eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraKPN/24/2024 DRUK WYDAWNICTW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
KPN/24/2024 DRUK WYDAWNICTW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021781314

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Cieplicka 196

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (075) 75 537 26

1.5.8.) Numer faksu: (075) 756099113

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kpnmab.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpnmab.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-048a59d6-b04e-4231-8dfb-dc65fbd9d50d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KPN/24/2024 DRUK WYDAWNICTW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-048a59d6-b04e-4231-8dfb-dc65fbd9d50d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00099912/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 DRUK WYDAWNICTW KARKONOSKIEGO PARKU NARODOWEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00503457

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KPN/24/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 191983,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Kolorowanka „Zielnik Małego Laboranta”
Format A4 pionowy,
Oprawa miękka zeszytowa, szycie na 2 zszywki po długim boku,
Środek - papier offset do kolorowania 120 g, druk 1+1 – jeden kolor (czarny) obustronnie
Liczba stron 20 + okładka karton bielony 250 g, jednostronnie powlekany, druk 4+0, folia połysk 1+0,
Nakład 3 000 szt.

2) Książka „Tajemnice Karkonoskiego Dzwoneczka”
Format A4 pionowy,
Oprawa miękka, zeszytowa, szycie na 2 zszywki po długim boku,
Środek - papier kreda połysk 150 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 28 + okładka karton bielony 250 g, jednostronnie powlekany, druk 4+4, folia połysk 1+0,
Nakład 3 000 szt.

3) Kolorowanka „Motyle”
Format A4 pionowy,
Oprawa miękka, zeszytowa, szycie na 2 zszywki po długim boku,
Środek – papier offset do kolorowania 120 g, druk kolorowy 4+4
Liczba stron 28 + okładka karton bielony 250 g, jednostronnie powlekany, druk 4+0, folia połysk 1+0,
Nakład 3 000 szt.

Wydawnictwa otrzymają numery ISBN nadane przez Zamawiającego.

Elementy kosztorysu:
 projekt graficzny wydawnictwa (redakcja techniczna i opracowanie graficzne),
 projekt okładki – min. 2 wersje,
 opracowanie i zatwierdzenie materiałów graficznych,
 minimum 2 korekty Zamawiającego + korekta wydawnictwa,
 skład wg Systemu Identyfikacji Wizualnej KPN opracowanego na 65-lecie KPN, korekta techniczna,
 Informacje o dofinansowaniu z WFOŚiGW wg. wzoru dostarczonego przez KPN
 druk i oprawa,
 dostarczenie do siedziby Zamawiającego w odpowiednich paczkach ( w ilościach ustalonych z Zamawiającym),
 archiwizacja materiału na płycie CD/DVD w postaci plików źródłowych dostarczonych do obróbki, plików edytowalnych oraz plików PDF (w rozdzielczości do druku oraz poglądowej,
z możliwością umieszczenie na stronie internetowej i możliwością odczytu w czytnikach ekranowych (w celu ułatwienia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami wzrokowymi).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822000-2 - Usługi składu

4.5.5.) Wartość części: 29510,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Książka „Panoramy Karkonoszy”
Format B5 pionowy,
Oprawa miękka na spirali po długim boku,
Środek – papier kreda błysk 150 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 70 + okładka karton bielony 250 g, dwustronnie powlekany, druk 4+0,
Nakład: 3 000 szt.

Wydawnictwa otrzymają numery ISBN nadane przez Zamawiającego.

Elementy kosztorysu:
- projekt graficzny wydawnictwa (redakcja techniczna i opracowanie graficzne),
- projekt okładki – min. 2 wersje,
- opracowanie i zatwierdzenie materiałów graficznych,
- minimum 2 korekty Zamawiającego + korekta wydawnictwa,
- skład wg Systemu Identyfikacji Wizualnej KPN opracowanego na 65-lecie KPN, korekta techniczna,
- Informacje o dofinansowaniu z WFOŚiGW wg. wzoru dostarczonego przez KPN
- druk i oprawa,
- dostarczenie do siedziby Zamawiającego w odpowiednich paczkach ( w ilościach ustalonych z Zamawiającym),
- archiwizacja materiału na płycie CD/DVD w postaci plików źródłowych dostarczonych do
obróbki, plików edytowalnych oraz plików PDF (w rozdzielczości do druku oraz poglądowej,
z możliwością umieszczenie na stronie internetowej i możliwością odczytu w czytnikach ekranowych (w celu ułatwienia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami wzrokowymi).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822000-2 - Usługi składu

4.5.5.) Wartość części: 19626,39 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Minialbum „Karkonoski Park Narodowy”
Format A5 pionowy,
Okładka karton minimum 2 mm, oklejka kreda połysk 130 g, druk 4+0, foliowana połysk 1+0,
Oprawa twarda, szyto-klejona po długim boku, kapitałka biała, wyklejka bez zadruku, grzbiet zaokrąglony,
Środek – papier kreda połysk 130 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 100 + okładka
Nakład: 3 000 szt.

