eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KurzętnikRozbudowa, nadbudowa, przebudowa budynku Urzędu Gminy oraz rozbiórka istniejącego budynku biurowego w Kurzętniku



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa budynku Urzędu Gminy oraz rozbiórka istniejącego budynku biurowego w Kurzętniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KURZĘTNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 39

1.5.2.) Miejscowość: Kurzętnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-306

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kurzetnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kurzetnik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa budynku Urzędu Gminy oraz rozbiórka istniejącego budynku biurowego w Kurzętniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bc8ac66-c221-4492-b4c3-e8c335cb47d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029705/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa budynku Urzędu Gminy oraz rozbiórka istniejącego budynku biurowego w Kurzętniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408853

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.59.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa budynku Urzędu Gminy oraz rozbiórka istniejącego budynku biurowego w Kurzętniku” zgodnie z opisem z wniosku

Przedmiotem zadania jest rozbudowa, nadbudowa, przebudowa budynku Urzędu Gminy oraz rozbiórka istniejącego budynku biurowego w miejscowości Kurzętnik. Projekt podzielony jest na 3 etapy. Etap I projektu zakłada adaptację części budynku po banku, która obecnie jest nieużytkowana. W wyniku realizacji zadania powstanie wejście z poziomu parteru do budyn-ku wyposażone w wideomofon, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, przebudo-wane zostaną schody na piętro, które dodatkowo zostaną wyposażone w schodołaz. W obrę-bie drzwi pojawią się tabliczki informacyjne oznaczone pismem Braille’a, które w zdecydo-wany sposób przyczynią się do ułatwienia identyfikacji pomieszczeń znajdujących się w bu-dynku, schody oznaczone w sposób kontrastowy oraz wiele innych rozwiązań dla osób nie-pełnosprawnych, które ułatwią poruszanie się po budynku Urzędu Gminy. W etapie II zapro-jektowano rozbudowę istniejącego budynku Urzędu Gminy od strony północno- zachodniej na działce nr 284 z wejściem głównym od strony południowo-wschodniej. Powierzchnia za-budowy części rozbudowywanej obiektu:192,76 m2. Projektuje się rozbiórkę istniejącego bu-dynku biurowego wraz z osłoną śmietnika. Projektuje się nowe miejsca postojowe w tym jedno miejsce postojowe dla osoby niepełnosprawnej. W terenie inwestycji projektuje się elementy małej architektury. W wyniku realizacji projektu w piwnicy powstaną pomieszczenia archiwum oraz pomieszczenia gospodarcze i pomocnicze, na parterze sala konferencyjna o powierzchni 105,59 m2 oraz pomieszczenia biurowe, na piętrze pomieszczenia biurowe. Etap III zakłada remont pomieszczeń WC, biurowych i kuchennych. Planuje się równie w ramach zadania wymianę starego wyposażenia biurowego na nowe oraz rozbudowę instalacji fotowoltaicznej. Projekt ma na celu dostosowanie budynku urzędu gminy dla osób niepełno-sprawnych z ograniczeniami ruchowymi, z niepełnosprawnością słuchu i wzroku.
Priorytetem jest też powstanie sali konferencyjnej na potrzeby organizacji sesji rady gminy, które ze względów organizacyjnych powinny odbywać się w urzędzie gminy oraz powstanie nowych pomieszczeń archiwum

4.2 Opis techniczny przedmiotu zamówienia m.in.:
„Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa budynku Urzędu Gminy oraz rozbiórka istniejącego budynku biurowego w Kurzętniku” obejmuje planowany zakres robót do wykonania obejmuje w skrócie poniższy zakres:
− Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa istniejącego budynku Urzędu Gminy
− Rozbiórka istniejącego budynku biurowego
− Wykonanie obróbek blacharskich,
− Wymiana rynien i rur spustowych,
− Wykonanie nowej instalacji odgromowej zgodnie z projektem technicznym (branża elektryczna)
− Wykonanie nowej instalacji CO, klimatyzacji, wentylacji, wody, kanalizacji sanitarnej zgodnie z projektem technicznym (branża sanitarna)
− Rozebranie istniejących klatek schodowych − Wykonanie nowych klatek schodowych
− Wykonanie nowych stropów, nadproży
− Wykonanie nowych balustrad wewnętrznych, zewnętrznych
− Wykonanie nowego zadaszenia nad wejściami do budynku
− Demontaż istniejących krat w oknach
− Montaż nowych krat w oknach
− Wymiana istniejących drzwi wewnętrznych
− Montaż nowych drzwi, okien
− Wykonanie nowych parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
− Malowanie elewacji obiektu zgodnie z rysunkiem elewacji,
− Rozebranie istniejącej izolacji termicznej (od szczytu budynku od ulicy Grunwaldz-kiej), wykonanie nowej izolacji termicznej (od szczytu budynku od ulicy Grun-waldzkiej) styropianem fasadowym gr. istniejącej izolacji termicznej.
− Wykonanie izolacji termicznej projektowanej rozbudowy budynku Urzędu Gminy
− Rozebranie istniejącego styropianu na szczycie budynku (od strony budynku prze-znaczonego do rozbiórki)
− Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego zgodnie z projektem technicznym (branża elektryczna)
− Wykonanie utwardzenia z kostki betonowej,
− Wykonanie nowego wykończenia podłóg, schodów,
− Wykonanie nowych tynków, gładzi, płytek wewnątrz pomieszczeń
− Malowane farbą lateksową wewnątrz pomieszczeń


Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załącznikach poniżej:
Załącznik Nr 1 do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
Załącznik Nr 2 do SWZ – Dokumentacja Projektowa
Załącznik Nr 3 do SWZ – Przedmiar robót

Kody CPV:
Kod CPV 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
Kod CPV 45111200-0 Roboty ziemne
Kod CPV 45315100-9 instalacyjne roboty elektryczne,
Kod CPV 45300000-0 roboty w zakresie instalacji budowlanych ,
Kod CPV 45321000-3 izolacje cieplne,
Kod CPV 45421000-4 roboty w zakresie stolarki budowlanej
Kod CPV 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
Kod CPV 45410000-4 Tynkowanie
Kod CPV 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
Kod CPV 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
Kod CPV 45310000-3 Robot instalacyjne elektryczne

1. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji robót budowalnych etapowo, zapewniając ciągłość funkcjonowania wszystkich stanowisk pracy zlokalizowanych w budynku objętym przebudową, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.
2. Wskazany w ust. 1 obowiązek nie dotyczy okresowych przerw w dostawie energii elek-trycznej, cieplnej, dostępu do internetu, itp. wynikających z przerw koniecznych ze względów techniczno-organizacyjnych związanych z realizacją robót budowalnych sta-nowiących przedmiot niniejszej umowy.
3. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę lokalizacji poszczególnych stanowisk pracy, w zakresie koniecznym do realizacji robót budowalnych stanowiących przedmiot niniejszej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6558156,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10090000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6558156,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 744-182-53-02

7.3.3) Ulica: Kamień Duży 1C

7.3.4) Miejscowość: Iława

7.3.5) Kod pocztowy: 14-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6558156,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.