eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów"Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz elementami małej architektury."



Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz elementami małej architektury.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA HRUBIESZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego Hubala 1

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@miasto.hrubieszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miasto.hrubieszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8785fff-7ee0-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz elementami małej architektury.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8785fff-7ee0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031687/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa tężni solankowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486403

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.1.12.2023.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 360034,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz elementami małej architektury.
4.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Budowę pierwszego etapu tężni solankowej o powierzchni zabudowy 43,40 m2 z wewnętrznymi instalacjami, złożonej z jednej nawy podłużnej wypełnionej tarniną, przykrytą dachem jednospadowym o kącie nachylenia połaci 15°, z pokryciem z desek drewnianych układanych na zakład. Główne osie konstrukcyjne obiektu w kierunku wschód – zachód. Wejście główne do obiektu – od strony zachodniej poprzez projektowany ciąg pieszy, połączony funkcjonalnie z istniejącymi placami postojowymi na terenie działki.
2) Posadowienie tężni na żelbetowej płycie fundamentowej i wyposażenie w:
a) instalację zasilającą solankę,
b) instalację odprowadzającą solankę,
c) instalację odgromową,
d) instalację wodociągową,
e) przyłącze kablowe NN zasilające urządzenia technologiczne energetyczne
3) Dostawę i montaż małej architektury:
a) ławki parkowe – 5 szt.,
b) kosze na śmieci – 2 szt.
c) lampy parkowe solarne LED – 3 szt.
d) tablica informacyjna – 1 szt.,
4) Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
5) Prowadzenie robót budowlanych pod nadzorem geologicznym obejmującym dokonanie odbioru wykopów, nasypów.
6) Z uwagi na trwającą na inwestycję pod nazwą : „Poprawa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie miasta Hrubieszowa w tym rozszerzenie funkcji Hrubieszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji" zlokalizowanej m.in. na działce o identyfikatorze 060401_1.0268.AR_14.1567, Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia placu budowy innym Wykonawcom na żądanie Zamawiającego, w zakresie realizacji innych robót, wykonywanych na zlecenie Zamawiającego.
7) Wykonawca ma obowiązek zapewnić komunikację do hali sportowej, która będzie funkcjonowała w trakcie trwania inwestycji oraz uwzględnić komunikację miedzy wejściem od ul. Ciesielczuka i ul. Dwernickiego.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej stanowiącej - Załącznik Nr 1 do SWZ, na który składają się:
a) decyzja o pozwoleniu na budowę,
b) decyzja o zwolnieniu z zakazu gromadzenia ścieków chemicznych (solanki) na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią,
c) decyzja pozwolenie wodnoprawne,
d) projekt zagospodarowania terenu,
e) projekt architektoniczno-budowlany,
f) projekt techniczny/wykonawczy,
g) załącznik do projektu budowlanego – nieistotne odstąpienie od zatwierdzonego projektu budowlanego
h) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
i) przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający przed otwarciem ofert działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o maksymalnej kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia tj.: 460 000,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 853005,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1400000,00 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.