z igła tnąca (3/8 obwodu koła, wielkość 16 mm) sasz. 24
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 18899 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 System z taśmą podcewkową do operacyjnego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet. Taśma zakładana przez otwory zasłonione, o porowatości 1180-1200 ?m, grubości w zakresie 0,60–0,66mm i szerokości 1,1cm. Taśma wykonana w 100% z polipropylenu, monofilamentowa, koloru innego niż biały dla lepszej wizualizacji, posiadająca wygładzone krawędzie w części podcewkowej. Na pozostałej części taśmy brzegi niewygładzone dla lepszego kotwiczenia w tkance. Wypustka środkująca zapewniająca równy rozkład siatki po obu stronach cewki moczowej i pomagająca w jej prawidłowym naprężeniu. Końce taśmy w osłonie plastikowej ze zwężanymi ramionami wprowadzającymi, umożliwiającymi płynne przeprowadzenie taśmy przez struktury anatomiczne. Brak osłony plastikowej w części podcewkowej. System aplikacji w postaci dwóch igieł (lewa, prawa), charakteryzujący się ergonomicznym projektem uchwytu oraz dwupłaszczyznowym wygięciem igieł. System całkowicie jednorazowy. Pojedyncze urządzenie – igła zakrzywiona lub halo – w zależności od potrzeb zamawiającego. System 104.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 9775 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35462,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35462,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35462,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35462 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie unieważnione zgodnie z art. 255 pkt. 3) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11września 2019 roku - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77051,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77051,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67748,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67748,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67748,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67748 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie unieważnione zgodnie z art. 255 pkt. 1) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11września 2019 roku - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie unieważnione zgodnie z art. 255 pkt. 3) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11września 2019 roku - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18651,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18651,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie unieważnione zgodnie z art. 255 pkt. 1) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11września 2019 roku - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 604,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12298,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13567,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12298,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12298 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30262,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30262,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30262,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.3) Ulica: Kazimierzowska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30262 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23713,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23713,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23713,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23713 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie unieważnione zgodnie z art. 255 pkt. 3) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11września 2019 roku - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10531,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10531,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie unieważnione zgodnie z art. 255 pkt. 3) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11września 2019 roku - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30044,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30044,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2155,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2534,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2155,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promedica Toruń Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562273104
7.3.3) Ulica: Grudziądzka
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2155 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26541,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26541,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26541,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26541 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26543,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26543,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26543,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikamed Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570986965
7.3.3) Ulica: Bądkowskiego
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-137
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26543 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie unieważnione zgodnie z art. 255 pkt. 2) Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11września 2019 roku - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa instrumentów - wiolonczele
- Dostawa instrumentów - akordeony
- Dostawa instrumentów - pianina
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego "ARES" S.A. w Suwałkach w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
- Dostawa nici, staplerów, siatek chirurgicznych oraz innych specjalistycznych wyrobów medycznych na potrzeby bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze
- Szwy chirurgiczne
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.