eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChmielnikKompleksowa wymiana drogowych opraw oświetleniowych na terenie Gminy Chmielnik



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa wymiana drogowych opraw oświetleniowych
na terenie Gminy Chmielnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 50

1.5.2.) Miejscowość: Chmielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-016

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.czarnota@chmielnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chmielnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chmielnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa wymiana drogowych opraw oświetleniowych
na terenie Gminy Chmielnik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-695fdc90-fb13-4c25-a610-119d7441f946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568113

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027607/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa wymiana drogowych opraw oświetleniowych na terenie Gminy Chmielnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00494190

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RD.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - kompleksowa wymiana drogowych opraw oświetleniowych na terenie Gminy Chmielnik.
Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja 9 – Rozświetlamy Polskę.


W zakres robót budowlanych wchodzą:
1) demontaż przewidzianych do wymiany istniejących opraw oraz przekazanie ich Zamawiającemu. Kompletne oprawy należy dostarczyć w wyznaczone miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt własny,
2) montaż nowych opraw oświetlenia drogowego - energooszczędnych typu LED – 214 szt. Zgodnie z zapisami dokumentacji projektowej i minimalnymi parametrami określonymi w ogólnej specyfikacji dotyczącej opraw oświetleniowych,
3) wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z wymianą przewodów zasilających oprawy na odcinku oprawa zaciski i zabezpieczenie lampy, wymiana zacisków i zabezpieczenia lampy,
4) uzyskanie niezbędnych uzgodnień z PGE Rzeszów – dotyczy prowadzenia robót, konieczności wyłączenia sieci,
5) poprawne uruchomienie całej instalacji oraz wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych,
6) uzyskanie i przygotowanie niezbędnych dokumentów (protokoły, karty gwarancyjne oraz książki serwisowe) oraz wykonanie operatu powykonawczego wraz z wykazem tabelarycznym wymienionych opraw w tym: typ i moc oprawy, nr słupa, nr stacji, nr działki typ zabezpieczenia lampy.

Ponadto:
1) zainstalowane oprawy oświetleniowe LED muszą posiadać certyfikat CE i posiadać łącznie certyfikaty ENEC, ENEC+, ZD4i oraz spełniać minimalne parametry techniczne wskazane w Dokumentacji projektowej.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zestawienia materiałów i urządzeń wraz z kompletem certyfikatów, kart katalogowych, badań, itp. potwierdzających spełnianie minimalnych parametrów technicznych określonych
w Dokumentacji projektowej, które zaaprobuje Zamawiający.
2) Instalowane oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania
bez dodatkowej modyfikacji oprawy.
3) Zamawiający zastrzega obowiązek użycia przez wykonawcę nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej lub nowych opraw dopuszczonych do użycia na terenie Unii Europejskiej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SWZ – Dokumentacja projektowa (Projekt Techniczny, Przedmiary, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - STWiORB i Warunki wykonania modernizacji oświetlenia drogowego wydane przez PGE Dystrybucja S. A.

Dla celów interpretacji zakresu robót będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością:
1) Projekt techniczny,
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
3) Specyfikacja Warunków Zamówienia,
4) Przedmiary robót,
5) Oferta Wykonawcy.
6) Warunki wykonania modernizacji oświetlenia drogowego wydane przez PGE Dystrybucja S. A.

1.2. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne
do wykonania zamówienia i przekazania obiektów do korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem - zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej, w tym przedmiarów robót i STWiORB
jak również w nich nie ujęte, np.: roboty przygotowawcze i porządkowe, opłaty za wyłączenie, wykonanie operatu powykonawczego, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z BHP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217123,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217123,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LINTER ENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362416450

7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 23

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217123,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.