Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00474927/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż tekstyliów – kotar i zasłon oraz dywanów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT SOLIDARNOŚCI I MĘSTWA IMIENIA WITOLDA PILECKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369236544
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Foksal 17
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-372
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@instytutpileckiego.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.instytutpileckiego.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b52ad2e8-1132-4503-9a2f-d8e6e25caa381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i montaż tekstyliów – kotar i zasłon oraz dywanów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b52ad2e8-1132-4503-9a2f-d8e6e25caa38
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474927
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 26.33.2024.1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tekstyliów – kotar i zasłon oraz dywanów. Termin wykonania do 12 tygodni (84 dni) zgodnie z harmonogramem zawartym w SWZ.
Szczegółowe dane zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej „OPZ”) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
Wykonawca wraz z ofertą będzie zobowiązany do złożenia 3 sztuk próbek.
Szczegółowe wymogi w tym zakresie, w tym sposób złożenia próbki zostały zwarte w pkt 6 Rozdziału III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39515000-5 - Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39500000-7 - Wyroby włókiennicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3) Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaka zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.W niniejszym postępowaniu, zostały złożone dwie oferty: oferta złożona przez Wykonawcę: Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa za cenę brutto: 486 121,82 zł oraz oferta Wykonawcy: Polska Grupa Tekstylna sp. z o.o. ul. Zawiszy Czarnego 16/4, 44-100 Gliwice za cenę brutto: 657 982,35 zł.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę: 303 465,00 zł brutto, którą
to wartość opublikował na stronie prowadzonego postępowania działając zgodnie z art. 222 ust. 4 Pzp.
Zamawiający, informuje, iż nie jest możliwym zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia o kwotę: 182 656,82 zł do wartości oferty z najniższą ceną.
Wobec zaistnienia powyższych okoliczności, Zamawiający jest zobowiązany do unieważnienia przedmiotowego postępowania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie wsparcia oraz licencji dla urządzeń Palo Alto Networks, nr postępowania: POST/K/REG/PN/2025/013/JS
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.