Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00503457/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KPN/24/2024 DRUK WYDAWNICTW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021781314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cieplicka 196
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (075) 75 537 26
1.5.8.) Numer faksu: (075) 756099113
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpnmab.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-048a59d6-b04e-4231-8dfb-dc65fbd9d50d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
KPN/24/2024 DRUK WYDAWNICTW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-048a59d6-b04e-4231-8dfb-dc65fbd9d50d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00099912/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 DRUK WYDAWNICTW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503457
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPN/24/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 191983,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Kolorowanka „Zielnik Małego Laboranta”Format A4 pionowy,
Oprawa miękka zeszytowa, szycie na 2 zszywki po długim boku,
Środek - papier offset do kolorowania 120 g, druk 1+1 – jeden kolor (czarny) obustronnie
Liczba stron 20 + okładka karton bielony 250 g, jednostronnie powlekany, druk 4+0, folia połysk 1+0,
Nakład 3 000 szt.
2) Książka „Tajemnice Karkonoskiego Dzwoneczka”
Format A4 pionowy,
Oprawa miękka, zeszytowa, szycie na 2 zszywki po długim boku,
Środek - papier kreda połysk 150 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 28 + okładka karton bielony 250 g, jednostronnie powlekany, druk 4+4, folia połysk 1+0,
Nakład 3 000 szt.
3) Kolorowanka „Motyle”
Format A4 pionowy,
Oprawa miękka, zeszytowa, szycie na 2 zszywki po długim boku,
Środek – papier offset do kolorowania 120 g, druk kolorowy 4+4
Liczba stron 28 + okładka karton bielony 250 g, jednostronnie powlekany, druk 4+0, folia połysk 1+0,
Nakład 3 000 szt.
Wydawnictwa otrzymają numery ISBN nadane przez Zamawiającego.
Elementy kosztorysu:
projekt graficzny wydawnictwa (redakcja techniczna i opracowanie graficzne),
projekt okładki – min. 2 wersje,
opracowanie i zatwierdzenie materiałów graficznych,
minimum 2 korekty Zamawiającego + korekta wydawnictwa,
skład wg Systemu Identyfikacji Wizualnej KPN opracowanego na 65-lecie KPN, korekta techniczna,
Informacje o dofinansowaniu z WFOŚiGW wg. wzoru dostarczonego przez KPN
druk i oprawa,
dostarczenie do siedziby Zamawiającego w odpowiednich paczkach ( w ilościach ustalonych z Zamawiającym),
archiwizacja materiału na płycie CD/DVD w postaci plików źródłowych dostarczonych do obróbki, plików edytowalnych oraz plików PDF (w rozdzielczości do druku oraz poglądowej,
z możliwością umieszczenie na stronie internetowej i możliwością odczytu w czytnikach ekranowych (w celu ułatwienia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami wzrokowymi).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822000-2 - Usługi składu
4.5.5.) Wartość części: 29510,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Książka „Panoramy Karkonoszy”Format B5 pionowy,
Oprawa miękka na spirali po długim boku,
Środek – papier kreda błysk 150 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 70 + okładka karton bielony 250 g, dwustronnie powlekany, druk 4+0,
Nakład: 3 000 szt.
Wydawnictwa otrzymają numery ISBN nadane przez Zamawiającego.
Elementy kosztorysu:
- projekt graficzny wydawnictwa (redakcja techniczna i opracowanie graficzne),
- projekt okładki – min. 2 wersje,
- opracowanie i zatwierdzenie materiałów graficznych,
- minimum 2 korekty Zamawiającego + korekta wydawnictwa,
- skład wg Systemu Identyfikacji Wizualnej KPN opracowanego na 65-lecie KPN, korekta techniczna,
- Informacje o dofinansowaniu z WFOŚiGW wg. wzoru dostarczonego przez KPN
- druk i oprawa,
- dostarczenie do siedziby Zamawiającego w odpowiednich paczkach ( w ilościach ustalonych z Zamawiającym),
- archiwizacja materiału na płycie CD/DVD w postaci plików źródłowych dostarczonych do
obróbki, plików edytowalnych oraz plików PDF (w rozdzielczości do druku oraz poglądowej,
z możliwością umieszczenie na stronie internetowej i możliwością odczytu w czytnikach ekranowych (w celu ułatwienia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami wzrokowymi).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822000-2 - Usługi składu
4.5.5.) Wartość części: 19626,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Minialbum „Karkonoski Park Narodowy”Format A5 pionowy,
Okładka karton minimum 2 mm, oklejka kreda połysk 130 g, druk 4+0, foliowana połysk 1+0,
Oprawa twarda, szyto-klejona po długim boku, kapitałka biała, wyklejka bez zadruku, grzbiet zaokrąglony,
Środek – papier kreda połysk 130 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 100 + okładka
Nakład: 3 000 szt.
2) Książka „Karkonosze – skały i krajobraz”
Format A5 pionowy,
Oprawa twarda szyto-klejona po długim boku z białą kapitałką, wklejka bez zadruku, grzbiet zaokrąglony,
Okładka tektura minimum 2 mm, oklejka kreda połysk 130 g, druk 4+0, foliowana, matowa z błyszczącym zdjęciem,
Środek – papier kreda połysk 150 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 100 + okładka
Nakład 3 000 szt.
