eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieruszówRemont dróg powiatowych - nakładki



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg powiatowych - nakładki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W WIERUSZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730973217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Wieruszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 627836062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdwieruszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdwieruszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df4edf07-cd05-495a-8ce0-9468fd4dbf14

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


drogi powiatowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg powiatowych - nakładki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df4edf07-cd05-495a-8ce0-9468fd4dbf14

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568152

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043698/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont dróg powiatowych - nakładki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00470428

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2311.6.2024.KW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1015480,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont dróg powiatowych – nakładki.

Remonty dróg powiatowych:

1) Remont drogi powiatowej nr 4711E Borki – Zdzierczyzna
Zakres robót przewidzianych do wykonania:
• sfrezowanie istniejących warstw bitumicznych nawierzchni jezdni
• odtworzenie nawierzchni bitumicznych drogi na dł. 0,75 km
• wykonanie poboczy tłuczniowych z KŁSM 0/31,5 szerokości 0,75 m

2) Remont drogi powiatowej nr 4724E Żdżary- Koziołek
Zestawienie paramentów drogi powiatowej nr 4724E Żdżary - Koziołek przeznaczonej do remontu:
Stan istniejący
• długość opracowania - 800,00m
• klasa drogi - L
• szerokość pasa ruchu - 1,75m;
• szerokość pobocza - 0,50m
• skrzyżowania z drogą gminną - 1szt.
Technologia wykonania remontu
• cięcie jezdni na włączeniach
• frezowanie nawierzchni jezdni
• remont skrzyżowania poprzez wymianę istniejącej podbudowy,
• oczyszczenie i skropienie emulsją całej nawierzchni jezdni
• ułożenie warstwy wyrównawczej o średniej grubości 4cm
• oczyszczenie i skropienie emulsja całej nawierzchni po ułożeniu warstwy wyrównawczej i wiążącej gr.4cm
• ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4cm
• korytowanie i ułożenie poboczy szerokości 0,50 m z warstwy kruszywa łamanego 0/31,5mm gr. 15cm,
• oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm

3) Remont drogi powiatowej nr 4719E Sokolniki -Walichnowy
Zakres robót przewidzianych do wykonania:
• sfrezowaniu istniejących warstw bitumicznych nawierzchni jezdni
• odtworzenie nawierzchni bitumicznych drogi na dł. 0,420 km
• pobocza tłuczniowe z KŁSM 0/31,5 szerokości 0,75 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1075608,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1385316,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1075608,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240865033

7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1075608,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.