Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518701/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług cmentarno - pogrzebowych na cmentarzach komunalnych na terenie Miasta Gdańska.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002837021
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konrada Leczkowa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-432
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 342 31 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopr@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2aa1a6bc-ead9-45df-bb23-d4aefa022c961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowych usług cmentarno - pogrzebowych na cmentarzach komunalnych na terenie Miasta Gdańska.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aa1a6bc-ead9-45df-bb23-d4aefa022c96
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043575/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie kompleksowych usług cmentarno - pogrzebowych na cmentarzach komunalnych na terenie Miasta Gdańska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518701
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOT.I.260.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 687111,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie 30 pogrzebów zwykłych ( osoby zmarłe) do grobu ziemnego.Zorganizowanie i przeprowadzenie 5 pogrzebów zwykłych do grobu ziemnego - zgon z powodu COVID - 19.
Zorganizowanie i przeprowadzenie 8 pochówków szczątków ludzkich.
Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 pogrzebów zbiorowych szczątków kostnych ludzkich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98371000-4 - Usługi pogrzebowe
98371100-5 - Usługi cmentarne oraz kremacyjne
98371110-8 - Usługi cmentarne
4.5.5.) Wartość części: 299629,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie 155 5. pogrzebów zwykłych (osoby zmarłe) po spopieleniu do grobu murowanego zbiorowego.6. Zorganizowanie i przeprowadzanie 5 pogrzebów zwykłych (osoby zmarłe)
po spopieleniu do grobu murowanego zbiorowego (zgon z powodu Covid 19).
7. Zorganizowanie i przeprowadzanie 1 pogrzebu zwykłego urnowego do grobu murowanego zbiorowego - bez spopielenia w przypadku kremacji zwłok za granicą
lub w innym miejscu
8. Zorganizowanie i przeprowadzenie 4 pogrzebów zbiorowych martwo urodzonych dzieci do grobu murowanego zbiorowego w urnie po spopieleniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371000-4 - Usługi pogrzebowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98371100-5 - Usługi cmentarne oraz kremacyjne
4.5.5.) Wartość części: 418480,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323600,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323600,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323600,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "Zieleń" Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190567618
7.3.3) Ulica: Partyzantów 76
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-254
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "ZIELEŃ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "ZIELEŃ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323600,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418480,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418480,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418480,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "Zieleń" Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190567618
7.3.3) Ulica: Partyzantów 76
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-254
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "ZIELEŃ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "ZIELEŃ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418480,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych w ramach wyposażenia sali operacyjnej wraz z pokojem przygotowawczym Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego GUMed Sp. z o.o. ujęta w 3 pakietach
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Jasny Multipark Morena" w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024.
- Dostawa narzędzi do zabiegów medycznych i chirurgicznych
- Dostawa chromatografu gazowego z detektorem płomieniowo-jonizacyjnym FID na potrzeby laboratorium Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
- Usługa wykonywania badań laboratoryjnych za pomocą sekwencjonowania nowej generacji NGS- panelu do diagnostyki wybranych zaburzeń tkanki łącznej (z.Marfana, zespoły Ehlersa-Danlosa i inne)
- Wykonanie przeglądów konstrukcji bramowych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług przechowywania zwłok, udostępnienia sali sekcyjnej i pomocy technicznej przy sekcji zwłok z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku oraz Bystrzycy Kłodzkiej
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok, udostępnienie sali sekcyjnej i pomoc techniczna z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Świdnicy, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Ząbkowicach Śl.
- Świadczenie usług pogrzebowych zlecanych przez Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego w zakresie pochówku osób zmarłych
- Przewóz zwłok osób zmarłych i zabitych oraz ich szczątków w granicach obszaru działania prokuratur okręgu sieradzkiego
więcej: Usługi pogrzebowe i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.