Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00511257/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w II-półroczu 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Darłowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920914
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Henryka Dąbrowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Darłowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943446301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@ugdarlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.darlowo.ibip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a20f64de-9656-4e58-b515-74d92a816ee71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w II-półroczu 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a20f64de-9656-4e58-b515-74d92a816ee7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035738/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w II-półroczu 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511257
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.275.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 268205,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90764,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w II-półroczu 2024 roku”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
09110000-3 Paliwa stałe;
09111210-5 Węgiel kamienny.
3. Przedmiotowe zadanie zostało podzielone na 3 następujące części:
1) Część 1 – Dostawa węgla kamiennego oraz eko-groszku dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo oraz świetlic w II-półroczu 2024 roku;
2) Część 2 – Dostawa węgla kamiennego dla Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu w II-półroczu 2024 roku;
3) Część 3 – Dostawa eko-groszku dla Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy w II-półroczu 2024 roku.
4. Zakres części 1 obejmuje bieżącą dostawę węgla kamiennego w II-półroczu 2024 roku na rzecz Gminy Darłowo dla potrzeb 5 świetlic (Barzowice – orzech workowany, Dobiesław – orzech workowany, Nowy Jarosław – orzech workowany, Sińczyca – orzech workowany, Sulimice - orzech workowany) i pomocniczego budynku Urzędu Gminy Darłowo w ilości do 20 Mg (ton), lecz nie mniej jak 10 Mg (ton) oraz bieżącą dostawę eko-groszku workowanego w ilości do 20 Mg (ton), lecz nie mniej jak 10 Mg (ton) z przeznaczeniem dla 7 świetlic w Bukowie Morskim, Domasławicach, Kowalewicach, Boryszewie, Wiekowicach, Jeżycach i Jeżyczkach. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton) na jeden punkt.
5. Zakres części 2 obejmuje bieżącą dostawę węgla kamiennego na rzecz Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu, Stary Jarosław 71, 76-150 Darłowo w ilości do 32 Mg (ton), lecz nie mniej jak 16 Mg (ton) w II-półroczu 2024 roku. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton).
6. Zakres części 3 obejmuje bieżącą dostawę eko-groszku workowanego na rzecz Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy, Kopnica 24, 76-150 Darłowo w ilości do 5 Mg (ton), lecz nie mniej jak 3 Mg (tony) w II-półroczu 2024 roku. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton).
7. Wymagane minimalne parametry opału:
1) orzech o następujących normach jakościowych:
a) wymiar ziarna 40-80 mm,
b) wartość opałowa nie mniejsza niż 27 MJ/kg,
c) zawartość siarki nie więcej niż 0,6 %,
d) zawartość popiołu nie większa niż 8,0 %,
e) zawartość wilgoci całkowitej nie większa niż 9,0 %,
f) zawartość podziarna nie większa niż 5,0 %,
g) zawartość nadziarna nie większa niż 5,0 %,
2) Eko-groszek musi spełniać następujące normy jakościowe:
b) wartość opałowa (kaloryczność) Q ri - powyżej 28 MJ/kg,
c) granulacja (uziarnienie) - 5-31,5 mm,
d) zdolność spiekania wg. metody Rogi, RI - poniżej 20,
e) zawartość popiołu (części niepalnych) - poniżej 10%,
f) zawartość siarki - poniżej 0,8%,
g) zawartość wilgoci całkowitej nie większa niż 9 %,
h) zawartość podziarna nie większa niż 6,0%,
i) zawartość nadziarna nie większa niż 3,0 %.
8. Dostarczony opał musi być jednorodny, nie może być mieszaniną różnych typów i sortymentów oraz nie może zawierać zanieczyszczeń w postaci kamienia, złomu lub innych domieszek.
9. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu certyfikat/świadectwo jakości wystawione zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2022 r. w sprawie wzoru świadectwa jakości paliw stałych (Dz. U. z 2022 poz. 2843) potwierdzające oferowaną jakość i rodzaj dostarczanego węgla (zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry).
10. Zamawiający informuje, że jest zwolniony od akcyzy na podstawie art. 31a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1542 z późn. zm.).
11. W okresie trwania umowy szacunkowe ilości opału mogą ulec zmianie, na co Zamawiający nie ma wpływu, a wynika to głównie z niemożliwej do przewidzenia ilości poboru opału, z zastrzeżeniem minimalnych ilości opału podanych w niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 47235,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w II-półroczu 2024 roku”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
09110000-3 Paliwa stałe;
09111210-5 Węgiel kamienny.
