eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GidlePrzebudowa drogi dla pieszych w miejscowości Gidle, ul. Kartuzka



Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi dla pieszych w miejscowości Gidle, ul. Kartuzka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIDLE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pławińska 22

1.5.2.) Miejscowość: Gidle

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/ 327-20-27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@gidle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23dad6c8-82e5-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi dla pieszych w miejscowości Gidle, ul. Kartuzka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23dad6c8-82e5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041353/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa drogi dla pieszych w miejscowości Gidle ul. Kartuzka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492990

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Przebudowa drogi dla pieszych w miejscowości Gidle, ul. Kartuzka" w ramach ww. przedmiotu zamówienia należy przebudować chodnik w ramach istniejącego pasa drogowego drogi powiatowej nr 3903E, ulicy Kartuzkiej w km 0+061,60 do km 0+693,80, strona lewa , miejscowości Gidle, gmina Gidle , powiat radomszczański.
Parametry projektowanej przebudowy chodnika:
1. Długość - 632,20 m,
2. Szerokość - 2 m, z miejscowym zwężeniem do szerokości 1 m,
3. Nawierzchnia ścieralna - twarda, kostka betonowa grubość 8 cm.

Zakres robót:
1. Demontaż istniejącego chodnika, zjazdów,
2. Wykonanie drogi dla pieszych:
- chodnik z kostki betonowej - grubość 8 cm, wzór holland, kolor czerwony,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - grubość 3 cm
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3, uziarnienie 0/31.5, stabilizowana mechanicznie – grubość 15 cm
- warstwa odsączająca z kruszywa CBR≥25, stabilizowana mechanicznie – grubość 15 cm,
- łączna grubość konstrukcji 41 cm
3. Wykonanie zjazdów zwykłych:
- kostka betonowa – grubość 8 cm, wzór holland, kolor grafit,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – grubość 3 cm,
- podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa C90/3, o uziarnieniu 0/31.5, stabilizowana mechanicznie – grubość 20 cm,
- warstwa odsączająca z kruszywa CBR ≥25, stabilizowana mechanicznie – grubość 15 cm,
- łączna grubość konstrukcji 46 cm
4. Wykonanie obrzeży i krawężników betonowych najazdowych,
5. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni chodnika, zastosowanie spadków podłużnych i poprzecznych w kierunku istniejących zieleńcy, a ze zjazdów w kierunku jezdni , a następnie do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej,
6. Uporządkowanie terenu prowadzonych robót.
II. W rejonie znaków geodezyjnych, słupków granicznych, studni rewizyjnych, podziemnej infrastruktury technicznej itp. wszelkie roboty należy prowadzić sposobem ręcznym z zachowaniem należytej ostrożności, w celu niedopuszczenia do ich naruszenia i zniszczenia.
III. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej: 5 lat gwarancji na cały przedmiot zamówienia licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia.
IV. Wykonawca zobowiązany jest:
- sporządzić dokumentację odbiorową w dwóch egzemplarzach w języku polskim,
- zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji w celu wytyczenia robót i sporządzenia operatów geodezyjnych powykonawczych. Wykonawca zobowiązany jest również do przekazania wszelkich oświadczeń, certyfikatów i dokumentów niezbędnych Inwestorowi zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.
V. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
- oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
- przygotować i wdrożyć organizację ruchu na czas prowadzenia robót,
- powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach.
VI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót został zawarty w załączniku nr 10 SWZ stanowiący dokumentację projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Uwaga: Przedmiar robót został załączony w celach informacyjnych. Nie stanowi on podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418298,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 765060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418298,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAAG s.c Maciej Mentek Tomasz Jamrozik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101070318

7.3.3) Ulica: Meblowa 6

7.3.4) Miejscowość: Blok Dobryszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 97-505

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418298,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.