Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00581467/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Biłgorajskiego i jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Biłgorajski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 94
1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 688 20 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bilgorajski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgorajski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Biłgorajskiego i jednostek organizacyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55ab6720-ab44-4935-8fb5-81a2bd3b8f07
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056990/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Biłgorajskiego i jednostek organizacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-55ab6720-ab44-4935-8fb5-81a2bd3b8f073.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 11.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
11.16W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres
e-mail: zamowienia@bilgorajski.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu)
11.17Przy porozumiewaniu się w ramach niniejszego postępowania Wykonawcy powinni posługiwać się numerem referencyjnym: IZ.273.10.2024
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.2 Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.11.4Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 11.5Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia 11.6Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.11.7Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.11.8 Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). 11.9Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1233 ze zm.), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.11.10Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w Rozdziale 11 SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). 11.11Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie
e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków c.d. zawarty został w Sekcji IX Pozostałe informacje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Biłgorajskiego i jednostek organizacyjnych” prowadzonym w trybie podstawowym;
2) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
3) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
4) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
7) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679,
nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.273.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Biłgorajskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu, inspekcji i straży:
4.2 Jednostki organizacyjne objęte niniejszym postępowaniem
4.2.1 Jednostki niżej wymienione, objęte wspólnym ryczałtem stałych opłat:
1)Starostwo Powiatowe w Biłgoraju,
2)Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Biłgoraju
3)Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju,
4)Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju,
5)Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Biłgoraju,
6)Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna w Biłgoraju,
7)Dom Pomocy Społecznej w Teodorówce,
8)Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Biłgoraju
9)Muzeum Ziemi Biłgorajskiej w Biłgoraju
10)Młodzieżowy Dom Kultury w Biłgoraju,
11)I Liceum Ogólnokształcące im. ONZ w Biłgoraju,
12)Zespół Szkół Budowlanych i Ogólnokształcących w Biłgoraju,
13)Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju,
14)Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju,
15)Ośrodek Interwencji Kryzysowej w Biłgoraju,
16)Zespół Szkół Specjalnych w Biłgoraju,
Wielkości przyjęte na potrzeby złożenia ofert:
a)Ilość rachunków bankowych – 136 szt.
b)Ilość miesięcznych poleceń przelewów bankowych w banku obsługującym – 589
c)Ilość miesięcznych poleceń przelewów bankowych do innych banków – 3.380
d)Ilość i wartość miesięcznych wpłat gotówkowych własnych i obcych - 120 szt./ 231.580 zł
e)Ilość i wartość miesięcznych wypłat gotówkowych – 24 szt. /14.300 zł
f)Konwój gotówki usługa inkasa samochodowego kasy Starostwa Powiatowego w Biłgoraju do Banku 22 konwoje (miesięcznie)
g)Wydawanie blankietów czekowych – 5 szt. (miesięcznie)
h)Korzystanie ze skrytki sejfowej – 16
i)System bankowości elektronicznej 70 stanowisk
Cena ryczałtowa za wymienione w pkt. 4.2.1 usługi dla budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych, objętych ryczałtem będzie ustalona jako stała opłata miesięczna (cena w złotych), którą ponosiło będzie Starostwo Powiatowe w Biłgoraju (wspólny ryczałt stałych opłat).
Stała opłata miesięczna powinna zostać tak skalkulowana, aby zawierała wszystkie usługi bankowe wymienione w pkt 4.2.1 Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat dodatkowych w trakcie trwania umowy.
4.2.2 Jednostki nie objęte wspólnym ryczałtem stałych opłat, kalkulacja za całość usług bankowych dla każdej z n/w jednostek:
1) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Biłgoraju,
2) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju
Wielkości przyjęte na potrzeby złożenia ofert:
a) Ilość rachunków bankowych – 8 szt.
b) Ilość miesięcznych poleceń przelewów bankowych w banku obsługującym– 40
c) Ilość miesięcznych poleceń przelewów bankowych do innych banków – 140
d) Ilość i wartość miesięcznych wpłat gotówkowych własnych i obcych
- 2 szt./1.200 zł
e) Ilość i wartość miesięcznych wypłat gotówkowych – 1szt. /1.000 zł
f) wydawanie blankietów czekowych – 1 szt. (miesięcznie)
g) korzystanie ze skrytki sejfowej – 2
h) system bankowości elektronicznej 6 stanowisk
Cena za wymienione w pkt.4.2.2 usługi dla jednostek organizacyjnych (nie objętych ryczałtem) będzie ustalona jako stała oplata miesięczna (cena w złotych), którą ponosiła będzie każda z wymienionych jednostek samodzielnie. Stała opłata miesięczna powinna zostać tak skalkulowana, aby zawierała wszystkie usługi bankowe wymienione w pkt.4.2.2 Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat dodatkowych w trakcie trwania umowy.
