Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00532798/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne – pomoc w nauce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zduńskiej Woli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730981122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jarosława Dąbrowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 43 824 99 99
1.5.8.) Numer faksu: 43 824 99 99
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprzdunskawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprzdunskawola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a8d577f-2b42-4f89-b639-12b9df5dce051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne – pomoc w nauce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a8d577f-2b42-4f89-b639-12b9df5dce05
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00523011/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne – pomoc w nauce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Rodzinka jest dobra na wszystko” realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zduńskiej Woli w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021-2027 w ramach Priorytetu: 7 ,,Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkim’’ Działanie FELD .07.12 ,,Usługi na rzecz rodziny’’.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532798
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPZ-FELD.22.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 682419,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie korepetycji z języka angielskiego.2. Celem pomocy w nauce jest pełne zrozumienie i utrwalenie materiału tematycznego z wybranego przedmiotu oraz wypracowanie specjalnych metod pracy dla 67 osób mających problem z opanowaniem materiału.
3. Czas trwania korepetycji – najpóźniej w terminie 4 dni od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że nie wcześniej niż od dnia 4 listopada do 31 maja 2026 r. Jedna godzina lekcyjna to 1 godzina zegarowa. Przewiduje się 1 godzinę zegarową w tygodniu dla każdego uczestnika (w wyniku przesunięcia czasu realizacji pomocy w nauce, zakłada się, że w miesiącu XI.2024r. - 402 h., XII.2024r. – 402 h.), z dwóch przedmiotów z zastrzeżeniem możliwości zmiany liczby uczestników biorących udział w korepetycjach.
4. Zakres godzinowy: język angielski: 2024 – 804 godz; 2025 – 2.680 godz; 2026 – 1340 godz
5. Uczestnicy projektu, skierowani do udziału w korepetycjach, uczęszczają do takich szkół jak: szkoły podstawowe oraz szkoły ponadpodstawowe. Wśród uczestników biorących udział w korepetycjach są również osoby niepełnosprawne.
6. W ramach prowadzonych korepetycji Wykonawca zobligowany będzie do wyrównania braków edukacyjnych i powtórzenia materiału z zajęć szkolnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.5.5.) Wartość części: 331404,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przeprowadzenie korepetycji z matematyki.2. Celem pomocy w nauce jest pełne zrozumienie i utrwalenie materiału tematycznego z wybranego przedmiotu oraz wypracowanie specjalnych metod pracy dla 67 osób mających problem z opanowaniem materiału.
3. Czas trwania korepetycji – najpóźniej w terminie 4 dni od dnia zawarcia umowy z zastrzeżeniem, że nie wcześniej niż od dnia 4 listopada do 31 maja 2026 r. Jedna godzina lekcyjna to 1 godzina zegarowa. Przewiduje się 1 godzinę zegarową w tygodniu dla każdego uczestnika (w wyniku przesunięcia czasu realizacji pomocy w nauce, zakłada się, że w miesiącu XI.2024r. - 402 h., XII.2024r. – 402 h.), z dwóch przedmiotów z zastrzeżeniem możliwości zmiany liczby uczestników biorących udział w korepetycjach.
4. Zakres godzinowy: język angielski: 2024 – 804 godz; 2025 – 2.680 godz; 2026 – 1340 godz
5. Uczestnicy projektu, skierowani do udziału w korepetycjach, uczęszczają do takich szkół jak: szkoły podstawowe oraz szkoły ponadpodstawowe. Wśród uczestników biorących udział w korepetycjach są również osoby niepełnosprawne.
6. W ramach prowadzonych korepetycji Wykonawca zobligowany będzie do wyrównania braków edukacyjnych i powtórzenia materiału z zajęć szkolnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.5.5.) Wartość części: 331404,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 506520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 506520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 506520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Kształcenia Biznesu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100266367
7.3.3) Ulica: Nawrockiego 21
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 506520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 506520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 506520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 506520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Kształcenia Biznesu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100266367
7.3.3) Ulica: Nawrockiego 21
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 506520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-31INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Sprzątanie pomieszczeń Urzędu Gminy w Zduńskiej Woli
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Rozbudowa ul. Kaczej od ul. Wiejskiej do ul. Krótkiej
- Zarządzanie targowiskami miejskimi na terenie Zduńskiej Woli w roku 2025
- Usługa wywozu - odbioru odpadów komunalnych posortowanych i zmieszanych z posesji siedziby II O/ZUS w Łodzi i TJO w latach 2025-2026
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia rozwijające jakość edukacji w Ośrodku Wychowania Przedszkolnego (OWP) w ramach projektu pn. "Moje WYMARZONE Przedszkole"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.