eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardŚwiadczenie usług asystenckich dla osób starszych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005445037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 9a

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mops.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.stargard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/981778

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5b5f355-b404-4b14-95fc-ecb43a181059

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00476350/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych, uczestników projektu finansowanego z Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 Bezpieczny senior w Stargardzie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia został dofinansowany w ramach realizacji projektu pn. Zwiększenie dostępności usług opiekuńczych i asystenckich dla osób starszych w Gminie Miasto Stargard "Bezpieczny senior w Stargardzie" nr FEPZ.06.18-IP.01-0006/23 ze środków Unii Europejskiej z Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499769

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.251.1.2024.AO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
Asystent osoby starszej – do zadań asystenta będzie należała pomoc osobie starszej w codziennym funkcjonowaniu, w jej miejscu zamieszkania: w czynnościach związanych z samoobsługą, w tym w utrzymaniu higieny osobistej i pomoc w wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem porządku w mieszkaniu, przygotowywaniem posiłków oraz poza miejscem zamieszkania: asystowanie podczas spaceru, wyjść do wskazanych przez osobę starszą miejsc, np. do rodziny lub znajomych oraz urzędu, przychodni, sklepu, apteki i pomoc w załatwianiu spraw przez osobę starszą w tych miejscach.
Czynności powyższe będą wykonywane w miejscu zamieszkania lub poza mieszkaniem na terenie Gminy Miasta Stargard. Pomoc asystenta może odbywać się w godz. od 7.00 – 21.00 w dni robocze i wolne od pracy. Przewidywany termin realizacji: wrzesień 2024 r. – listopad 2026 r. Czas dojazdu do odbiorców usług realizowanych w miejscu ich zamieszkania nie jest wliczany do czasu świadczenia usług.
Asystent będzie miał do wykonania w całym okresie realizacji umowy szacunkowo około 1680 godzin zegarowych usług asystenckich (4 uczestników x 60 godz. w 2024 r., 4 uczestników x 180 godz. w 2025 r., 4 uczestników x 180 godz. w 2026 r.)
Asystent osoby starszej zobowiązany jest :
• prowadzić dokumentację wykonanej pracy poprzez prowadzenie miesięcznej karty realizacji wykonanych usług asystencji osobistej na wzorze załączonym do umowy Karta musi być podpisana przez asystenta i osobę objętą opieką oraz wypełniona zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. Karta obejmuje okres maksymalnie jednego miesiąca realizacji usług. Kartę składa się wraz z fakturą/rachunkiem osobiście w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy);
• traktować podopiecznego z szacunkiem, z zachowaniem form grzecznościowych;
• wykonywać usługi w sposób sumienny i staranny oraz zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy;
• do zachowania poufności w zakresie danych i informacji o sytuacji zdrowotnej, życiowej i materialnej podopiecznego;
• podjęcia niezbędnych działań w sytuacji nagłego pogorszenia stanu zdrowia tj. wezwania odpowiednich służb ratunkowych;
• niezwłocznego zgłaszania okoliczności mających wpływ na realizację usługi (np. swojej nieobecności, niemożności wejścia i nawiązania kontaktu z podopiecznym itp.);
• poszanowania uczuć i światopoglądu podopiecznego, a także poszanowania woli w zakresie sposobu wykonywania czynności asystenckich, jeśli nie wiążą się z obniżeniem jakości usług lub ich opóźnieniem;
• nie palenia tytoniu w mieszkaniu podopiecznego, zachowania trzeźwości oraz nie wprowadzania do jego mieszkania osób nieupoważnionych oraz zwierząt;
• przekazywania uwag dotyczących sposobu realizacji usług oraz zgłoszenia ich w formie ustnej, pisemnej, mailowej lub telefonicznej do Ośrodka.
UWAGA!!! Po stronie Wykonawcy (nie wliczany do ceny oferty świadczenia usług asystencji) będzie również zakup:
• biletów (w uzgodnieniu z Zamawiającym) dla osób starszych i asystentów na uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych, rekreacyjnych, społecznych odbywających się na terenie Miasta Stargard (np. do kina, na spektakl/koncert, wystawę, basen - jednokrotne uczestnictwo w roku w danym rodzaju wydarzenia dla osoby starszej wraz z asystentem, w obiektach dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami);
• biletów miesięcznych dla asystentów na przejazd komunikacją miejską, w ramach kosztów dojazdu do podopiecznego i przejazdów w ramach realizowanych usług.
Koszty zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz wyjść na wydarzenia kulturalne, rekreacyjne, społeczne odbywające się na terenie Miasta Stargard będą refundowane Wykonawcy przez Zamawiającego (np. poprzez refakturowanie po okazaniu dokumentów potwierdzających faktycznie poniesione koszty).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85142300-9 - Usługi w zakresie higieny

