eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice ŚląskieWymiana opraw oświetleniowych na terenie Ząbkowic Śląskich



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Ząbkowic Śląskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Ząbkowic Śląskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d790d1e-bba0-4235-8e35-03585ed96767

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555377

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot inwestycji obejmuje wymianę istniejących opraw sodowych i metalohalogenkowych na oprawy w technologii LED w oparciu o zalecenia z audytu energetycznego.

Stan istniejący:

Lokalizacja remontowanej – modernizowanej infrastruktury zgodnie z załącznikiem mapowym, tabelą atrybutów, określającą poszczególny punkt oświetleniowy oraz referencyjnymi obliczeniami fotometrycznymi.

Zakres robót:
a) Demontaż opraw oświetleniowych na słupie - szt. 274
b) Demontaż wysięgników - szt. 26,
c) Montaż wysięgników na słupie - szt. 26,
d) Montaż opraw oświetleniowych LED wraz z osprzętem na słupie - szt. 196


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:

Dokumentacji projektowej składającej się z :
1. Zakresu robót
2. Opisu technicznego
3. Efektu ekologicznego
4.Zestawienia materiałów
5. Zestawienia materiałów z demontażu
6. Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia


Załączniki:
Załącznik nr 1. - Obliczenia fotometryczne
Załącznik nr 2. - Tabela atrybutów
Załącznik nr 3. - Załącznik mapowy

Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty stanowi jedno z kryterium oceny ofert.

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 9 do SWZ.

EWENTUALNIE występujące, bądź podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje/-ą produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31223000-5 - Oprawy do lamp

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

31532000-4 - Części lamp i opraw oświetleniowych

45000000-7 - Roboty budowlane

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania w związku z otrzymaniem informacji, iż wniosek o przyznanie promesy nie został złożony prawidłowo, co spowodowało brak możliwości uzyskania dofinansowania. Wada ta jest niemożliwa do usunięcia, a jej konsekwencją jest brak możliwości zawarcia ważnej umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Dodatkowo, okoliczności te sprawiły, że dalsze prowadzenie postępowania stało się nieuzasadnione.
Decyzja została podjęta przed upływem terminu składania ofert, w trosce o interesy potencjalnych Wykonawców, aby uniknęli ponoszenia niepotrzebnych kosztów związanych z przygotowaniem ofert oraz uczestnictwem w postępowaniu.
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych.. Zgodnie z wykładnią językową, stanowi on podstawę do unieważnienia postępowania w sytuacji, kiedy obligatoryjne przesłanki do jego unieważnienia nie występują.
W związku z powyższym, unieważnienie postępowania było jedynym rozwiązaniem zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.