Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00555377/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Ząbkowic Śląskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Ząbkowic Śląskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d790d1e-bba0-4235-8e35-03585ed96767
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00555377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot inwestycji obejmuje wymianę istniejących opraw sodowych i metalohalogenkowych na oprawy w technologii LED w oparciu o zalecenia z audytu energetycznego.
Stan istniejący:
Lokalizacja remontowanej – modernizowanej infrastruktury zgodnie z załącznikiem mapowym, tabelą atrybutów, określającą poszczególny punkt oświetleniowy oraz referencyjnymi obliczeniami fotometrycznymi.
Zakres robót:
a) Demontaż opraw oświetleniowych na słupie - szt. 274
b) Demontaż wysięgników - szt. 26,
c) Montaż wysięgników na słupie - szt. 26,
d) Montaż opraw oświetleniowych LED wraz z osprzętem na słupie - szt. 196
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
Dokumentacji projektowej składającej się z :
1. Zakresu robót
2. Opisu technicznego
3. Efektu ekologicznego
4.Zestawienia materiałów
5. Zestawienia materiałów z demontażu
6. Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
Załączniki:
Załącznik nr 1. - Obliczenia fotometryczne
Załącznik nr 2. - Tabela atrybutów
Załącznik nr 3. - Załącznik mapowy
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 9 do SWZ.
EWENTUALNIE występujące, bądź podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje/-ą produkty, materiały, wyroby, wyroby budowlane, urządzenia lub usługi mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31223000-5 - Oprawy do lamp
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
31532000-4 - Części lamp i opraw oświetleniowych
45000000-7 - Roboty budowlane
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania w związku z otrzymaniem informacji, iż wniosek o przyznanie promesy nie został złożony prawidłowo, co spowodowało brak możliwości uzyskania dofinansowania. Wada ta jest niemożliwa do usunięcia, a jej konsekwencją jest brak możliwości zawarcia ważnej umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Dodatkowo, okoliczności te sprawiły, że dalsze prowadzenie postępowania stało się nieuzasadnione.Decyzja została podjęta przed upływem terminu składania ofert, w trosce o interesy potencjalnych Wykonawców, aby uniknęli ponoszenia niepotrzebnych kosztów związanych z przygotowaniem ofert oraz uczestnictwem w postępowaniu.
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych.. Zgodnie z wykładnią językową, stanowi on podstawę do unieważnienia postępowania w sytuacji, kiedy obligatoryjne przesłanki do jego unieważnienia nie występują.
W związku z powyższym, unieważnienie postępowania było jedynym rozwiązaniem zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Oprawy do lamp »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.