Og³oszenie z dnia 2024-10-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00577544/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-04
- 2024/BZP 00618339/01 - Wynik z dnia 2024-11-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pojemników na szk³o
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BRALIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855558
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bralin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-640
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627811201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bralin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugbralin.bip.e-zeto.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojemników na szk³o
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b1e7e1d0-92b6-4cab-8fa3-62ebe6e4c20b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00567291
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00032519/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa pojemników na szk³o
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ugbralin.ezamowienia.com/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu Platformy Zamówieñ Publicznych ZETOPZP: https://ugbralin.ezamowienia.com/.
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zamowienia@bralin.pl.
Szczegó³owe informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami zosta³y zamieszczone w rozdziale 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówieñ Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym
na stronie internetowej: https://ugbralin.ezamowienia.com/Regulations/Regulamin%20korzystania%20z%20platformy%20ZETO%20PZP.pdf oraz uznaje go za wi±¿±cy.
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy Zamówieñ Publicznych
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ugbralin.ezamowienia.com/#/authentication/login
2) Wykonawca aby przyst±piæ do postêpowania musi za³o¿yæ konto na Platformie https://ugbralin.ezamowienia.com/#/authentication/register gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia
bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustala has³o, otrzymuje link aktywacyjny
3) Proces rejestracji Wykonawcy jest w pe³ni automatyczny, po zarejestrowaniu nale¿y podaæ dane firmy, któr± osoba zak³adaj±ca
konto reprezentuje.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy i powiadomieñ mailowych.
5) Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 67 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) okre¶la nastêpuj±ce wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
- Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet Explorer;
- W³±czona obs³uga JavaScript;
- Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.;
- pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê.
6) Zamawiaj±cy, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje nastêpuj±ce
informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
- dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: .txt, .rtf, .pdf,.xps, .odt, .ods, .odp, .doc,
.xls, .ppt, .docx, .xlsx, .pptx, .csv, .jpg (.jpeg), .tif (.tiff), .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, mpeg4, .zip,.tar, .gz (.gzip), .7Z, .xsl, XAdES, PAdES, CAdES,
- informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zamówieñ Publicznych
ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna
jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy
Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych zwane dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych jest Urz±d Gminy Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin, nr tel.: 62 781 12 01.
2) W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z wyznaczonym inspektorem ochrony danych
(IOD) – Pani± Natali± Wielowiejsk±, w nastêpuj±cy sposób:
- elektroniczny, na adres email: kontakt@rodo-leszno.com.pl;
- telefoniczny: 783 479 791;
- lub pisemnie na podany wy¿ej adres siedziby.
3) Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.
6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze, wynikaj±cego w szczególno¶ci z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty upowa¿nione do dostêpu do danych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty, z którymi administrator danych osobowych zawar³ stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych, takie jak firmy ¶wiadcz±ce obs³ugê organizacyjn±, doradcz±, informatyczn±.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wyboru oferty do realizacji, je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania danych obejmuje ca³y czas trwania umowy, po tym okresie dane osobowe bêd± przechowywane przez okres zgodny z obowi±zuj±cymi przepisami archiwalnymi.
6) Przys³uguje Pani/Panu prawo do dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
7) Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8) Obowi±zek podania danych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, niepodanie wymaganych danych mo¿e w konsekwencji doprowadziæ do odrzucenia oferty lub wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu.
9) Przy przetwarzaniu danych osobowych nie bêdzie u¿ywane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, ani profilowanie.