4.5.5.) Wartość części: 68880 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
Asystent osoby starszej – do zadań asystenta będzie należała pomoc osobie starszej w codziennym funkcjonowaniu, w jej miejscu zamieszkania: w czynnościach związanych z samoobsługą, w tym w utrzymaniu higieny osobistej i pomoc w wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem porządku w mieszkaniu, przygotowywaniem posiłków oraz poza miejscem zamieszkania: asystowanie podczas spaceru, wyjść do wskazanych przez osobę starszą miejsc, np. do rodziny lub znajomych oraz urzędu, przychodni, sklepu, apteki i pomoc w załatwianiu spraw przez osobę starszą w tych miejscach.
Czynności powyższe będą wykonywane w miejscu zamieszkania lub poza mieszkaniem na terenie Gminy Miasta Stargard. Pomoc asystenta może odbywać się w godz. od 7.00 – 21.00 w dni robocze i wolne od pracy. Przewidywany termin realizacji: wrzesień 2024 r. – listopad 2026 r. Czas dojazdu do odbiorców usług realizowanych w miejscu ich zamieszkania nie jest wliczany do czasu świadczenia usług.
Asystent będzie miał do wykonania w całym okresie realizacji umowy szacunkowo około 1620 godzin zegarowych usług asystenckich (3 uczestników x 60 godz. w 2024 r., 4 uczestników x 180 godz. w 2025 r., 4 uczestników x 180 godz. w 2026 r.)
Asystent osoby starszej zobowiązany jest :
• prowadzić dokumentację wykonanej pracy poprzez prowadzenie miesięcznej karty realizacji wykonanych usług asystencji osobistej na wzorze załączonym do umowy Karta musi być podpisana przez asystenta i osobę objętą opieką oraz wypełniona zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. Karta obejmuje okres maksymalnie jednego miesiąca realizacji usług. Kartę składa się wraz z fakturą/rachunkiem osobiście w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy);
• traktować podopiecznego z szacunkiem, z zachowaniem form grzecznościowych;
• wykonywać usługi w sposób sumienny i staranny oraz zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy;
• do zachowania poufności w zakresie danych i informacji o sytuacji zdrowotnej, życiowej i materialnej podopiecznego;
• podjęcia niezbędnych działań w sytuacji nagłego pogorszenia stanu zdrowia tj. wezwania odpowiednich służb ratunkowych;
• niezwłocznego zgłaszania okoliczności mających wpływ na realizację usługi (np. swojej nieobecności, niemożności wejścia i nawiązania kontaktu z podopiecznym itp.);
• poszanowania uczuć i światopoglądu podopiecznego, a także poszanowania woli w zakresie sposobu wykonywania czynności asystenckich, jeśli nie wiążą się z obniżeniem jakości usług lub ich opóźnieniem;
• nie palenia tytoniu w mieszkaniu podopiecznego, zachowania trzeźwości oraz nie wprowadzania do jego mieszkania osób nieupoważnionych oraz zwierząt;
• przekazywania uwag dotyczących sposobu realizacji usług oraz zgłoszenia ich w formie ustnej, pisemnej, mailowej lub telefonicznej do Ośrodka.

UWAGA!!! Po stronie Wykonawcy (nie wliczany do ceny oferty świadczenia usług asystencji) będzie również zakup:
• biletów (w uzgodnieniu z Zamawiającym) dla osób starszych i asystentów na uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych, rekreacyjnych, społecznych odbywających się na terenie Miasta Stargard (np. do kina, na spektakl/koncert, wystawę, basen - jednokrotne uczestnictwo w roku w danym rodzaju wydarzenia dla osoby starszej wraz z asystentem, w obiektach dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami);
• biletów miesięcznych dla asystentów na przejazd komunikacją miejską, w ramach kosztów dojazdu do podopiecznego i przejazdów w ramach realizowanych usług.
Koszty zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz wyjść na wydarzenia kulturalne, rekreacyjne, społeczne odbywające się na terenie Miasta Stargard będą refundowane Wykonawcy przez Zamawiającego (np. poprzez refakturowanie po okazaniu dokumentów potwierdzających faktycznie poniesione koszty).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85142300-9 - Usługi w zakresie higieny

