Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00453205/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
- 2024/BZP 00003786/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP WYPOSAŻENIA PRACOWNI KOMPUTEROWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JONKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Klonowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Jonkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-042
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 896706911, +48 895129237, +48 895129166
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jonkowo.pl; biuropodawcze@jonkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jonkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-25bba676-6e83-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP WYPOSAŻENIA PRACOWNI KOMPUTEROWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25bba676-6e83-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065392/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup wyposażenia pracowni komputerowych w szkołach podstawowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa 9 Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.3 Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 9.3.4 Infrastruktura edukacji ogólnokształcącej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453205
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem Części 1 zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni komputerowej i sal dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Jonkowie, obejmująca: serwery usług terminalowych - 2 szt., systemy serwerowe – 2 systemy, licencje dostępowe – 25 licencji, komputer (stacjonarny) dla nauczyciela -1 szt., terminale komputerowe – 25 szt., monitory komputerowe – 26 szt., klawiatury i myszy – 26 szt., oprogramowanie użytkowe (biurowe) – 26 szt., oprogramowanie do zarządzania klasopracownią – 26 szt., router gigabitowy – 1 szt., switch sieciowy – 1 szt., monitory interaktywne – 2 szt., magiczny dywan – 1 zestaw.2) Dostawa obejmuje zakup, transport (z załadunkiem i rozładunkiem) sprzętu oraz instalację i konfigurację oprogramowania.
3) Zakres zamówienia obejmuje również przeprowadzenie szkolenia z obsługi oprogramowania do zarządzania klasopracownią – maksymalnie dla 5 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
32425000-8 - Sieciowy system operacyjny
30231100-8 - Terminale komputerowe
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231320-6 - Monitory dotykowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem
80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 105833,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem Części 2 zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni komputerowej i sal dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej we Wrzesinie, obejmująca: komputery (stacjonarne) dla nauczyciela w zestawie z mysząi klawiaturą – 3 szt., monitory dla nauczyciela – 3 szt., komputery (laptopy) dla ucznia – 4 szt., oprogramowanie użytkowe dla nauczyciela i ucznia – 11 szt., myszy – 4 szt., switch 24-portowy - 2 szt., monitory interaktywne – 2 szt., urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.
2) Dostawa obejmuje zakup sprzętu i oprogramowania oraz transport (z załadunkiem i rozładunkiem).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
30121300-6 - Urządzenia do powielania
48771000-3 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego
4.5.5.) Wartość części: 40317,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem Części 3 zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni komputerowej i sal dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Nowym Kawkowie, obejmująca: komputery (stacjonarne) – 13 szt., monitor komputerowy dotykowy dla nauczyciela – 1 szt., monitory komputerowe dotykowe dla ucznia – 12 szt., oprogramowanie nauczyciela – 1 szt., oprogramowanie ucznia – 11 szt., słuchawki dla nauczyciela i ucznia – 12 szt., klawiatury i myszy – 13 szt., router – 1 szt., switch sieciowy – 1 szt., monitory interaktywne – 2 szt., statyw do monitora interaktywnego – 1 szt., urządzenia wielofunkcyjne – 2 szt., biurko nauczyciela – 1 szt., biurka uczniowskie – 6 szt., fotel dla nauczyciela – 1 szt., krzesła uczniowskie – 11 szt.2) Dostawa obejmuje zakup, transport (z załadunkiem i rozładunkiem) sprzętu i umeblowania oraz instalację i konfigurację oprogramowania.
3) Zakres zamówienia obejmuje również przeprowadzenie szkolenia z obsługi oprogramowania sprzętu pracowni komputerowej i sal dydaktycznych – maksymalnie dla 5 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
30231320-6 - Monitory dotykowe
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237460-1 - Klawiatury komputerowe
32342100-3 - Słuchawki
39151100-6 - Stojaki
48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
30121300-6 - Urządzenia do powielania
39121100-7 - Biurka
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 64352,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105928,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105928,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105928,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOBIS Paweł Wojtanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 120181299
7.3.3) Ulica: ul. Widok 3
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105928,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38522,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38522,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38522,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOBIS Paweł Wojtanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 120181299
7.3.3) Ulica: ul. Widok 3
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38522,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71893,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71893,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71893,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOBIS Paweł Wojtanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 120181299
7.3.3) Ulica: ul. Widok 3
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71893,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
- Dostawa serwerów wraz z urządzeniami sieciowymi dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- "Cyberbezpieczny samorząd" Zakup sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego Trzcianki i Centrum Usług Społecznych w Trzciance
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami oraz sprzętu sieciowego na potrzeby Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.