Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00431313/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla 3 włocławskich zespołów szkół zawodowych uczestniczących w projekcie pn. „Włocławek Zawodowo II” – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 54 414 00 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,142536,a45958517604f5cd90d6ee51ad9cfdb6.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla 3 włocławskich zespołów szkół zawodowych uczestniczących w projekcie pn. „Włocławek Zawodowo II” – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae1116ca-62a7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060399/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa pomocy dydaktycznych dla 3 włocławskich zespołów szkół zawodowych uczestniczących w projekcie pn. "Włocławek zawodowo"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Włocławek Zawodowo II” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014 – 2020, nr projektu RPKP.10.02.03-04-0024/192.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431313
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.45.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1. Zakup pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Budowlanych we Włocławku1. Tachimetr jednoosobowy robotyczny - 1 zestaw
2. Nadajnik/odbiornik systemu - 2 sztuki
3. Niwelator kodowy - 1 sztuka
4. Tachimetr z akcesoriami - 2 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
38295000-9 - Sprzęt topograficzny
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
30220000-7 - Cyfrowy sprzęt kartograficzny
4.5.5.) Wartość części: 121799,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2. Zakup ciągnika ogrodniczego z przyczepa i akcesoriami dla Zespołu Szkól Budowlanych1. Ciągnik ogrodniczy/kosiarka samojezdna z przyczepką i akcesoriami - 1 zestaw
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
4.5.5.) Wartość części: 41557,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 Zakup pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Chemicznych we Włocławku1. Gofrownica - 4 sztuki
2. Kuchenka elektryczna z piekarnikiem elektrycznym - 8 sztuk
3. Zmywarka - 1 sztuka
4. Cyrkulator do gotowania sous vide - 1 sztuka
5. Zestaw garnków i przyborów kuchennych - 8 zestawów
6. Maszynka do mielenia mięsa z akcesoriami - 4 sztuki
7. Frytkownica - 1 sztuka
8. Podgrzewacz do talerzy - 1 sztuka
9. Kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka
10. Zestaw desek z polipropylenu - 8 kompletów
11. Zlewozmywak z obudową - 8 sztuk
12. Baterie umywalkowe - 8 sztuk
13. Naświetlacz do jaj - 1 sztuka
14. Stół roboczy ze stali nierdzewnej - 8 sztuk
15. Waga do celów spożywczych - 8 sztuk
16. Mikser planetarny - 2 sztuki
17. Urządzenie do opiekania - 1 sztuka
18. Blender - 3 sztuki
19. Pakowarka próżniowa - 1 sztuka
20. Schładzarka szokowa - 1 sztuka
21. Szafa dwukomorowa chłodnico-mroźnicza - 1 sztuka
22. Piec konwekcyjno-parowy - 1 sztuka
23. Ekspres do kawy - 1 sztuka
24. Wyciskarka - 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39720000-5 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny
4.5.5.) Wartość części: 186754,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4. Zakup diagnoskopu dla Zespołu Szkół Samochodowych we Włocławku1. Diagnoskop - 1 szt
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych
38300000-8 - Przyrządy do pomiaru
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 15420,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169112,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169112,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169112,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TPI Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008415083
7.3.3) Ulica: Wał Miedzeszyński 598
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-994
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169112,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78966,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78966,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78966,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROPARTS Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101379671
7.3.3) Ulica: Nowy Kawęczyn 32
7.3.4) Miejscowość: Nowy Kawęczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 96-115
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGROPARTS JERZY KONDRZYCKI, PAWEŁ PETRYKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AGROPARTS JERZY KONDRZYCKI, PAWEŁ PETRYKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78966,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229998,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229998,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229998,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: More Blue Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367158350
7.3.3) Ulica: Czerniakowska 81/83
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-957
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229998,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25042,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25042,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.U.H. ELKOT KRZYSZTOF KOTKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670072472
7.3.3) Ulica: Jesionowa 31 B
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-540
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ELKOT Krzysztof Kotkowski
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY ELKOT Krzysztof Kotkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25042,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Wykonanie projektów technicznych
- "Zakup oświetlenia w Sali widowiskowej C.K. "Browar B.""
- Usługi specjalistyczne świadczone dla osób czasowo przebywających oraz korzystających ambulatoryjnie z usług Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Osób Doznających Przemocy Domowej.
- Dostawa sprzętu specj. (wyposażenie - w podz. na Części) w ram. zad: "Budowa i przebudowa sieci, przyłączy, instalacji i urządzeń wod-kan na terenie Gminy Włocławek wraz z dostawą sprzętu specjalist."
- Milej dla wszystkich (Budżet Obywatelski z 2023 r.)
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu <<W pawłowickiej gminie każdy przedszkolak się rozwinie>> dla Publicznego Przedszkola w Warszowicach
- Zakup wyposażenia konferencyjnego, gospodarczego, kuchennego i sanitarnego w ramach realizacji projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna"
- Zakup i dostawa sprzętu rolniczego dla ZSPT CKU w Bojanowie w ramach proj. pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Pow. Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski"
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.