4.2.3Jednostka dla której kalkulacja obejmować ma całość usług bankowych
1) Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju – Rachunek Funduszu Pracy
Wielkości przyjęte na potrzeby złożenia ofert:
a) Ilość rachunków bankowych – 3 szt.
b)Ilość miesięcznych poleceń przelewów bankowych w banku obsługującym – 40
c)Ilość miesięcznych poleceń przelewów bankowych do innych banków – 600
d)Ilość i wartość miesięcznych wpłat gotówkowych własnych i obcych – 2 szt./1.200 zł
e)Ilość i wartość miesięcznych wypłat gotówkowych – 1szt. /1.000 zł
f) korzystanie ze skrytki sejfowej – 1
g) system bankowości elektronicznej 5 stanowisk
Cena za wymienione pkt.4.2.3 usługi dla Powiatowego Urzędu Pracy – Rachunek Funduszu Pracy będzie ustalona jako stała opłata miesięczna ( cena w złotych), którą będzie ponosiła ta jednostka samodzielnie. Stała opłata miesięczna powinna zostać tak skalkulowana, aby zawierała wszystkie usługi bankowe wymienione w pkt.4.2.3 Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat dodatkowych w trakcie trwania umowy.
Liczba jednostek organizacyjnych powiatu jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych bez konieczności zmiany umowy na obsługę bankową.
4.3 Zakres zamówienia obejmuje:
1)prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Powiatu Biłgorajskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Biłgorajskiego, otwarcie, prowadzenie i likwidacja rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych w złotych i w walucie obcej,
2)realizacja przelewów bankowych w systemie ELIXIR i innych (w tym sorbnet o wartości powyżej 1.000.000,00 słownie: jednego miliona zł) o podobnym charakterze w walucie krajowej i zagranicznej realizowanie przelewów w walucie obcej bez przeliczenia kwoty waluty obcej na złotówki przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej na następujących zasadach: przelewy dokonywane przy pomocy systemów bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, przelewy złożone w formie papierowej powinny być realizowane w tym samym dniu
3)przyjmowanie wpłat gotówkowych i ich realizacja na rachunek w dniu wpłaty lub do wrzutni oraz zapewnienie bezpiecznych kopert do wrzutni,
4)dokonywanie wypłat gotówkowych, według nominałów określonych każdorazowo przez posiadacza rachunku,
5)potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy,
6)możliwość udzielenia na rachunku bieżącym budżetu Powiatu, w każdym roku budżetowym, kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu przejściowego do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Powiatu w uchwale budżetowej.
oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym będzie zmienne, oparte o średnią stawkę WIBOR dla depozytów 1 – miesięcznych liczoną za okres od ostatniego dnia roboczego poprzedzającego miesiąc, za który liczone są odsetki do przedostatniego dnia miesiąca, za który liczone są odsetki powiększoną o marżę banku. Prawnym zabezpieczeniem spłaty udzielonego kredytu wraz z odsetkami będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracja wekslową. Każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu – uruchomienie kredytu będzie następować bez żadnych prowizji i opłat. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od salda niewykorzystanego kredytu. Dla określenia wartości oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym należy przyjąć iż okres wykorzystania kredytu kwoty 10.000.000,00 zł. nie przekroczy 30 dni w jednym roku.
7)wdrożenie systemu bankowości elektronicznej połączone z przeszkoleniem pracowników wszystkich jednostek do obsługi rachunków bankowych dla dowolnej ilości stanowisk we wszystkich jednostkach w tym zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej,
8)przeniesienie bazy danych z obecnie wykonywanego systemu proponowanego przez bank, system zapewni importowanie zleceń płatniczych z programu placowego z zachowaniem tajemnicy wynagrodzeń, danych osobowych zamawiającego spełniającej standardy bezpiecznej komunikacji zgodnie z przepisami prawa w zakresie bankowości obsługi finansowej budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych- serwis oprogramowanie, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie.