2) Książka „Karkonosze – skały i krajobraz”
Format A5 pionowy,
Oprawa twarda szyto-klejona po długim boku z białą kapitałką, wklejka bez zadruku, grzbiet zaokrąglony,
Okładka tektura minimum 2 mm, oklejka kreda połysk 130 g, druk 4+0, foliowana, matowa z błyszczącym zdjęciem,
Środek – papier kreda połysk 150 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 100 + okładka
Nakład 3 000 szt.

3) Książka „Granit - od magmy do kamienia w służbie człowieka”
Format A5 pionowy,
Oprawa miękka, zeszytowa, szyta na 2 zszywki po długim boku,
Środek – papier kreda błysk 130 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 60 + okładka karton bielony 200 g, dwustronnie powlekany, druk kolorowy.
Nakład 3 000 szt.

4) Książka „Zwierzęta Karkonoszy”
Format A5 pionowy,
Oprawa miękka, zeszytowa, szyta na 2 zszywki po długim boku,
Środek - papier kreda błysk 130 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 60 + okładka karton bielony 200 g, dwustronnie powlekany, druk kolorowy.
Nakład: 3 000 szt.

5) Książka „Rośliny Karkonoskiego Parku Narodowego”
Forma A5 pionowy,
Oprawa miękka, zeszytowa, szyta na 2 zszywki po długim boku,
Środek - papier kreda błysk 130 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 60 + okładka karton bielony 200 g, dwustronnie powlekany, druk kolorowy.
Nakład: 3 000 szt.

6) Książka „Ptaki Karkonoszy”
Format A5 pionowy,
Oprawa miękka, zeszytowa, szyta na 2 zszywki po długim boku,
Środek - papier kreda błysk 130 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 60 + okładka karton bielony 200 g, dwustronnie powlekany, druk kolorowy.
Nakład: 3 000 szt.

7) Książka „Przewodnik po ścieżce turystycznej Dolina Wilczego Potoku”
Format A5 pionowy,
Oprawa miękka, zeszytowa, szyta na 2 zszywki po długim boku,
Środek - papier kreda błysk 130 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 48 + okładka karton bielony 200 g, dwustronnie powlekany, druk kolorowy.
Nakład: 3 000 szt.

8) Książka „Minerały polskich Karkonoszy”
Format A5 pionowy,
Oprawa miękka, zeszytowa, szyta na 2 zszywki po długim boku,
Środek - papier kreda błysk 130 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 60 + okładka karton bielony 200 g, dwustronnie powlekany, druk kolorowy.
Nakład: 3 000 szt.

9) Książka „Ptasie wrota”, czyli Migracje ptaków w Karkonoszach
Format A5 pionowy,
Oprawa miękka, zeszytowa, szyta na 2 zszywki po długim boku,
Środek - papier kreda błysk 130 g, druk kolorowy 4+4, lakier dyspersyjny 1+1,
Liczba stron 60 + okładka karton bielony 200 g, dwustronnie powlekany, druk kolorowy.
Nakład: 3 000 szt.

Wydawnictwa otrzymają numery ISBN nadane przez Zamawiającego.

Elementy kosztorysu:
- projekt graficzny wydawnictwa (redakcja techniczna i opracowanie graficzne),
- projekt okładki – min. 2 wersje,
- opracowanie i zatwierdzenie materiałów graficznych,
- minimum 2 korekty Zamawiającego + korekta wydawnictwa,
- skład wg Systemu Identyfikacji Wizualnej KPN opracowanego na 65-lecie KPN, korekta techniczna,
 Informacje o dofinansowaniu z WFOŚiGW wg. wzoru dostarczonego przez KPN
- druk i oprawa,
- dostarczenie do siedziby Zamawiającego w odpowiednich paczkach ( w ilościach ustalonych z Zamawiającym),
- archiwizacja materiału na płycie CD/DVD w postaci plików źródłowych dostarczonych do
obróbki, plików edytowalnych oraz plików PDF (w rozdzielczości do druku oraz poglądowej,
z możliwością umieszczenie na stronie internetowej i możliwością odczytu w czytnikach ekranowych (w celu ułatwienia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami wzrokowymi).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822000-2 - Usługi składu

4.5.5.) Wartość części: 142846,82 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31878,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkuszowa Drukarnia Offsetowa sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252252117

7.3.3) Ulica: Romualda Traugutta 40

7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19560,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14580,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Poligraficzny Sindruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541369128

7.3.3) Ulica: Firmowa 12

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-594

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14580,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202230,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład poligraficzny SINDRUK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541369128

7.3.3) Ulica: Firmowa 12

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-594

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.