Og³oszenie z dnia 2024-10-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00445616/01 - Og³oszenie z dnia 2024-08-05
- 2024/BZP 00451106/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-08
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup, dostawa mebli i wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 20 w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 20 IM.II MORSKIEGO PU£KU STRZELCÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000213167
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Starodworcowa 36
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-575
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 629 39 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dwudziestka@sp20gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp20gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd8d799a-c383-41e0-93ec-a94d5c06bc261.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa mebli i wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej nr 20 w Gdyni2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dd8d799a-c383-41e0-93ec-a94d5c06bc26
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00567619
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00402090/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 zakup mebli i wyposa¿enia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00445616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP20.26.2.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1 – Metalowe szafy, rega³y na sprzêt sportowy, inne4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141100-3 - Rega³y
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i ¶mieci
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 27000 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2 – Meble biurowe, sofy4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39120000-9 - Sto³y, kredensy, biurka i biblioteczki
39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci
39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 54270 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3 – Sprzêt AGD4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39700000-9 - Sprzêt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 11500 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 4 – Wyposa¿enie hali sportowej4.5.3.) G³ówny kod CPV: 37452910-3 - Standardowe wyposa¿enie sali gimnastycznej do siatkówki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9220,00 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 5 – Sprzêt sprz±taj±cy z akcesoriami4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39713410-0 - Maszyny do czyszczenia pod³óg
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 69500 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 6 – Sprzêt komputerowy4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 59500 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 7 – Monitor interaktywny4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 34500,00 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 8 - Sprzêt biurowy4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 34500 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 25925,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 33729,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25925,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JMJ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711857608
7.3.3) Ulica: ¦liwkowa
7.3.4) Miejscowo¶æ: Niekanin
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 25925,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 54696,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 70705,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54696,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Handlowo-Us³ugowe "GRANT" Jerzy Kaczanowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841676299
7.3.3) Ulica: Czerwony Dwór
7.3.4) Miejscowo¶æ: Gdañsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-383
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO-US£UGOWE "GRANT" JERZY KACZANOWSKI
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO HANDLOWO-US£UGOWE "GRANT" JERZY KACZANOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 54696,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14847,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 15480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14847,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAS Tomasz Orlikowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752441704
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14847,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
wszystkie z³o¿one oferty podlega³y odrzuceniu
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 69068,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 69068,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69068,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIMAL Dariusz Jackiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831520093
7.3.3) Ulica: M. Reja
7.3.4) Miejscowo¶æ: Gdañsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-404
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 69068,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
wszystkie z³o¿one oferty podlega³y odrzuceniu
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
wykonawca uchyli³ siê od zawarcia umowy
Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Iluminacje ¶wi±teczne na trzech rondach dzielnicy Chwarzno - Wiczlino.
- Ochrona fizyczna ZMHT oraz ochrona fizyczna i techniczna budynków administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
- Dostawa sprzêtu/artyku³ów sportowego/ych dla potrzeb Gdyñskiego Centrum Sportu
- SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ
- Wykonanie us³ugi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Przebudowy pomieszczeñ WZNJ znajduj±cych siê na poziomie 400 budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni",
wiêcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz monta¿ nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podzia³em na 2 czê¶ci
- "Zakup wraz z dostaw± mebli i wyposa¿enia biurowego, sprzêtu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z monta¿em oraz pozosta³ego asortymentu dla ¦WK OHP oraz podleg³ych jednostek"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposa¿enia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Zakup komputerów
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposa¿enia do Urzêdu Gminy w Studzienicach"
- Rozwój cyberbezpieczeñstwa oraz uzupe³nienie infrastruktury sprzêtowej
wiêcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.