9)możliwość weryfikacji rachunków na „Białej liście VAT”
10)bezterminowy dostęp do historii operacji na rachunkach bankowych w systemie rachunkowości elektronicznej
11)możliwość lokowania wolnych środków na oprocentowanych lokatach terminowych, również automatycznego lokowania środków finansowych znajdujących się na wszystkich rachunkach bankowych na lokatach typu OVETNIGHT. Lokata dotyczy środków na wszystkich rachunkach bankowych.
12)Naliczanie odsetek od środków na rachunkach lokat terminowych wg stałej stopy procentowej określonej zgodnie z wzorem: WIBID 1M - /+marża
13)Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach.
14)oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych i walutowych oparte będzie na zmiennej stopie procentowej WIBID 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy oraz marży zaoferowanej przez Wykonawcę. Naliczane odsetki podlegają miesięcznej kapitalizacji. Stopa procentow będzie zmienna w okresach miesięcznych. Dniem zmiany stopy procentowej będzie pierwszy dzień każdego miesiąca. O każdorazowej zmianie oprocentowania rachunków bankowych Zamawiający zostanie powiadomiony przez Wykonawcę. Wykonawca udostępni wysokość oprocentowania rachunków na każdym wyciągu bankowym.
15)konwojowanie w dni robocze Zamawiającego od poniedziałku do piątku środków pieniężnych z kasy Starostwa Powiatowego w Biłgoraju
16)wydawanie blankietów czekowych
17)sporządzanie wyciągów bankowych w terminie nie później niż do drugiego dnia operacyjnego (wraz, z kompletem dokumentów – tj. dokumenty oryginalne lub wtórnik),
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków c .d zapisów zawarty jest w sekcji IX Pozostałe Informacje.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66112000-8 - Usługi depozytowe
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1. Cena obsługi bankowej „C” Znaczenie kryterium procentowe 60 Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 60.
2. Oprocentowanie środków na rachunkach „Oś” Znaczenie kryterium procentowe 20 Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 20
3. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym „Ok” Znaczenie kryterium procentowe 20 Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 20
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków na rachunkach „Oś”
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym „Ok”
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczącym:6.1.1zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
6.1.2uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada: zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r Prawo Bankowe (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 2488 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe lub inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejście w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku.
6.1.3uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku.
6.1.4zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie :
opis sposobu dokowania oceny spełniania tego warunku:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada co najmniej jeden oddział lub placówkę (filie) Banku na terenie miasta Biłgoraj, gwarantujące wykonanie wszelkich czynności związanych z obsługą Zamawiającego.
Warunek określony został ze względu na konieczność codziennej gotówkowej obsługi Zamawiającego.
6.2.Warunek dotyczący uprawnień, o których mowa w pkt 6.1.2 SWZ, jest spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada ww. uprawnienia i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6.3 Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wymagania dotyczące polegania na zasobach innych podmiotów opisane są w Rozdziale 9 SWZ.
6.5 Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców. Wymagania dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia opisane są w Rozdziale 10 SWZ.
6.6 Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
6.7 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.8 Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3 Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):
8.3.1W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1)Zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r Prawo Bankowe (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 2488 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe lub inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejście w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia powinny być złożone wspólnie przez Wykonawców.
2) Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada oddział lub placówkę (filię) Banku na terenie miasta Biłgoraj gwarantujące wykonanie wszelkich czynności związanych z obsługą Zamawiającego – wg wzoru Załącznik Nr 6 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia powinny być złożone co najmniej przez jednego z Wykonawców.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
11.32Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);
2) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ;
3) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a)Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b)Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c)jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów,
o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
11.33 Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale 11.32 pkt 5) lit c) i pkt 6) SWZ składa się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
10.1Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a)oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia
te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b)w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.7 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika Nr 4 do SWZ.