4.5.5.) Wartość części: 66420 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3:
Asystent osoby starszej – do zadań asystenta będzie należała pomoc osobie starszej w codziennym funkcjonowaniu, w jej miejscu zamieszkania: w czynnościach związanych z samoobsługą, w tym w utrzymaniu higieny osobistej i pomoc w wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem porządku w mieszkaniu, przygotowywaniem posiłków oraz poza miejscem zamieszkania: asystowanie podczas spaceru, wyjść do wskazanych przez osobę starszą miejsc, np. do rodziny lub znajomych oraz urzędu, przychodni, sklepu, apteki i pomoc w załatwianiu spraw przez osobę starszą w tych miejscach.
Czynności powyższe będą wykonywane w miejscu zamieszkania lub poza mieszkaniem na terenie Gminy Miasta Stargard. Pomoc asystenta może odbywać się w godz. od 7.00 – 21.00 w dni robocze i wolne od pracy. Przewidywany termin realizacji: wrzesień 2024 r. – listopad 2026 r. Czas dojazdu do odbiorców usług realizowanych w miejscu ich zamieszkania nie jest wliczany do czasu świadczenia usług.
Asystent będzie miał do wykonania w całym okresie realizacji umowy szacunkowo około 1440 godzin zegarowych usług asystenckich (3 uczestników x 60 godz. w 2024 r., 3 uczestników x 180 godz w 2025 r., 4 uczestników x 180 godz. w 2026 r.)
Asystent osoby starszej zobowiązany jest :
• prowadzić dokumentację wykonanej pracy poprzez prowadzenie miesięcznej karty realizacji wykonanych usług asystencji osobistej na wzorze załączonym do umowy Karta musi być podpisana przez asystenta i osobę objętą opieką oraz wypełniona zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. Karta obejmuje okres maksymalnie jednego miesiąca realizacji usług. Kartę składa się wraz z fakturą/rachunkiem osobiście w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy);
• traktować podopiecznego z szacunkiem, z zachowaniem form grzecznościowych;
• wykonywać usługi w sposób sumienny i staranny oraz zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy;
• do zachowania poufności w zakresie danych i informacji o sytuacji zdrowotnej, życiowej i materialnej podopiecznego;
• podjęcia niezbędnych działań w sytuacji nagłego pogorszenia stanu zdrowia tj. wezwania odpowiednich służb ratunkowych;
• niezwłocznego zgłaszania okoliczności mających wpływ na realizację usługi (np. swojej nieobecności, niemożności wejścia i nawiązania kontaktu z podopiecznym itp.);
• poszanowania uczuć i światopoglądu podopiecznego, a także poszanowania woli w zakresie sposobu wykonywania czynności asystenckich, jeśli nie wiążą się z obniżeniem jakości usług lub ich opóźnieniem;
• nie palenia tytoniu w mieszkaniu podopiecznego, zachowania trzeźwości oraz nie wprowadzania do jego mieszkania osób nieupoważnionych oraz zwierząt;
• przekazywania uwag dotyczących sposobu realizacji usług oraz zgłoszenia ich w formie ustnej, pisemnej, mailowej lub telefonicznej do Ośrodka.

UWAGA!!! Po stronie Wykonawcy (nie wliczany do ceny oferty świadczenia usług asystencji) będzie również zakup:
• biletów (w uzgodnieniu z Zamawiającym) dla osób starszych i asystentów na uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych, rekreacyjnych, społecznych odbywających się na terenie Miasta Stargard (np. do kina, na spektakl/koncert, wystawę, basen - jednokrotne uczestnictwo w roku w danym rodzaju wydarzenia dla osoby starszej wraz z asystentem, w obiektach dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami);
• biletów miesięcznych dla asystentów na przejazd komunikacją miejską, w ramach kosztów dojazdu do podopiecznego i przejazdów w ramach realizowanych usług.
Koszty zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz wyjść na wydarzenia kulturalne, rekreacyjne, społeczne odbywające się na terenie Miasta Stargard będą refundowane Wykonawcy przez Zamawiającego (np. poprzez refakturowanie po okazaniu dokumentów potwierdzających faktycznie poniesione koszty).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85142300-9 - Usługi w zakresie higieny

4.5.5.) Wartość części: 59040 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4:
Asystent osoby starszej – do zadań asystenta będzie należała pomoc osobie starszej w codziennym funkcjonowaniu, w jej miejscu zamieszkania: w czynnościach związanych z samoobsługą, w tym w utrzymaniu higieny osobistej i pomoc w wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem porządku w mieszkaniu, przygotowywaniem posiłków oraz poza miejscem zamieszkania: asystowanie podczas spaceru, wyjść do wskazanych przez osobę starszą miejsc, np. do rodziny lub znajomych oraz urzędu, przychodni, sklepu, apteki i pomoc w załatwianiu spraw przez osobę starszą w tych miejscach.
Czynności powyższe będą wykonywane w miejscu zamieszkania lub poza mieszkaniem na terenie Gminy Miasta Stargard. Pomoc asystenta może odbywać się w godz. od 7.00 – 21.00 w dni robocze i wolne od pracy. Przewidywany termin realizacji: styczeń 2025 r. – listopad 2026 r. Czas dojazdu do odbiorców usług realizowanych w miejscu ich zamieszkania nie jest wliczany do czasu świadczenia usług.
Asystent będzie miał do wykonania w całym okresie realizacji umowy szacunkowo około 1080 godzin zegarowych usług asystenckich (3 uczestników x 180 godz. w 2025 r., 3 uczestników x180 godz. w 2026 r.)
Asystent osoby starszej zobowiązany jest :
• prowadzić dokumentację wykonanej pracy poprzez prowadzenie miesięcznej karty realizacji wykonanych usług asystencji osobistej na wzorze załączonym do umowy Karta musi być podpisana przez asystenta i osobę objętą opieką oraz wypełniona zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. Karta obejmuje okres maksymalnie jednego miesiąca realizacji usług. Kartę składa się wraz z fakturą/rachunkiem osobiście w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy);
• traktować podopiecznego z szacunkiem, z zachowaniem form grzecznościowych;
• wykonywać usługi w sposób sumienny i staranny oraz zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy;
• do zachowania poufności w zakresie danych i informacji o sytuacji zdrowotnej, życiowej i materialnej podopiecznego;
• podjęcia niezbędnych działań w sytuacji nagłego pogorszenia stanu zdrowia tj. wezwania odpowiednich służb ratunkowych;
• niezwłocznego zgłaszania okoliczności mających wpływ na realizację usługi (np. swojej nieobecności, niemożności wejścia i nawiązania kontaktu z podopiecznym itp.);
• poszanowania uczuć i światopoglądu podopiecznego, a także poszanowania woli w zakresie sposobu wykonywania czynności asystenckich, jeśli nie wiążą się z obniżeniem jakości usług lub ich opóźnieniem;
• nie palenia tytoniu w mieszkaniu podopiecznego, zachowania trzeźwości oraz nie wprowadzania do jego mieszkania osób nieupoważnionych oraz zwierząt;
• przekazywania uwag dotyczących sposobu realizacji usług oraz zgłoszenia ich w formie ustnej, pisemnej, mailowej lub telefonicznej do Ośrodka.

