Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00527195/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Stoczek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W STOCZKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030202370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 46
1.5.2.) Miejscowość: Stoczek
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-306
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833068250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospstoczek@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/share/sWnQ1f8AWp5kydUk/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efb5bc5e-8b71-4c48-8007-29f9fe5a6b231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ochotnicza Straż Pożarna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Stoczek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efb5bc5e-8b71-4c48-8007-29f9fe5a6b23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527195
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024.OSP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 285000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Stoczek, gmina Czemierniki.
Pojazd musi posiadać komplet dokumentacji uprawniającej do zarejestrowania go na terytorium Polski w tym:
- dowód rejestracyjny,
- tłumaczenie dowodu rejestracyjnego,
- przegląd techniczny,
- ważną na dzień składania ofert opinię techniczną wydaną przez CNBOP
Rok produkcji pojazdu i zabudowy nie starszy niż 2007. Dopuszczalna masa całkowita samochodu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem) nie mniej niż 14 000 kg. Silnik o zapłonie samoczynnym, w układzie rzędowym z systemem doładowania o mocy nie mniej niż 240KM. Podwozie musi być wyposażone w manualną skrzynię biegów z ilością przełożeń min 6 do przodu oraz 1 do tyłu. Podwozie samochodu może być z napędem 4x2 na oś tylną lub 4x4. Dodatkowo podwozie musi być wyposażone w fabryczną, mechaniczną blokadę mechanizmu różnicowego osi tylnej oraz fabryczny hamulec górski. Pojazd ma być wyposażony w ogumienie szosowo-terenowe w okładzie pojedynczym na osi przedniej oraz bliźniaczym na osi napędowej – tylnej w rozmiarze minimum 10R22,5. Przebieg pojazdu nie większy niż 28 000 km (potwierdzony dokumentacją) Kabina czterodrzwiowa, jednomodułowa, z zewnętrznym poszyciem wykonanym w pełni z materiałów kompozytowych, zapewniająca dostęp do silnika (siedzenia przodem oraz tyłem do kierunku jazdy), przystosowana do przewozu min. 8 ratowników.
Zabudowa kontenerowa ma być o konstrukcji szkieletowej wykonana w całości z materiałów aluminiowych, poszycie ścian wykonane w całości z aluminium. Kontener ma być wyposażony w 5 przestrzeni skrytkowych krytych roletami aluminiowymi w układzie 2+2+1 w górnej części kontenera oraz 2 przestrzenie skrytkowe zamykane klapami w dolnej części kontenera. Zabudowa wyposażona w otwierane podesty ułatwiające dostęp do górnych przestrzeni skrytkowych. Wewnątrz górnych przestrzeni skrytkowych minimum 4 półki przystosowane do przewożenia sprzętu ratowniczo-gaśniczego, minimum jedna pionowa otwierana-obrotowa ścianka przystosowana do montażu podręcznego sprzętu burzącego oraz minimum jedna pozioma wysuwana szuflada przystosowana do przewożenia sprzętu ratowniczo-gaśniczego. Dodatkowo w zabudowie zainstalowane muszą zostać przegrody na węże umożliwiające bezpieczne przewożenie węży tłocznych W75 w ilości 8 sztuk oraz W52 w ilości 8 sztuk. Dach zabudowy w formie podestu roboczego, w wykonaniu antypoślizgowym. Wytrzymałość dachu minimum 180 kg. Na dachu zainstalowana aluminiowa skrzynia sprzętowa wyposażona w zamykane wieko z systemem wspomagania otwarcia i oświetleniem wewnętrznym LED oraz uchwyty transportowe służące do przewożenia drabiny ratowniczej.
Rolety skrytkowe z muszą być z uchwytami rurkowymi umożliwiającymi pracę w rękawicach.
Podest roboczy ma być wyposażony w tylną, składaną drabinkę wejściową wykonaną z profili aluminiowych ze stopniami w standardzie antypoślizgowym.