3. Przedmiotowe zadanie zostało podzielone na 3 następujące części:
1) Część 1 – Dostawa węgla kamiennego oraz eko-groszku dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo oraz świetlic w II-półroczu 2024 roku;
2) Część 2 – Dostawa węgla kamiennego dla Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu w II-półroczu 2024 roku;
3) Część 3 – Dostawa eko-groszku dla Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy w II-półroczu 2024 roku.
4. Zakres części 1 obejmuje bieżącą dostawę węgla kamiennego w II-półroczu 2024 roku na rzecz Gminy Darłowo dla potrzeb 5 świetlic (Barzowice – orzech workowany, Dobiesław – orzech workowany, Nowy Jarosław – orzech workowany, Sińczyca – orzech workowany, Sulimice - orzech workowany) i pomocniczego budynku Urzędu Gminy Darłowo w ilości do 20 Mg (ton), lecz nie mniej jak 10 Mg (ton) oraz bieżącą dostawę eko-groszku workowanego w ilości do 20 Mg (ton), lecz nie mniej jak 10 Mg (ton) z przeznaczeniem dla 7 świetlic w Bukowie Morskim, Domasławicach, Kowalewicach, Boryszewie i Wiekowicach, Jeżyce, Jeżyczki. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton) na jeden punkt.
5. Zakres części 2 obejmuje bieżącą dostawę węgla kamiennego na rzecz Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu, Stary Jarosław 71, 76-150 Darłowo w ilości do 32 Mg (ton), lecz nie mniej jak 16 Mg (ton) w II-półroczu 2024 roku. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton).
6. Zakres części 3 obejmuje bieżącą dostawę eko-groszku workowanego na rzecz Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy, Kopnica 24, 76-150 Darłowo w ilości do 5 Mg (ton), lecz nie mniej jak 3 Mg (tony) w II-półroczu 2024 roku. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton).
7. Wymagane minimalne parametry opału:
1) orzech o następujących normach jakościowych:
a) wymiar ziarna 40-80 mm,
b) wartość opałowa nie mniejsza niż 27 MJ/kg,
c) zawartość siarki nie więcej niż 0,6 %,
d) zawartość popiołu nie większa niż 8,0 %,
e) zawartość wilgoci całkowitej nie większa niż 9,0 %,
f) zawartość podziarna nie większa niż 5,0 %,
g) zawartość nadziarna nie większa niż 5,0 %,
2) Eko-groszek musi spełniać następujące normy jakościowe:
b) wartość opałowa (kaloryczność) Q ri - powyżej 28 MJ/kg,
c) granulacja (uziarnienie) - 5-31,5 mm,
d) zdolność spiekania wg. metody Rogi, RI - poniżej 20,
e) zawartość popiołu (części niepalnych) - poniżej 10%,
f) zawartość siarki - poniżej 0,8%,
g) zawartość wilgoci całkowitej nie większa niż 9 %,
h) zawartość podziarna nie większa niż 6,0%,
i) zawartość nadziarna nie większa niż 3,0 %.
8. Dostarczony opał musi być jednorodny, nie może być mieszaniną różnych typów i sortymentów oraz nie może zawierać zanieczyszczeń w postaci kamienia, złomu lub innych domieszek.
9. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu certyfikat/świadectwo jakości wystawione zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2022 r. w sprawie wzoru świadectwa jakości paliw stałych (Dz. U. z 2022 poz. 2843) potwierdzające oferowaną jakość i rodzaj dostarczanego węgla (zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry).
10. Zamawiający informuje, że jest zwolniony od akcyzy na podstawie art. 31a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1542 z późn. zm.).
11. W okresie trwania umowy szacunkowe ilości opału mogą ulec zmianie, na co Zamawiający nie ma wpływu, a wynika to głównie z niemożliwej do przewidzenia ilości poboru opału, z zastrzeżeniem minimalnych ilości opału podanych w niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 37593,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Bieżąca dostawa opału dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo, świetlic oraz szkół w II-półroczu 2024 roku”.2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
09110000-3 Paliwa stałe;
09111210-5 Węgiel kamienny.
