Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00494484/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont przybudówki do budynku oraz wymiana orynnowania w budynku Szpitala Powiatowego w Kętrzynie – postępowanie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KĘTRZYŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 1
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 751 75 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.witkowska@starostwo.ketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.starostwo.ketrzyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9795241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont przybudówki do budynku oraz wymiana orynnowania w budynku Szpitala Powiatowego w Kętrzynie – postępowanie II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5729ab27-b3bb-42ab-9e31-2e826a5775dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007503/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont przybudówki do budynku oraz wymiana orynnowania w budynku Szpitala Powiatowego w Kętrzynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494484
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot umowy obejmuje Remont przybudówki do budynku oraz wymiana orynnowania w budynku Szpitala Powiatowego w Kętrzynie – wykonany w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w zakresie robót opisanym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym opisującym przedmiot zamówienia – na co składa się:
1) Wymiana orynnowania budynku Szpitala Powiatowego w Kętrzynie,
2) Opracowanie projektu budowlanego remontu przybudówki w zakresie uszkodzeń ścian zewnętrznych przybudówki do budynku Szpitala Powiatowego w Kętrzynie oraz wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym.
2. Warunki dotyczące realizacji zamówienia, w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących zał. nr 7 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w szczególności rozwiązania techniczne, technologiczne, materiałowe, organizacyjne, określa:
Program Funkcjonalno-Użytkowy PFU z załącznikami - zał. nr 8 do SWZ. (...) - pełna treść zapisu w rozdz. V SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1037332,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karol Szymon Siłkowski „ARS”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7421417066
7.3.3) Ulica: ul. Gałczyńskiego 60
7.3.4) Miejscowość: Reszel
7.3.5) Kod pocztowy: 11-440
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na dom na potrzeby rodzinnej pieczy zastępczej w ramach rozwoju rodzinnych form pieczy zastępczej-deinstytucjonalizacji pieczy zast. w powiecie kętrzyńskim
- Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym w Małej Nowej Wsi
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem pieczy zastępczej
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kętrzyn
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg powiatowych i stanowiących własność gminy na terenie Gminy Kosów Lacki
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- roboty dekarskie i roboty instalacyjne w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
- Adaptacja pomieszczeń wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby programu ,,Aktywny Maluch -Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024''
- "Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Sianów" - II postępowanie
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn."Dostosowanie do obowiązujących przepisów prawa budynku wysokiego i ochrony przeciwpożarowej w Szpitalu św. Wincentego Paulo-II etap (...)
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.