UWAGA!!! Po stronie Wykonawcy (nie wliczany do ceny oferty świadczenia usług asystencji) będzie również zakup:
• biletów (w uzgodnieniu z Zamawiającym) dla osób starszych i asystentów na uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych, rekreacyjnych, społecznych odbywających się na terenie Miasta Stargard (np. do kina, na spektakl/koncert, wystawę, basen - jednokrotne uczestnictwo w roku w danym rodzaju wydarzenia dla osoby starszej wraz z asystentem, w obiektach dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami);
• biletów miesięcznych dla asystentów na przejazd komunikacją miejską, w ramach kosztów dojazdu do podopiecznego i przejazdów w ramach realizowanych usług.
Koszty zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz wyjść na wydarzenia kulturalne, rekreacyjne, społeczne odbywające się na terenie Miasta Stargard będą refundowane Wykonawcy przez Zamawiającego (np. poprzez refakturowanie po okazaniu dokumentów potwierdzających faktycznie poniesione koszty).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85142300-9 - Usługi w zakresie higieny

4.5.5.) Wartość części: 44280 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5:
Asystent osoby starszej – do zadań asystenta będzie należała pomoc osobie starszej w codziennym funkcjonowaniu, w jej miejscu zamieszkania: w czynnościach związanych z samoobsługą, w tym w utrzymaniu higieny osobistej i pomoc w wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem porządku w mieszkaniu, przygotowywaniem posiłków oraz poza miejscem zamieszkania: asystowanie podczas spaceru, wyjść do wskazanych przez osobę starszą miejsc, np. do rodziny lub znajomych oraz urzędu, przychodni, sklepu, apteki i pomoc w załatwianiu spraw przez osobę starszą w tych miejscach.
Czynności powyższe będą wykonywane w miejscu zamieszkania lub poza mieszkaniem na terenie Gminy Miasta Stargard. Pomoc asystenta może odbywać się w godz. od 7.00 – 21.00 w dni robocze i wolne od pracy. Przewidywany termin realizacji: styczeń 2025 r. – listopad 2026 r. Czas dojazdu do odbiorców usług realizowanych w miejscu ich zamieszkania nie jest wliczany do czasu świadczenia usług.
Asystent będzie miał do wykonania w całym okresie realizacji umowy szacunkowo około 1080 godzin zegarowych usług asystenckich (3 uczestników x 180 godz. w 2025 r., 3 uczestników x180 godz. w 2026 r.)
Asystent osoby starszej zobowiązany jest :
• prowadzić dokumentację wykonanej pracy poprzez prowadzenie miesięcznej karty realizacji wykonanych usług asystencji osobistej na wzorze załączonym do umowy Karta musi być podpisana przez asystenta i osobę objętą opieką oraz wypełniona zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. Karta obejmuje okres maksymalnie jednego miesiąca realizacji usług. Kartę składa się wraz z fakturą/rachunkiem osobiście w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy);
• traktować podopiecznego z szacunkiem, z zachowaniem form grzecznościowych;
• wykonywać usługi w sposób sumienny i staranny oraz zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy;
• do zachowania poufności w zakresie danych i informacji o sytuacji zdrowotnej, życiowej i materialnej podopiecznego;
• podjęcia niezbędnych działań w sytuacji nagłego pogorszenia stanu zdrowia tj. wezwania odpowiednich służb ratunkowych;
• niezwłocznego zgłaszania okoliczności mających wpływ na realizację usługi (np. swojej nieobecności, niemożności wejścia i nawiązania kontaktu z podopiecznym itp.);
• poszanowania uczuć i światopoglądu podopiecznego, a także poszanowania woli w zakresie sposobu wykonywania czynności asystenckich, jeśli nie wiążą się z obniżeniem jakości usług lub ich opóźnieniem;
• nie palenia tytoniu w mieszkaniu podopiecznego, zachowania trzeźwości oraz nie wprowadzania do jego mieszkania osób nieupoważnionych oraz zwierząt;
• przekazywania uwag dotyczących sposobu realizacji usług oraz zgłoszenia ich w formie ustnej, pisemnej, mailowej lub telefonicznej do Ośrodka.