c)zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/ Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
10.3Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
20.3 Przed zawarciem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu w terminie 5 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania dostarczy Zamawiającemu projekt umowy o udzielenie Kompleksowej obsługi bankowej budżetu Powiatu Biłgorajskiego i jednostek organizacyjnych, uwzględniający zapisy niniejszej SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji szczegółowych zapisów projektu umowy w celu naniesienia niezbędnych poprawek. Poprawki mogą dotyczyć w szczególności warunków umowy, które zostały ściśle określone w specyfikacji warunków zamówienia, przy czym ewentualne zmiany treści projektu umowy nie spowodują sprzeczności z zapisami specyfikacji warunków zamówienia. 20.4 Istotne postanowienia przyszłej umowy:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Biłgorajskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu, inspekcji i straży w terminie 48 miesięcy od daty zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 1 stycznia 2025 r.) 2. Integralną częścią umowy jest Specyfikacja Warunków Zamówienia, w tym w szczególności Opis Przedmiotu Zamówienia oraz oferta Wykonawcy.3. Za wykonywanie czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w ofercie. 4.Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454 - 455 ustawy Pzp oraz postanowień umowy:
- w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,
- w przypadku zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy,
- pojawienia się nowych produktów bankowych lub rozwiązań organizacyjnych, z których Zamawiający będzie zamierzał skorzystać,
- zmiany zakresu obowiązków Wykonawcy w związku z nałożeniem na Zamawiającego dodatkowych/nowych zadań w wyniku zmiany przepisów prawa lub zmian organizacyjnych,
5. Umowa może być rozwiązana przez Zamawiającego z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia w następujących sytuacjach:
1) w razie wystąpienia istotnych okoliczności powodujących, ze wykonanie niniejszej umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w momencie jej zawarcia,
2) wydania nakazu zajęcia majątku Wykonawcy,
3) Jeżeli Wykonawca zlikwiduje oddział lub placówkę fili Banku w Biłgoraju.
6. Umowa może być rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym, gdy Wykonawca nie wywiązuje się z jej postanowień.
7. Sądem właściwym do rozpatrywania sporów wynikłych z umowy jest sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 8.W przypadku konieczności zaniechania lub niewykonania części umowy, Strony przewidują, że wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiednio zmniejszeniu o wartość prac niewykonanych. Minimalna wartość świadczenia stron wynosi nie mniej niż 90% wynagrodzenia umownego.9.Wszelkie spory mogące powstać w związku z realizacją niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
20.4.3. Zmiany postanowień umowy.
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z uwagi na:
a)zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego;
b)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie obowiązujących przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
d)w przypadku zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę;
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy zostały zawarte w Sekcji XI Pozostałe informacje
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-07 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-06
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
7.7 Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.7.8 Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 7.7 SWZ podlegają:
1) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn.zm.) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
Z uwagi na ograniczona ilość znaków pozostałe zapisy zostały zawarte w Rozdziale 7 SWZ.
C .d zapisów Sekcji III pkt. .3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej
11.14Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
11.14.1W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a)Komputer PC:
parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
Z uwagi na ograniczona ilość znaków pozostałe zapisy zostały zawarte w Rozdziale 11 SWZ.
C .d zapisów Sekcji IV pkt. 4.2.2) Krótki opis przedmiotu zamówienia
18)wyciąg bankowy musi zawierać pełną nazwę rachunku, walutę rachunku, pełną nazwę posiadacza rachunku, informację o przeprowadzonych wpłatach, wypłatach, numer rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełna nazwę, pełny tytuł płatności, datę realizacji, transakcji, kurs jaki był zastosowany w przypadku operacji zagranicznych, informacje na temat otrzymanego kredytu, założonych lokat, kwotach i okresach naliczonych odsetek
19)naliczanie odsetek na rachunku bieżącym wg zmiennej stopy procentowej określonej zgodnie z wzorem: WIBID 1M – /+ marża banku, gdzie zmiana stawki WIBID 1M następuje każdego dnia roboczego zgodnie z notowaniami obowiązującymi na rynku międzybankowym (w dni wolne od pracy obowiązuje stawka z ostatniego dnia roboczego przed dniem wolnym),
Z uwagi na ograniczona ilość znaków pozostałe zapisy zostały zawarte w Rozdziale 4 SWZ.
C .d zapisów Sekcji VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
2.Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa ust. 20.4.3 pkt. 1 lit. a), będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego.
3.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 20.4.3 pkt. 1 lit. a), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy zostały zawarte w Rozdziale 20 SWZ.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Dostawa artykułów spożywczych różnych do stołówki internatu Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Biłgoraju - 2024 r., przy ul. Kościuszki 29 w Biłgoraju
- Poprawę dostępności informacyjno - komunikacyjnej - poprawa dostępności budynków Samorządowego Przedszkola nr 1 i Samorządowego Przedszkola nr 3 w Biłgoraju
- Usługi w zakresie segregacji odpadów i sprzątania na zlecenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w roku 2025
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- "Obsługa bankowa Gminy Somonino oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lutego 2025 do 31 grudnia 2028 r."
- Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.