3. Przedmiotowe zadanie zostało podzielone na 3 następujące części:
1) Część 1 – Dostawa węgla kamiennego oraz eko-groszku dla potrzeb Urzędu Gminy Darłowo oraz świetlic w II-półroczu 2024 roku;
2) Część 2 – Dostawa węgla kamiennego dla Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu w II-półroczu 2024 roku;
3) Część 3 – Dostawa eko-groszku dla Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy w II-półroczu 2024 roku.
4. Zakres części 1 obejmuje bieżącą dostawę węgla kamiennego w II-półroczu 2024 roku na rzecz Gminy Darłowo dla potrzeb 5 świetlic (Barzowice – orzech workowany, Dobiesław – orzech workowany, Nowy Jarosław – orzech workowany, Sińczyca – orzech workowany, Sulimice - orzech workowany) i pomocniczego budynku Urzędu Gminy Darłowo w ilości do 20 Mg (ton), lecz nie mniej jak 10 Mg (ton) oraz bieżącą dostawę eko-groszku workowanego w ilości do 20 Mg (ton), lecz nie mniej jak 10 Mg (ton) z przeznaczeniem dla 7 świetlic w Bukowie Morskim, Domasławicach, Kowalewicach, Boryszewie i Wiekowicach, Jeżyce, Jeżyczki. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton) na jeden punkt.
5. Zakres części 2 obejmuje bieżącą dostawę węgla kamiennego na rzecz Szkoły Podstawowej w Starym Jarosławiu, Stary Jarosław 71, 76-150 Darłowo w ilości do 32 Mg (ton), lecz nie mniej jak 16 Mg (ton) w II-półroczu 2024 roku. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton).
6. Zakres części 3 obejmuje bieżącą dostawę eko-groszku workowanego na rzecz Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Kopnicy, Kopnica 24, 76-150 Darłowo w ilości do 5 Mg (ton), lecz nie mniej jak 3 Mg (tony) w II-półroczu 2024 roku. Wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb Zamawiających od 1 do 4 Mg (ton).
7. Wymagane minimalne parametry opału:
1) orzech o następujących normach jakościowych:
a) wymiar ziarna 40-80 mm,
b) wartość opałowa nie mniejsza niż 27 MJ/kg,
c) zawartość siarki nie więcej niż 0,6 %,
d) zawartość popiołu nie większa niż 8,0 %,
e) zawartość wilgoci całkowitej nie większa niż 9,0 %,
f) zawartość podziarna nie większa niż 5,0 %,
g) zawartość nadziarna nie większa niż 5,0 %,
2) Eko-groszek musi spełniać następujące normy jakościowe:
b) wartość opałowa (kaloryczność) Q ri - powyżej 28 MJ/kg,
c) granulacja (uziarnienie) - 5-31,5 mm,
d) zdolność spiekania wg. metody Rogi, RI - poniżej 20,
e) zawartość popiołu (części niepalnych) - poniżej 10%,
f) zawartość siarki - poniżej 0,8%,
g) zawartość wilgoci całkowitej nie większa niż 9 %,
h) zawartość podziarna nie większa niż 6,0%,
i) zawartość nadziarna nie większa niż 3,0 %.
8. Dostarczony opał musi być jednorodny, nie może być mieszaniną różnych typów i sortymentów oraz nie może zawierać zanieczyszczeń w postaci kamienia, złomu lub innych domieszek.
9. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu certyfikat/świadectwo jakości wystawione zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2022 r. w sprawie wzoru świadectwa jakości paliw stałych (Dz. U. z 2022 poz. 2843) potwierdzające oferowaną jakość i rodzaj dostarczanego węgla (zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry).
10. Zamawiający informuje, że jest zwolniony od akcyzy na podstawie art. 31a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1542 z późn. zm.).
11. W okresie trwania umowy szacunkowe ilości opału mogą ulec zmianie, na co Zamawiający nie ma wpływu, a wynika to głównie z niemożliwej do przewidzenia ilości poboru opału, z zastrzeżeniem minimalnych ilości opału podanych w niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09110000-3 - Paliwa stałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 5934,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WĘGLOPASZ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7811898441 REGON 302786863
7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36801,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36801,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36801,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WĘGLOPASZ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7811898441, REGON 302786863
7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36801,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7072,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7072,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7072,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WĘGLOPASZ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7811898441, REGON 302786863
7.3.3) Ulica: ul. Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7072,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa opału do Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Lwówku Śląskim w 2025 roku.
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Paliwa stałe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.