Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00458210/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa doradztwa prawnego w zakresie opodatkowania nieruchomości i obiektów budowlanych podatkiem od nieruchomości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWA WIEŚ WIELKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350671
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Wielka
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-060
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 523206868
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@nowawieswielka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowawieswielka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9560171.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa doradztwa prawnego w zakresie opodatkowania nieruchomości i obiektów budowlanych podatkiem od nieruchomości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9230d69-782a-4ee3-891a-d564f3366df0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00567888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002980/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa doradztwa prawnego w zakresie opodatkowania nieruchomości i obiektów budowlanych podatkiem od nieruchomości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00458210
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPL.271.47.2024.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 619200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa prawnego w zakresie opodatkowania nieruchomości i obiektów budowlanych podatkiem od nieruchomości w oparciu o obowiązujące przepisy prawa i ogólnodostępne informacje, które będzie obejmowało doradztwo prawne na rzecz Zamawiającego dotyczące postępowań podatkowych prowadzonych za poszczególne lata okresu 2017-2024 wobec jednego z podatników działających na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka.
Wsparcie będzie polegać w szczególności na:
a) doradztwie prawnym w zakresie weryfikacji zasadności złożonych przez Podatnika wniosków o zwrot nadpłaty w podatku od nieruchomości,
b) doradztwie prawnym w zakresie oceny skali potencjalnych nieprawidłowości i przedstawienie rekomendacji w zakresie zasadności wszczęcia postępowań podatkowych w celu zweryfikowania prawidłowości rozliczeń Podatnika,
c) wsparciu w przygotowaniu odpowiednich projektów pism w ramach postępowań (wezwań, postanowień, zawiadomień, pism informacyjnych i innych niezbędnych pism procesowych) w celu ustalenia stanu faktycznego i przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowań aż do wydania przez Zamawiającego decyzji kończących w ramach tych postępowań,
d) wsparciu w analizie pism (odpowiedzi) składanych w toku postępowań nadpłatowych i wymiarowych przez Podatnika,
e) wsparciu w znalezieniu odpowiednich kandydatów na biegłych jeżeli okażą się niezbędni w toku postępowania, w tym w celu dokonania m.in. oceny technicznej spornych obiektów lub też dokonania wyceny ich wartości rynkowej,
f) doradztwie prawnym i wsparciu w przygotowaniu projektu decyzji kończących postępowania,
g) wsparciu w przygotowaniu projektów arkuszy odwoławczych do Samorządowego Kolegium Odwoławczego (w razie potrzeby),
h) bieżącym wsparciu prawnym, technicznym i merytorycznym Zamawiającego w toku prowadzonych postępowań (np. informacje o istotnych dla prowadzonych postępowań wyrokach sądowych, wsparcie w zagadnieniach proceduralnych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 683880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1008600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 683880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego KPDG Dariusz Śmiłek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811871921
7.3.3) Ulica: Długa 178
7.3.4) Miejscowość: Siepraw
7.3.5) Kod pocztowy: 32-447
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Kancelaria Doradcy Podatkowego Maciej Jaworowski
- wsparcie w przygotowaniu odpowiednich projektów pism w ramach postępowań w celu ustalenia stanu faktycznego i przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowań aż do wydania przez Zamawiającego decyzji kończących w ramach tych postępowań,
- wsparcie w analizie pism składanych w toku postępowań nadpłatowych i wymiarowych przez Podatnika,
- wsparcie w przygotowaniu projektów arkuszy odwoławczych do Samorządowego Kolegium Odwoławczego,
- bieżące wsparcie prawne, techniczne i merytoryczne Zamawiającego w toku prowadzonych postępowań.
2) Aleksander Jarosz doradca podatkowy
- doradztwo prawne w zakresie weryfikacji zasadności złożonych przez Podatnika wniosków o zwrot nadpłaty w podatku od nieruchomości,
- doradztwo prawne w zakresie oceny skali potencjalnych nieprawidłowości i przedstawienie rekomendacji w zakresie zasadności wszczęcia postępowań podatkowych w celu zweryfikowania prawidłowości rozliczeń Podatnika,
- wsparcie w przygotowaniu odpowiednich projektów pism w ramach postępowań w celu ustalenia stanu faktycznego i przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowań aż do wydania przez Zamawiającego decyzji kończących w ramach tych postępowań
- wsparcie w analizie pism składanych w toku postępowań nadpłatowych i wymiarowych przez Podatnika,
- wsparcie w znalezieniu odpowiednich kandydatów na biegłych jeżeli okażą się niezbędni w toku postępowania,
- doradztwo prawne i wsparcie w przygotowaniu projektu decyzji kończących postępowania,
- wsparcie w przygotowaniu projektów arkuszy odwoławczych do Samorządowego Kolegium Odwoławczego,
- bieżące wsparcie prawne, techniczne i merytoryczne Zamawiającego w toku prowadzonych postępowań.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO KPDG DARIUSZ ŚMIŁEK
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO KPDG DARIUSZ ŚMIŁEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 683880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NOWA WIEŚ WIELKA
więcej: przetargi NOWA WIEŚ WIELKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.