eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczWymiana wodomierzy lokalowych w budynkach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu wraz z odczytem przez okres 5 lat



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana wodomierzy lokalowych w budynkach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu wraz z odczytem przez okres 5 lat

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rawicz - Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384637174

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Winiary, 4b

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zukrawicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukrawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/999897

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana wodomierzy lokalowych w budynkach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu wraz z odczytem przez okres 5 lat

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fce3c28-6c33-4738-8e93-121a44eba0a7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043753/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i wymiana wodomierzy lokalowych w budynkach wspólnot administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych wraz z odczytem radiowym wodomierzy przez okres 5 lat

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00549722

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOP/361-13/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia wymiana wodomierzy w lokalowych w budynkach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu wraz z odczytem radiowym przez okres 5 lat.
2. Montaż wodomierza do zimnej wody w ilości 847 szt. o następujących parametrach:
- wodomierz jednostrumieniowy suchobieżny z wbudowanym modułem radiowym bez nakładek
- jednostrumieniowy, suchobieżny o średnicy ½ cala
- korpus mosiężny
- przepływ nominalny 1,6 m3/h
- klasa dokładności wg. MID minimum R50-V, R80-H
- komunikacja radiowa jednokierunkowa z możliwością odczytu w dowolnej chwili
- pamięć co najmniej 12 miesięcznych historycznych odczytów
- sygnalizacja działania magnesem
- atest higieniczny
- certyfikat badania typu MID
- 5 lat gwarancji
3. Montowany wodomierz musi być fabrycznie nowy, na co musi wskazywać jego oznakowanie zgodnie z MID ( nie regenerowany.
4. Wykonawca montuje wodomierze oraz dokonuje ich oplombowania.
5. Jednocześnie sporządza się kartę odczyt-montaż wg. wzoru będącego załącznikiem do SWZ.
6. Po zrealizowaniu wymiany wodomierzy wykonawca będzie dokonywał ich odczytów drogą radiową przez okres 5 lat i przekazywał stan zużycia wody z zamontowanych wodomierzy do zleceniodawcy,
7. Termin odczytu wodomierzy 2 razy w roku z terminem zapamiętania na 31 maja i 30 listopada (począwszy od 2025 roku).

8. Wymagania dotyczące oprogramowania wodomierza i sposobu przekazywania danych odczytowych:
Dane przekazywane Zamawiającemu muszą zawierać minimum:
-numer seryjny wodomierza
-wskazanie wodomierza na koniec danego miesiąca wraz z datą
-adres budynku; budynek; numer; klatka; nr mieszkania
-typ wodomierza /zw,cw/
-sygnalizacja przepływu wstecznego i działania magnesem

Odczyty wskazań zużycia wody muszą być dostarczone do Zamawiającego w formie elektronicznej
w formacie pliku tekstowego zgodnego z użytkowanym programem do rozliczania wody.

Wykonawca podając w ofercie wartość montażu nowych wodomierzy zobowiązany jest do uwzględnienia w ich cenie wartości wodomierzy do zdemontowania, które po demontażu staną się własnością Wykonawcy.
Ilość wodomierzy do demontażu: 847 sztuk.

Zakres czynności przy wymianie wodomierzy w lokalach wymienionych wyżej obejmuje:

 uzgodnienie z użytkownikiem lokalu terminu realizacji robót,
 demontaż zużytego licznika,
 montaż wodomierza zgodnie warunkami montażu wodomierza określonymi przez producenta i sztuką budowlaną,
 montaż uszczelek fibrowych,
 montaż plomb zatrzaskowych numerowanych,
 inne konieczne prace do prawidłowego montażu wodomierza ( przez prace konieczne należy rozumieć wymianę w miarę potrzeby zaworu przed wodomierzem)
 zdemontowany wodomierz Wykonawca odkupi od Zamawiającego na podstawie warunków zawartych w umowie

