eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska WolaZorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne - pomoc w nauce



Ogłoszenie z dnia 2024-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne – pomoc w nauce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zduńskiej Woli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730981122

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jarosława Dąbrowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 824 99 99

1.5.8.) Numer faksu: 43 824 99 99

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprzdunskawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprzdunskawola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a8d577f-2b42-4f89-b639-12b9df5dce05

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne – pomoc w nauce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a8d577f-2b42-4f89-b639-12b9df5dce05

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00523011/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne – pomoc w nauce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Rodzinka jest dobra na wszystko” realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zduńskiej Woli w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027 w ramach Priorytetu: 7 ,,Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkim’’ Działanie FELD .07.12 ,,Usługi na rzecz rodziny’’.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532798

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPZ-FELD.22.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 682419,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przeprowadzenie korepetycji z języka angielskiego.
2. Celem pomocy w nauce jest pełne zrozumienie i utrwalenie materiału tematycznego z wybranego przedmiotu oraz wypracowanie specjalnych metod pracy dla 67 osób mających problem z opanowaniem materiału.
3. Czas trwania korepetycji – najpóźniej w terminie 4 dni od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że nie wcześniej niż od dnia 4 listopada do 31 maja 2026 r. Jedna godzina lekcyjna to 1 godzina zegarowa. Przewiduje się 1 godzinę zegarową w tygodniu dla każdego uczestnika (w wyniku przesunięcia czasu realizacji pomocy w nauce, zakłada się, że w miesiącu XI.2024r. - 402 h., XII.2024r. – 402 h.), z dwóch przedmiotów z zastrzeżeniem możliwości zmiany liczby uczestników biorących udział w korepetycjach.
4. Zakres godzinowy: język angielski: 2024 – 804 godz; 2025 – 2.680 godz; 2026 – 1340 godz
5. Uczestnicy projektu, skierowani do udziału w korepetycjach, uczęszczają do takich szkół jak: szkoły podstawowe oraz szkoły ponadpodstawowe. Wśród uczestników biorących udział w korepetycjach są również osoby niepełnosprawne.
6. W ramach prowadzonych korepetycji Wykonawca zobligowany będzie do wyrównania braków edukacyjnych i powtórzenia materiału z zajęć szkolnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

4.5.5.) Wartość części: 331404,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przeprowadzenie korepetycji z matematyki.
2. Celem pomocy w nauce jest pełne zrozumienie i utrwalenie materiału tematycznego z wybranego przedmiotu oraz wypracowanie specjalnych metod pracy dla 67 osób mających problem z opanowaniem materiału.
3. Czas trwania korepetycji – najpóźniej w terminie 4 dni od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że nie wcześniej niż od dnia 4 listopada do 31 maja 2026 r. Jedna godzina lekcyjna to 1 godzina zegarowa. Przewiduje się 1 godzinę zegarową w tygodniu dla każdego uczestnika (w wyniku przesunięcia czasu realizacji pomocy w nauce, zakłada się, że w miesiącu XI.2024r. - 402 h., XII.2024r. – 402 h.), z dwóch przedmiotów z zastrzeżeniem możliwości zmiany liczby uczestników biorących udział w korepetycjach.
4. Zakres godzinowy: język angielski: 2024 – 804 godz; 2025 – 2.680 godz; 2026 – 1340 godz
5. Uczestnicy projektu, skierowani do udziału w korepetycjach, uczęszczają do takich szkół jak: szkoły podstawowe oraz szkoły ponadpodstawowe. Wśród uczestników biorących udział w korepetycjach są również osoby niepełnosprawne.
6. W ramach prowadzonych korepetycji Wykonawca zobligowany będzie do wyrównania braków edukacyjnych i powtórzenia materiału z zajęć szkolnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego

80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego

4.5.5.) Wartość części: 331404,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 506520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 506520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 506520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Kształcenia Biznesu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100266367

7.3.3) Ulica: Nawrockiego 21

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 506520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 506520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 506520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 506520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Kształcenia Biznesu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100266367

7.3.3) Ulica: Nawrockiego 21

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 506520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.