Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania do hafciarki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcinn.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania do hafciarki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9054513e-9e49-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podkarpackie Centrum Innowacji2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559991
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W uprzednio prowadzonym postępowaniu nr PCI-6DZP.410.63.2023.PR dla części VI, które było prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości prowadzenia negocjacji nie wpłynęły żadne oferty.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-75b219b2-852e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.410.71.2023.PR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5143,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do hafciarki, posiadanej przez Zamawiającego.
Oprogramowanie do hafciarki BERNINA-WILCOM Designer Plus – 1 szt. (lub równoważny).
Program kompatybilny z hafciarką bernette - Chicago 7, która stanowi element wyposażenia pracowni tekstylnej.
Poniżej przedstawiono minimalne parametry techniczne, jakie musi spełniać oprogramowanie:
Import plików do formatu EXP,
- projektowanie napisów z czcionek TTF + 65 alfabetów hafciarskich lub równoważny, -zmiana kolorystyki napisów oraz sposobu ich wypełnień, -łączenie kilku wzorów haftu,
- odbicia lustrzane w pionie i w poziomie,
- obracanie haftów,
- pochylanie haftów,
- zwiększanie i zmniejszanie haftów,
- trójwymiarowy podgląd rzeczywisty haftu,
- wbudowany program: CorelDRAW lub równoważny,
- automatyczna zamiana grafiki/zdjęć na haft,
- projektowanie zaawansowanych monogramów,
- haft krzyżykowy,
- projektowanie patchworku,
- podgląd haftu na wybranym artykule (bluza, t-shirt, czapka, itp),
- narzędzia do ręcznego projektowania haftu lub równoważne,
- możliwość rysowania haftu myszką lub tabletem graficznym,
- narzędzia Morphing, Carving Stamp, Halo-Effect lub równoważny,
- narzędzie Color Wheel lub równoważny,
- projektowanie aplikacji,
- narzędzie Stumpwork lub równoważny,
- narzędzie Trapunto lub równoważny,
- narzędzie PunchWork lub równoważny,
- nieograniczone pole haftu, dzielenie wzoru na dowolną liczbę tamborków,
- zapis plików haftów jako grafiki (jpg lub png),
- import plików bitmapowych i artwork,
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w formie elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego tj.
a) w ciągu maksymalnie 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy na adres mailowy: k.slomka@pcinn.org
Zamawiający samodzielnie zainstaluje oprogramowanie na urządzeniach posiadanych. Zamawiający dopuszcza możliwość instalacji oprogramowania przez Wykonawcę, na urządzeniach będących własnością Zamawiającego, jednakże ewentualne koszty z tym związane, Wykonawca pokrywa we własnym zakresie.
Dostawa potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym przez minimum Zamawiającego, po wykonanych testach oprogramowania i jego zgodności z OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BMD Polska spółka cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6762544434
7.3.3) Ulica: Kamieniarska 48
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-364
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BMD POLSKA S.C. D.RYSZKA, A KASPRZYK, S.GRUSZKA
jakie przetargi wygrała firma
BMD POLSKA S.C. D.RYSZKA, A KASPRZYK, S.GRUSZKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawy nabiału
- Dostawa aparatu USG
- Usługi doradcze w zakresie zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz pisania biznesplanu (biznesplanowanie), w tym usługi doradcze w zakresie kosmonautyki.
- Dostawa i montaż telebimu wraz z wyposażeniem na Stadion Miejski "Stal-Rzeszów"
- Leasing autobusu klasy III turystycznego w okresie 60 miesięcy
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 1
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i wdrożenia aplikacji edukacyjnej w technologii VR.
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Akademia licealisty"
- Dostawa i montaż platformy LMS w zakresie wyposażenia platformy w ramach realizacji zadania pn. Utworzenie i funkcjonowanie BCU w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu.
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, licencji i innych sprzętów elektronicznych
- Uruchomienie e-usług dla mieszkańców
- Digitalizacja dokumentacji medycznej w zakresie systemu IntelliSpaceCardioVasculare USG OPN Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.