3) Książka „Granit - od magmy do kamienia w służbie człowieka”
Format A5 pionowy,
Oprawa miękka, zeszytowa, szyta na 2 zszywki po długim boku,
Środek – papier kreda błysk 130 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 60 + okładka karton bielony 200 g, dwustronnie powlekany, druk kolorowy.
Nakład 3 000 szt.
4) Książka „Zwierzęta Karkonoszy”
Format A5 pionowy,
Oprawa miękka, zeszytowa, szyta na 2 zszywki po długim boku,
Środek - papier kreda błysk 130 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 60 + okładka karton bielony 200 g, dwustronnie powlekany, druk kolorowy.
Nakład: 3 000 szt.
5) Książka „Rośliny Karkonoskiego Parku Narodowego”
Forma A5 pionowy,
Oprawa miękka, zeszytowa, szyta na 2 zszywki po długim boku,
Środek - papier kreda błysk 130 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 60 + okładka karton bielony 200 g, dwustronnie powlekany, druk kolorowy.
Nakład: 3 000 szt.
6) Książka „Ptaki Karkonoszy”
Format A5 pionowy,
Oprawa miękka, zeszytowa, szyta na 2 zszywki po długim boku,
Środek - papier kreda błysk 130 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 60 + okładka karton bielony 200 g, dwustronnie powlekany, druk kolorowy.
Nakład: 3 000 szt.
7) Książka „Przewodnik po ścieżce turystycznej Dolina Wilczego Potoku”
Format A5 pionowy,
Oprawa miękka, zeszytowa, szyta na 2 zszywki po długim boku,
Środek - papier kreda błysk 130 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 48 + okładka karton bielony 200 g, dwustronnie powlekany, druk kolorowy.
Nakład: 3 000 szt.
8) Książka „Minerały polskich Karkonoszy”
Format A5 pionowy,
Oprawa miękka, zeszytowa, szyta na 2 zszywki po długim boku,
Środek - papier kreda błysk 130 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 60 + okładka karton bielony 200 g, dwustronnie powlekany, druk kolorowy.
Nakład: 3 000 szt.
9) Książka „Ptasie wrota”, czyli Migracje ptaków w Karkonoszach
Format A5 pionowy,
Oprawa miękka, zeszytowa, szyta na 2 zszywki po długim boku,
Środek - papier kreda błysk 130 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 60 + okładka karton bielony 200 g, dwustronnie powlekany, druk kolorowy.
Nakład: 3 000 szt.
Wydawnictwa otrzymają numery ISBN nadane przez Zamawiającego.
Elementy kosztorysu:
- projekt graficzny wydawnictwa (redakcja techniczna i opracowanie graficzne),
- projekt okładki – min. 2 wersje,
- opracowanie i zatwierdzenie materiałów graficznych,
- minimum 2 korekty Zamawiającego + korekta wydawnictwa,
- skład wg Systemu Identyfikacji Wizualnej KPN opracowanego na 65-lecie KPN, korekta techniczna,
Informacje o dofinansowaniu z WFOŚiGW wg. wzoru dostarczonego przez KPN
- druk i oprawa,
- dostarczenie do siedziby Zamawiającego w odpowiednich paczkach ( w ilościach ustalonych z Zamawiającym),
- archiwizacja materiału na płycie CD/DVD w postaci plików źródłowych dostarczonych do
obróbki, plików edytowalnych oraz plików PDF (w rozdzielczości do druku oraz poglądowej,
z możliwością umieszczenie na stronie internetowej i możliwością odczytu w czytnikach ekranowych (w celu ułatwienia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami wzrokowymi).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822000-2 - Usługi składu
4.5.5.) Wartość części: 142846,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31878,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkuszowa Drukarnia Offsetowa sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252252117
7.3.3) Ulica: Romualda Traugutta 40
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARKUSZOWA DRUKARNIA OFFSETOWA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ARKUSZOWA DRUKARNIA OFFSETOWA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Poligraficzny Sindruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541369128
7.3.3) Ulica: Firmowa 12
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-594
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
jakie przetargi wygrała firma
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład poligraficzny SINDRUK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541369128
7.3.3) Ulica: Firmowa 12
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-594
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
jakie przetargi wygrała firma
KOWALCZE MAŁGORZATA Zakład Poligraficzny "SINDRUK"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem podczas organizacji w 2025 roku Regionalnych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym
- Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne dostarczane do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (...)
- Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.
- PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE GORĄCEGO POSIŁKU DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE W OKRESIE OD 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- USŁUGA CATERINGOWA: PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU SENIOR+ W JELENIEJ GÓRZE I DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JELENIEJ GÓRZE, W 2025 ROKU
- FW Śniatowo - przeprowadzenie badań stałych zbiorników ciśnieniowych (w miejscu ich zainstalowania) w 16 elektrowniach wiatrowych Vestas V90 wraz z ich rejestracją w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT)
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa promocyjna polegająca na składzie, opracowaniu graficznym i wydruku tygodnika Łącznik Zielonogórski
- Dostawa materiałów poligraficznych i wystawienniczych dla WFOŚiGW w Katowicach w 2025 roku.
- Wykonanie i sukcesywne dostawy materiałów promujących z nadrukiem
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa drzewa genealogicznego oraz tuby - elementy książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Druk i dostawa książki naukowej i dwóch zeszytów czasopism naukowych
więcej: Usługi składu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.