UWAGA!!! Po stronie Wykonawcy (nie wliczany do ceny oferty świadczenia usług asystencji) będzie również zakup:
• biletów (w uzgodnieniu z Zamawiającym) dla osób starszych i asystentów na uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych, rekreacyjnych, społecznych odbywających się na terenie Miasta Stargard (np. do kina, na spektakl/koncert, wystawę, basen - jednokrotne uczestnictwo w roku w danym rodzaju wydarzenia dla osoby starszej wraz z asystentem, w obiektach dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami);
• biletów miesięcznych dla asystentów na przejazd komunikacją miejską, w ramach kosztów dojazdu do podopiecznego i przejazdów w ramach realizowanych usług.
Koszty zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz wyjść na wydarzenia kulturalne, rekreacyjne, społeczne odbywające się na terenie Miasta Stargard będą refundowane Wykonawcy przez Zamawiającego (np. poprzez refakturowanie po okazaniu dokumentów potwierdzających faktycznie poniesione koszty).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85142300-9 - Usługi w zakresie higieny

4.5.5.) Wartość części: 44280 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6:
Asystent osoby starszej – do zadań asystenta będzie należała pomoc osobie starszej w codziennym funkcjonowaniu, w jej miejscu zamieszkania: w czynnościach związanych z samoobsługą, w tym w utrzymaniu higieny osobistej i pomoc w wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem porządku w mieszkaniu, przygotowywaniem posiłków oraz poza miejscem zamieszkania: asystowanie podczas spaceru, wyjść do wskazanych przez osobę starszą miejsc, np. do rodziny lub znajomych oraz urzędu, przychodni, sklepu, apteki i pomoc w załatwianiu spraw przez osobę starszą w tych miejscach.
Czynności powyższe będą wykonywane w miejscu zamieszkania lub poza mieszkaniem na terenie Gminy Miasta Stargard. Pomoc asystenta może odbywać się w godz. od 7.00 – 21.00 w dni robocze i wolne od pracy. Przewidywany termin realizacji: styczeń 2025 r. – listopad 2026 r. Czas dojazdu do odbiorców usług realizowanych w miejscu ich zamieszkania nie jest wliczany do czasu świadczenia usług.
Asystent będzie miał do wykonania w całym okresie realizacji umowy szacunkowo około 1080 godzin zegarowych usług asystenckich (3 uczestników x 180 godz. w 2025 r., 3 uczestników x180 godz. w 2026 r.)
Asystent osoby starszej zobowiązany jest :
• prowadzić dokumentację wykonanej pracy poprzez prowadzenie miesięcznej karty realizacji wykonanych usług asystencji osobistej na wzorze załączonym do umowy Karta musi być podpisana przez asystenta i osobę objętą opieką oraz wypełniona zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. Karta obejmuje okres maksymalnie jednego miesiąca realizacji usług. Kartę składa się wraz z fakturą/rachunkiem osobiście w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy);
• traktować podopiecznego z szacunkiem, z zachowaniem form grzecznościowych;
• wykonywać usługi w sposób sumienny i staranny oraz zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy;
• do zachowania poufności w zakresie danych i informacji o sytuacji zdrowotnej, życiowej i materialnej podopiecznego;
• podjęcia niezbędnych działań w sytuacji nagłego pogorszenia stanu zdrowia tj. wezwania odpowiednich służb ratunkowych;
• niezwłocznego zgłaszania okoliczności mających wpływ na realizację usługi (np. swojej nieobecności, niemożności wejścia i nawiązania kontaktu z podopiecznym itp.);
• poszanowania uczuć i światopoglądu podopiecznego, a także poszanowania woli w zakresie sposobu wykonywania czynności asystenckich, jeśli nie wiążą się z obniżeniem jakości usług lub ich opóźnieniem;
• nie palenia tytoniu w mieszkaniu podopiecznego, zachowania trzeźwości oraz nie wprowadzania do jego mieszkania osób nieupoważnionych oraz zwierząt;
• przekazywania uwag dotyczących sposobu realizacji usług oraz zgłoszenia ich w formie ustnej, pisemnej, mailowej lub telefonicznej do Ośrodka.

