Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawę narzędzi pozwalających podnieść poziom cyberbezpieczeństwa w Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. o.o. w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670209356
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-617
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wss.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.com.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę narzędzi pozwalających podnieść poziom cyberbezpieczeństwa w Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b25aa962-9fef-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie zostało dokonane w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zmówienia. Szpital posiada możliwość sfinansowania zakupu specjalistycznego oprogramowania oraz narzędzi pozwalających podnieść poziom cyberbezpieczeństwa .Ze względu na nasilające się ataki na sieć oraz infrastrukturę teleinformatyczną Szpitala wymagany jest natychmiastowy zakup specjalistycznego oprogramowania, a na chwilę obecną tylko środki z programu NFZ pozwalają nam szybko podnieść poziom cyberbezpieczeństwa szpitala do poziomu pozwalającego na bezpieczną pracę oraz dają nam czas na wdrożenie długofalowego planu zabezpieczenia szpitala przed atakami.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.341.99.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 462202,8 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup opracowania wraz z przekazaniem praw autorskich dokumentacji systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070), rozporządzeniaRady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), oraz ustawy
z dnia 5 lipca 2018 r. o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (Dz. U. z 2020 r. poz. 1369, z 2021 r. poz. 2333 i 2445 oraz z 2022 r. poz. 655) - jeśli dotyczy
świadczeniodawcy będącego operatorem usługi kluczowej, o którym mowa w art. 5 tej ustawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79212000-3 - Usługi audytu
4.5.5.) Wartość części: 142655,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych/ochrony/odzyskiwaniadanych po awarii serwerów i kluczowych stacji roboczych na terenie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 46191,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przełączniki sieciowe pozwalające na zabezpieczenie i przyspieszenie pracy głównych punktów wymiany ruch w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o.4.5.3.) Główny kod CPV: 31214100-0 - Przełączniki
4.5.5.) Wartość części: 269700,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System do zarządzania punktami dostępowymi siecibezprzewodowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 53640,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AEGIS SECURITY spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962963679
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142655,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-24Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Forteca Sp. z o.o. Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962963679
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56814,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLADECOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482605030
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331731,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-23Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLADECOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482605030
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65977,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-06INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Pielęgnacja drzewostanu rosnącego w pasach drogowych ulic miasta Radomia w 2025r.
- Dostosowanie zabudowanych nieruchomości gruntowych przy ul. Rynek 16 i Rwańska 1 w Radomiu do działalności muzealnej- etap II dokumentacja projektowo- kosztorysowa.
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ul. Warszawskiej oraz przebudowy drogi na dz. nr 5/58 (obr. 0040, ark. 31) w Radomiu
- Wycinka drzew rosnących w pasach drogowych ulic miasta Radomia w 2025r.
- Usługa sporządzenia operatu szac. określającego wartość prawa własności dla nieruch. położonej przy ul. T. Kościuszki oraz ustanowienia służebności dla nieruch. ozn. jako dz. nr 26/8 w Radomiu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- Dostawa i instalacja stacji opisowej wraz z oprogramowaniem dla DCOPiH we Wrocławiu przy pl. Hirszfelda 12.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Powiat Miechowski"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Żagań realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa zarządzalnych przełączników sieciowych oraz dysków twardych dla Urzędu Miasta Radlin i Ośrodka Pomocy społecznej z podziałem na zadania: Zadanie nr 1, Zadanie nr 2.
- Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP
więcej: Przełączniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.