wypełnienie karty odczyt-montaż: między innymi wpisanie numerów wodomierzy i plomb, stanów poszczególnych wodomierzy oraz uzupełnienie pozostałych rubryk wraz z kartą gwarancyjną wodomierza Wykonawca przekaże do Zakładu Usług Komunalnych,
9. Wymagania dotyczące wodomierzy:
- Wodomierze muszą mieć możliwość zabudowy w instalacjach mieszkaniowych w przewodach poziomych i pionowych.
- Wodomierz musi być zbudowany z materiałów dopuszczonych do kontaktu z wodą pitną.
- Wodomierz musi posiadać ważną decyzję zatwierdzenia typu wodomierza, atest higieniczny i deklaracje zgodności producenta.
- Korpus wodomierza nie może być wykonany z tworzywa sztucznego.
- Każdy dostarczony wodomierz musi być fabrycznie nowy i posiadać cechę legalizacji z 2024 roku.
- Wodomierze powinny posiadać gwarancję min. 5 lat.
- Wszystkie wodomierze muszą być wyprodukowane przez jednego producenta.

10. Wymagania dotyczące odczytu:
- Termin odczytu wodomierzy 2 razy w roku z terminem zapamiętania na dzień 31 maja i 30 listopada danego roku.
- Wyniki odczytu – w pliku tekstowym.
- Termin przekazania danych odczytowych: 7 dni kalendarzowych od daty zapamiętanego odczytu.
- Termin płatności: 14 – 30 dni od daty otrzymania faktury ( w zależności od złożonej oferty).

11 Informacje dodatkowe.
- wykaz wspólnot wraz z ilością wodomierzy w każdej wspólnocie stanowi załącznik do SWZ.
- W wypadku problemów z dostaniem się do mieszkania celem montażu wodomierzy (tj. bezowocny kontakt po trzykrotnej próbie umawiania się z użytkownikiem lokalu) wymagany jest kontakt z ZUK Rawicz, celem nawiązania kontaktu z użytkownikiem lokalu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian ilościowych usług w zależności od wystąpienia w trakcie obowiązywania umowy takiej potrzeby. Zlecenie mniejszej ilości usług nie stanowi ze strony Zamawiającego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego a Wykonawcy nie przysługuje możliwość dochodzenia żadnych roszczeń z tego tytułu. Zamawiający w razie wystąpienia takiej potrzeby będzie zlecał wykonanie koniecznych czynności.

12. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia z zastosowaniem opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy PZP. Opcją jest możliwość skorzystania ze zwiększenia ilości zamawianych wodomierzy do 15% łącznej ilości podanej w zamówieniu podstawowym na warunkach określonych w zawartej umowie dla zamówienia podstawowego. Zaistnienie okoliczności, o której mowa wyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu tej umowy. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z opcji od wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia potrzeby zwiększenia zapotrzebowania na wodomierze w związku wystąpieniem okoliczności
w trakcie realizacji zamówienia skutkujących zwiększeniem ilości wodomierzy, np. wystąpienia dodatkowego nie opomiarowania w lokalu.
Do rozliczenia zamówienia w ramach opcji będą stosowane ceny wynikające z kalkulacji zawartej w ofercie wykonawcy do zamówienia podstawowego. Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.

13. Przez inne konieczne prace do prawidłowego montażu wodomierza należy rozumieć wymianę w miarę potrzeby zaworu przed wodomierzem. Koszty zakup i dostarczenia zaworu Wykonawcy ponosi Zamawiający.

14. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany do wykonania i przedstawienia Zamawiającemu cotygodniowych harmonogramów prac zawierających adresy i terminy montażu.
15. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania mieszkańców w formie pisemnej ( informacja wewnątrz budynku) o terminie montażu co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem.
16. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
- montaż i demontaż wodomierzy
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy
17. Pozostałe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia zostały określone w rozdziale III SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38420000-5 - Przyrządy do mierzenia przepływu, poziomu i ciśnienia cieczy i gazów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu

38421100-3 - Wodomierze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia:

1) Zgodnie z art. 255 pkt 2 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:

W niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty. Jednakże w toku badania ofert, Zamawiający stwierdził, że obie te oferty podlegają odrzuceniu, tj.:
1) oferta nr 1 została złożona niezgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie
z którym ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w związku z czym, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 ww. ustawy Zamawiający zobowiązany był do jej odrzucenia,
2) treść oferty nr 2 nie jest zgodna z warunkami niniejszego zamówienia, w związku z czym, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ww. ustawy, Zamawiający zobowiązany był do jej odrzucenia.

Z uwagi na powyższe, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ww. ustawy i podaje uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181919,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205881,39 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.