UWAGA!!! Po stronie Wykonawcy (nie wliczany do ceny oferty świadczenia usług asystencji) będzie również zakup:
• biletów (w uzgodnieniu z Zamawiającym) dla osób starszych i asystentów na uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych, rekreacyjnych, społecznych odbywających się na terenie Miasta Stargard (np. do kina, na spektakl/koncert, wystawę, basen - jednokrotne uczestnictwo w roku w danym rodzaju wydarzenia dla osoby starszej wraz z asystentem, w obiektach dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami);
• biletów miesięcznych dla asystentów na przejazd komunikacją miejską, w ramach kosztów dojazdu do podopiecznego i przejazdów w ramach realizowanych usług.
Koszty zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz wyjść na wydarzenia kulturalne, rekreacyjne, społeczne odbywające się na terenie Miasta Stargard będą refundowane Wykonawcy przez Zamawiającego (np. poprzez refakturowanie po okazaniu dokumentów potwierdzających faktycznie poniesione koszty).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85142300-9 - Usługi w zakresie higieny

4.5.5.) Wartość części: 44280 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7:
Asystent osoby starszej – do zadań asystenta będzie należała pomoc osobie starszej w codziennym funkcjonowaniu, w jej miejscu zamieszkania: w czynnościach związanych z samoobsługą, w tym w utrzymaniu higieny osobistej i pomoc w wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem porządku w mieszkaniu, przygotowywaniem posiłków oraz poza miejscem zamieszkania: asystowanie podczas spaceru, wyjść do wskazanych przez osobę starszą miejsc, np. do rodziny lub znajomych oraz urzędu, przychodni, sklepu, apteki i pomoc w załatwianiu spraw przez osobę starszą w tych miejscach.
Czynności powyższe będą wykonywane w miejscu zamieszkania lub poza mieszkaniem na terenie Gminy Miasta Stargard. Pomoc asystenta może odbywać się w godz. od 7.00 – 21.00 w dni robocze i wolne od pracy. Przewidywany termin realizacji: styczeń 2026 r. – listopad 2026 r. Czas dojazdu do odbiorców usług realizowanych w miejscu ich zamieszkania nie jest wliczany do czasu świadczenia usług.
Asystent będzie miał do wykonania w całym okresie realizacji umowy szacunkowo około wykona 540 godzin zegarowych usług asystenckich (3 uczestników x 180 godz. w 2026 r.)
Asystent osoby starszej zobowiązany jest :
• prowadzić dokumentację wykonanej pracy poprzez prowadzenie miesięcznej karty realizacji wykonanych usług asystencji osobistej na wzorze załączonym do umowy Karta musi być podpisana przez asystenta i osobę objętą opieką oraz wypełniona zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. Karta obejmuje okres maksymalnie jednego miesiąca realizacji usług. Kartę składa się wraz z fakturą/rachunkiem osobiście w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy);
• traktować podopiecznego z szacunkiem, z zachowaniem form grzecznościowych;
• wykonywać usługi w sposób sumienny i staranny oraz zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy;
• do zachowania poufności w zakresie danych i informacji o sytuacji zdrowotnej, życiowej i materialnej podopiecznego;
• podjęcia niezbędnych działań w sytuacji nagłego pogorszenia stanu zdrowia tj. wezwania odpowiednich służb ratunkowych;
• niezwłocznego zgłaszania okoliczności mających wpływ na realizację usługi (np. swojej nieobecności, niemożności wejścia i nawiązania kontaktu z podopiecznym itp.);
• poszanowania uczuć i światopoglądu podopiecznego, a także poszanowania woli w zakresie sposobu wykonywania czynności asystenckich, jeśli nie wiążą się z obniżeniem jakości usług lub ich opóźnieniem;
• nie palenia tytoniu w mieszkaniu podopiecznego, zachowania trzeźwości oraz nie wprowadzania do jego mieszkania osób nieupoważnionych oraz zwierząt;
• przekazywania uwag dotyczących sposobu realizacji usług oraz zgłoszenia ich w formie ustnej, pisemnej, mailowej lub telefonicznej do Ośrodka.

UWAGA!!! Po stronie Wykonawcy (nie wliczany do ceny oferty świadczenia usług asystencji) będzie również zakup:
• biletów (w uzgodnieniu z Zamawiającym) dla osób starszych i asystentów na uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych, rekreacyjnych, społecznych odbywających się na terenie Miasta Stargard (np. do kina, na spektakl/koncert, wystawę, basen - jednokrotne uczestnictwo w roku w danym rodzaju wydarzenia dla osoby starszej wraz z asystentem, w obiektach dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami);
• biletów miesięcznych dla asystentów na przejazd komunikacją miejską, w ramach kosztów dojazdu do podopiecznego i przejazdów w ramach realizowanych usług.
Koszty zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz wyjść na wydarzenia kulturalne, rekreacyjne, społeczne odbywające się na terenie Miasta Stargard będą refundowane Wykonawcy przez Zamawiającego (np. poprzez refakturowanie po okazaniu dokumentów potwierdzających faktycznie poniesione koszty).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85142300-9 - Usługi w zakresie higieny