10) Administrator danych nie planuje przekazywania danych osobowych do pañstw trzecich lub organizacji miêdzynarodowych. Z uwagi jednak na jawno¶æ postêpowania niektóre dane identyfikacyjne wykonawców mog± byæ dostêpne dla odbiorców spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych frakcji „Szk³o” dla nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu Gminy Bralin.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i ¶mieci
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W tym postêpowaniu zamawiaj±cy przewiduje skorzystania z prawa opcji. Zamówienie z u¿yciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia zamówienia podstawowego o dodatkow± dostawê, zgodnie z cenami wykazanymi przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ, który zostanie z³o¿ony wraz z ofert±. Zamówienie podstawowe (opisane szczegó³owo w ppkt 2.1. niniejszego rozdzia³u) mo¿e ulec zwiêkszeniu o prawo opcji, które obejmuje dostawê pojemników na „Szk³o”. Prawo opcji realizowane bêdzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Zamawiaj±cy uprawniony bêdzie do skorzystania z prawa opcji przez okres obowi±zywania umowy, wobec tego je¶li przed up³ywem terminu na jaki zosta³a zawarta umowa, zostan± zrealizowane dostawy przewidziane w ramach zamówienia podstawowego, Zamawiaj±cy bêdzie móg³ zamawiaæ dalej, a¿ do wykorzystania wszystkich dostaw przewidzianych jako opcja. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê odrêbnym pismem/o¶wiadczeniem. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Warunkiem skorzystania z prawa opcji bêdzie posiadanie w bud¿ecie ¶rodków finansowych na dalsz± realizacjê dostawy pojemników. Postanowienia SWZ odnosz±ce siê do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajduj± odpowiednie zastosowanie do zamówienia objêtego prawem opcji.Opcja: Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy czynno¶ci analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia ( „Opcja”). Przedmiotem Opcji bêd± dostawy analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcê w formularzu oferty). W ramach Opcji mo¿e zostaæ zlecona dostawa wskazana w SWZ (i wycenione przez Wykonawcê w formularzu oferty). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiaj±cy w ramach prawa opcji mo¿e zleciæ maksymaln± ilo¶æ pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych frakcji „Szk³o” dla nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu Gminy Bralin w ilo¶ci do 1900 sztuk na zasadach okre¶lonych dla zamówienia podstawowego. Podstaw± okre¶lenia warto¶ci prac zleconych w ramach Opcji bêd± ceny jednostkowe dostaw zawarte w formularzu oferty.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powy¿szymi kryteriami oceny ofert uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu.
2. Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia ten sam bilans kosztu oferty, Zamawiaj±cy zaprosi tych Wykonawców do z³o¿enia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych (dogrywka).
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
5. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
6. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia w³asnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia w³asnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nienie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia w³asnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
1) O udzielenie zamówienia, mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± minimalne poziomy zdolno¶ci w zakresie do¶wiadczenia tj., ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali nale¿ycie co najmniej 1 dostawê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia tj. polegaj±c± na dostawie pojemników z tworzywa sztucznego na odpady komunalne frakcji szk³o, papier, tworzywa sztuczne, bio lub zmieszane w ilo¶ci min. 200 szt. oraz przedstawi dowody (po¶wiadczenia) potwierdzaj±ce, ¿e dostawy te zosta³y zrealizowane nale¿ycie.
Wykonawca nie mo¿e sumowaæ kilku dostaw o mniejszej warto¶ci dla uzyskania wymaganych warto¶ci porównywalnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy (Wykonawca sk³adaæ je bêdzie dopiero na wezwanie Zamawiaj±cego) obejmuj±:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, porz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
2) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2024 r. poz 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy (Wykonawca sk³adaæ je bêdzie dopiero na wezwanie Zamawiaj±cego) obejmuj±:
1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ
W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jedno wspólne w/w o¶wiadczenie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych dostaw z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych:1) deklaracje zgodno¶ci CE lub inne dokumenty równowa¿ne pozwalaj±ce na u¿ytkowanie na terenie UE zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w tym o¶wiadczenie producenta
2) o¶wiadczenie producenta lub inny dokument potwierdzaj±cy wykonanie pojemników zgodnie z wymaganiami Polskiej Normy EN 840.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Je¿eli wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy do³±czaj± pe³nomocnictwo.2. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.
3. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
a) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ,
b) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy, takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
4. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postêpowania) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, zawieraj±c±, co najmniej:
a) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
b) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia oraz czas trwania gwarancji jako¶ci i rêkojmi.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-06 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ugbralin.ezamowienia.com/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-06 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-05
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszka³ych nale¿±cych do Gminy Go³dap
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Wyszki
- Wykonywanie us³ugi w zakresie wywozu sta³ych odpadów komunalnych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej i podleg³ych jednostek administracji skarbowej wraz z udostêpnieniem pojemników odpady
- Zakup pojemników typu dzwony do segregacji odpadów komunalnych celem wyposa¿enia nieruchomo¶ci wielorodzinnych
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Kodeñ
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych na terenie gminy Stary Dzików
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.