Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00534530/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00538995/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu na obiekcie muzealnym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WSI OPOLSKIEJ W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum Wsi Opolskiej W Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 174
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-835
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 47 43 021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumwsiopolskiej.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzeumwsiopolskiej.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8df52ed5-89c1-4977-8f15-7a4f9886ce981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu na obiekcie muzealnym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8df52ed5-89c1-4977-8f15-7a4f9886ce98
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209206/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Roboty budowlane: wymiana okien, cyklinowanie, remont toalet, kuchni i wiaty (podłoga)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MWO.V.2016.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 109573,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1. Remont dachu na obiekcie muzealnym pn.: Chałupa z Kozub (MWO/B-23).3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 4 do SWZ pn.: Dokumentacja projektowa i STWiORB – odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 68655,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. Remont dachu na obiekcie muzealnym pn.: Stodoła z Dąbrówki Dolnej (MWO/B-27).3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 4 do SWZ pn.: Dokumentacja projektowa i STWiORB – odpowiednio do części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 40917,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części nr 2 zostało unieważnieniowe na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103320,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w części nr 3 zostało unieważnieniowe na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp, ze względu na fakt, iż oferta z najniższą ceną 156 683,73 zł, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 50 328,93 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156683,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156683,73 PLN
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Opolu oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Dostawa wraz z wniesieniem wyposażenia kwaterunkowego dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń komputerowych w podziale na 4 części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek administracji centralnej i Uczelnianego Ośrodka Informatycznego Politechniki Opolskiej.
- Odtworzenie popowodziowe poboczy i skarp w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania
- MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO - O/OPOLE, UL. WROCŁAWSKA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg powiatowych i stanowiących własność gminy na terenie Gminy Kosów Lacki
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji elektrycznych wewnętrznych dla budynków przy ulicach Kopernika i Śniadeckich w Krakowie.
- roboty dekarskie i roboty instalacyjne w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
- Adaptacja pomieszczeń wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby programu ,,Aktywny Maluch -Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024''
- Poprawa efektywności energetycznej w Gminie Moszczenica poprzez wymianę opraw oświetleniowych nieenergooszczędnych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.