4.5.5.) Wartość części: 22140 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8:
Asystent osoby starszej – do zadań asystenta będzie należała pomoc osobie starszej w codziennym funkcjonowaniu, w jej miejscu zamieszkania: w czynnościach związanych z samoobsługą, w tym w utrzymaniu higieny osobistej i pomoc w wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem porządku w mieszkaniu, przygotowywaniem posiłków oraz poza miejscem zamieszkania: asystowanie podczas spaceru, wyjść do wskazanych przez osobę starszą miejsc, np. do rodziny lub znajomych oraz urzędu, przychodni, sklepu, apteki i pomoc w załatwianiu spraw przez osobę starszą w tych miejscach.
Czynności powyższe będą wykonywane w miejscu zamieszkania lub poza mieszkaniem na terenie Gminy Miasta Stargard. Pomoc asystenta może odbywać się w godz. od 7.00 – 21.00 w dni robocze i wolne od pracy. Przewidywany termin realizacji: styczeń 2026 r. – listopad 2026 r. Czas dojazdu do odbiorców usług realizowanych w miejscu ich zamieszkania nie jest wliczany do czasu świadczenia usług.
Asystent będzie miał do wykonania w całym okresie realizacji umowy szacunkowo około wykona 540 godzin zegarowych usług asystenckich (3 uczestników x 180 godz. w 2026 r.)
Asystent osoby starszej zobowiązany jest :
• prowadzić dokumentację wykonanej pracy poprzez prowadzenie miesięcznej karty realizacji wykonanych usług asystencji osobistej na wzorze załączonym do umowy Karta musi być podpisana przez asystenta i osobę objętą opieką oraz wypełniona zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. Karta obejmuje okres maksymalnie jednego miesiąca realizacji usług. Kartę składa się wraz z fakturą/rachunkiem osobiście w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy);
• traktować podopiecznego z szacunkiem, z zachowaniem form grzecznościowych;
• wykonywać usługi w sposób sumienny i staranny oraz zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy;
• do zachowania poufności w zakresie danych i informacji o sytuacji zdrowotnej, życiowej i materialnej podopiecznego;
• podjęcia niezbędnych działań w sytuacji nagłego pogorszenia stanu zdrowia tj. wezwania odpowiednich służb ratunkowych;
• niezwłocznego zgłaszania okoliczności mających wpływ na realizację usługi (np. swojej nieobecności, niemożności wejścia i nawiązania kontaktu z podopiecznym itp.);
• poszanowania uczuć i światopoglądu podopiecznego, a także poszanowania woli w zakresie sposobu wykonywania czynności asystenckich, jeśli nie wiążą się z obniżeniem jakości usług lub ich opóźnieniem;
• nie palenia tytoniu w mieszkaniu podopiecznego, zachowania trzeźwości oraz nie wprowadzania do jego mieszkania osób nieupoważnionych oraz zwierząt;
• przekazywania uwag dotyczących sposobu realizacji usług oraz zgłoszenia ich w formie ustnej, pisemnej, mailowej lub telefonicznej do Ośrodka.

UWAGA!!! Po stronie Wykonawcy (nie wliczany do ceny oferty świadczenia usług asystencji) będzie również zakup:
• biletów (w uzgodnieniu z Zamawiającym) dla osób starszych i asystentów na uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych, rekreacyjnych, społecznych odbywających się na terenie Miasta Stargard (np. do kina, na spektakl/koncert, wystawę, basen - jednokrotne uczestnictwo w roku w danym rodzaju wydarzenia dla osoby starszej wraz z asystentem, w obiektach dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami);
• biletów miesięcznych dla asystentów na przejazd komunikacją miejską, w ramach kosztów dojazdu do podopiecznego i przejazdów w ramach realizowanych usług.
Koszty zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz wyjść na wydarzenia kulturalne, rekreacyjne, społeczne odbywające się na terenie Miasta Stargard będą refundowane Wykonawcy przez Zamawiającego (np. poprzez refakturowanie po okazaniu dokumentów potwierdzających faktycznie poniesione koszty).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85142300-9 - Usługi w zakresie higieny

