Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00456103/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowego sprzątania dwóch obiektów Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych oraz sprzątanie pomieszczeń i klatki schodowej WOTUIW w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK LECZENIA ODWYKOWEGO W WOSKOWICACH MAŁYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pałacowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Woskowice Małe
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 4196522
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@olowoskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olowoskowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9b605ae-80b8-4fda-af8f-ea287b2734e01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego sprzątania dwóch obiektów Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych oraz sprzątanie pomieszczeń i klatki schodowej WOTUIW w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9b605ae-80b8-4fda-af8f-ea287b2734e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070165/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa kompleksowego sprzątania dwóch obiektów Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowcach Małych oraz sprzątanie pomieszczeń i klatki schodowej WOTUIW w Opolu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456103
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.250.3.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania dwóch obiektów Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych oraz sprzątania pomieszczeń i klatki schodowej Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Opolu w podziale na dwie części:część 1: Kompleksowe sprzątanie obiektów Ośrodka Leczenia Odwykowego
w Woskowicach Małych. Miejsce realizacji zamówienia:
- część 1 – budynki Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych,
ul. Pałacowa 15, 46-100 Woskowice Małe
Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w stosunku do części nr 1, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 602471,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania dwóch obiektów Ośrodka Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych oraz sprzątania pomieszczeń i klatki schodowej Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia w Opolu w podziale na dwie części:część 2: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń i klatki schodowej Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i współuzależnienia w Opolu.
Miejsce realizacji zamówienia: część 2 - pomieszczenia i klatka schodowa należąca do Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia (WOTUiW Opole) znajdującego się przy ul. Głogowskiej 25B w Opolu.Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w stosunku do części nr 2, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
4.5.5.) Wartość części: 57321,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 728907,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 728907,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 728907,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Optima Cleaning Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943069512
7.3.3) Ulica: A.Słonimskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca: JLS sp. z o.o. ul. Ostrowskiego 9, 53-238 Wrocław, będzie wykonywał część usługi sprzątania
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 728907,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76106,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105503,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76106,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa NEMO Joanna Fidurska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542665567
7.3.3) Ulica: Biasa 40
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-835
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA PRZEDSZKOLAKA NEMO JOANNA PUPIN
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA PRZEDSZKOLAKA NEMO JOANNA PUPIN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76106,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 380 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUG SPRZĄTANIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 64 WE WROCŁAWIU
- Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Jaśle oraz usługi sprzątania posesji i przyległych chodników w okresie 12 miesięcy od 2 stycznia 2025 r.
- Usługa sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego (POR) ARiMR w Gdyni oraz w 16 siedzibach Biur Powiatowych (BP) ARiMR na terenie województwa pomorskiego
- "Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego w Radzyniu Podlaskim"
- Usługę sprzątania w budynku i terenu do niego przyległego przy Placu Dominikańskim 6 (zadanie nr 1) oraz lokalu przy ul. Świdnickiej 19 (zadanie nr 2) na rzecz WCRS we Wrocławiu
- usługa utrzymania czystości w nieruchomościach Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu oraz w Oddziałach w Jeleniej Górze, Kłodzku, Legnicy i w Wałbrzychu na okres 12 miesięcy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.