4.5.5.) Wartość części: 22140 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9:
Asystent osoby starszej – do zadań asystenta będzie należała pomoc osobie starszej w codziennym funkcjonowaniu, w jej miejscu zamieszkania: w czynnościach związanych z samoobsługą, w tym w utrzymaniu higieny osobistej i pomoc w wykonywaniu czynności związanych z utrzymaniem porządku w mieszkaniu, przygotowywaniem posiłków oraz poza miejscem zamieszkania: asystowanie podczas spaceru, wyjść do wskazanych przez osobę starszą miejsc, np. do rodziny lub znajomych oraz urzędu, przychodni, sklepu, apteki i pomoc w załatwianiu spraw przez osobę starszą w tych miejscach.
Czynności powyższe będą wykonywane w miejscu zamieszkania lub poza mieszkaniem na terenie Gminy Miasta Stargard. Pomoc asystenta może odbywać się w godz. od 7.00 – 21.00 w dni robocze i wolne od pracy. Przewidywany termin realizacji: styczeń 2026 r. – listopad 2026 r. Czas dojazdu do odbiorców usług realizowanych w miejscu ich zamieszkania nie jest wliczany do czasu świadczenia usług.
Asystent będzie miał do wykonania w całym okresie realizacji umowy szacunkowo około wykona 540 godzin zegarowych usług asystenckich (3 uczestników x 180 godz. w 2026 r.)
Asystent osoby starszej zobowiązany jest :
• prowadzić dokumentację wykonanej pracy poprzez prowadzenie miesięcznej karty realizacji wykonanych usług asystencji osobistej na wzorze załączonym do umowy Karta musi być podpisana przez asystenta i osobę objętą opieką oraz wypełniona zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. Karta obejmuje okres maksymalnie jednego miesiąca realizacji usług. Kartę składa się wraz z fakturą/rachunkiem osobiście w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy);
• traktować podopiecznego z szacunkiem, z zachowaniem form grzecznościowych;
• wykonywać usługi w sposób sumienny i staranny oraz zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy;
• do zachowania poufności w zakresie danych i informacji o sytuacji zdrowotnej, życiowej i materialnej podopiecznego;
• podjęcia niezbędnych działań w sytuacji nagłego pogorszenia stanu zdrowia tj. wezwania odpowiednich służb ratunkowych;
• niezwłocznego zgłaszania okoliczności mających wpływ na realizację usługi (np. swojej nieobecności, niemożności wejścia i nawiązania kontaktu z podopiecznym itp.);
• poszanowania uczuć i światopoglądu podopiecznego, a także poszanowania woli w zakresie sposobu wykonywania czynności asystenckich, jeśli nie wiążą się z obniżeniem jakości usług lub ich opóźnieniem;
• nie palenia tytoniu w mieszkaniu podopiecznego, zachowania trzeźwości oraz nie wprowadzania do jego mieszkania osób nieupoważnionych oraz zwierząt;
• przekazywania uwag dotyczących sposobu realizacji usług oraz zgłoszenia ich w formie ustnej, pisemnej, mailowej lub telefonicznej do Ośrodka.

UWAGA!!! Po stronie Wykonawcy (nie wliczany do ceny oferty świadczenia usług asystencji) będzie również zakup:
• biletów (w uzgodnieniu z Zamawiającym) dla osób starszych i asystentów na uczestnictwo w wydarzeniach kulturalnych, rekreacyjnych, społecznych odbywających się na terenie Miasta Stargard (np. do kina, na spektakl/koncert, wystawę, basen - jednokrotne uczestnictwo w roku w danym rodzaju wydarzenia dla osoby starszej wraz z asystentem, w obiektach dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami);
• biletów miesięcznych dla asystentów na przejazd komunikacją miejską, w ramach kosztów dojazdu do podopiecznego i przejazdów w ramach realizowanych usług.
Koszty zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz wyjść na wydarzenia kulturalne, rekreacyjne, społeczne odbywające się na terenie Miasta Stargard będą refundowane Wykonawcy przez Zamawiającego (np. poprzez refakturowanie po okazaniu dokumentów potwierdzających faktycznie poniesione koszty).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85142300-9 - Usługi w zakresie higieny

4.5.5.) Wartość części: 22140 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83748 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68880 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZCZECIŃSKIE STOWARZYSZENIE "ZŁOTY WIEK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522384067

7.3.3) Ulica: Stanisława Hryniewieckiego 9

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80595 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80595 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZCZECIŃSKIE STOWARZYSZENIE "ZŁOTY WIEK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522384067

7.3.3) Ulica: Stanisława Hryniewieckiego 9

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66420 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71784 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59040 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZCZECIŃSKIE STOWARZYSZENIE "ZŁOTY WIEK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522384067

7.3.3) Ulica: Stanisława Hryniewieckiego 9

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59040 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52758 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44280 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZCZECIŃSKIE STOWARZYSZENIE "ZŁOTY WIEK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522384067

7.3.3) Ulica: Stanisława Hryniewieckiego 9

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44280 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52758 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44280 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZCZECIŃSKIE STOWARZYSZENIE "ZŁOTY WIEK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522384067

7.3.3) Ulica: Stanisława Hryniewieckiego 9

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44280 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44280 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52758 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44280 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZCZECIŃSKIE STOWARZYSZENIE "ZŁOTY WIEK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522384067

7.3.3) Ulica: Stanisława Hryniewieckiego 9

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44280 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26379 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZCZECIŃSKIE STOWARZYSZENIE "ZŁOTY WIEK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522384067

7.3.3) Ulica: Stanisława Hryniewieckiego 9

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26379 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZCZECIŃSKIE STOWARZYSZENIE "ZŁOTY WIEK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522384067

7.3.3) Ulica: Stanisława Hryniewieckiego 9

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26379 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZCZECIŃSKIE STOWARZYSZENIE "ZŁOTY WIEK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522384067

7.3.3) Ulica: Stanisława Hryniewieckiego 9

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.