Pojazd ma być wyposażony w oświetlenie robocze pola pracy w obrębie całego pojazdu w tym w obrębie kabiny oraz podestu dachowego wykonane w technologii LED (min 8 punktów świetlnych), załączane z poziomu panelu sterowania w kabinie załogowej.
Pojazd ma być wyposażony w system sygnalizacji świetlnej pojazdu
uprzywilejowanego w skład, którego wchodzi:
- belka ostrzegawcza na dachu pojazdu w technologii LED
- zestaw lamp naprzemiennych zderzakowych LED
- lampa ostrzegawcza pojedyncza LED na zabudowie
Pojazd ma być wyposażony w system sygnalizacji dźwiękowej pojazdu uprzywilejowanego w skład, którego wchodzi:
- modulator dźwięków ostrzegawczych o mocy 150W
- głośnik dźwięków ostrzegawczych o mocy min 150W
- manipulator na kablu spiralnym w kabinie załogi
- zestaw rozgłoszeniowy
- sygnał pneumatyczny AIR-HORN 2szt
Pojazd ma być wyposażony w belkę wraz z 4 lampami dalekosiężnymi oraz światłami postojowymi wykonanymi w technologii LED.
Pojazd ma być wyposażony w złącze sprężonego powietrza oraz gniazdo 24V służące do stałego podtrzymywania gotowości wyjazdowej pojazdu w trakcie postoju w garażu.
Pojazd wyposażony musi zostać w wyciągarkę linową o uciągu min 16000lbs zainstalowana w łożu stalowym w przedniej części pojazdu, sterowaną za pomocą pilota bezprzewodowego oraz zapasowego przewodowego. Wyciągarka posiadać musi line stalową zakończona hakiem o długości min. 25m
W pojeździe zainstalowany musi być w pneumatycznie podnoszony maszt oświetleniowy wyposażony w głowicę oświetleniową składającą się z minimum 3 reflektorów LED. Pojazd wyposażony musi być w światło ostrzegawcze barwy pomarańczowej typu „fala świetlna” zainstalowane na tylnej płaszczyźnie pojazdu, sterowane za pomocą panelu sterowania zainstalowanego w przedziale załogowym. Pojazd musi być wyposażony w zbiornik wody o pojemności min 2800l (+/- 10%) wykonany z materiałów kompozytowych.
Wraz z pojazdem dostarczony musi zostać sprzęt z poniższej listy:
- nadciśnieniowy aparat oddechowy 4 szt spełniający poniższe parametry:
- noszak ze zintegrowanym automatem
- maska
- butla stalowa 6L/300 bar z zaworem/ogranicznikiem
- latarka kątowa, ładowalna ze stacją ładującą 4 szt.
- radiotelefon nasobny wraz ze stacją ładującą 2 szt.
Samochód musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia – minimalne wymagania.
Gwarancja
12 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego udokumentować spełnienie przez oferowany pojazd wymagań technicznych określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia
Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne, chyba, że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę danego parametru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Zasada Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna ,,PERFEKT"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881897163
7.3.4) Miejscowość: Nakonowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-853
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Radosław Zasada Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna "PERFEKT"
jakie przetargi wygrała firma
Radosław Zasada Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna "PERFEKT"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego w ramach projektu "4 Żywioły - Gotowi na zmiany klimatu"
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-rozpoznawczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Świlczy
- "Dostawa fabrycznie nowego, lekkiego samochodu specjalnego pożarniczego z napędem 4x4 przeznaczonego dla potrzeb ratowniczo-gaśniczych na teren Gminy Dołhobyczów"
- DOSTAWA UŻYWANEGO LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO Z NAPĘDEM 4X4 DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W ROGÓŻNIE
- Doposażenie techniczne OSP Zabratówka w niezbędne pojazdy i sprzęt ratowniczy
- ZAKUP I DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU SPECJALNEGO, POŻARNICZEGO NA PODWOZIU Z NAPĘDEM 4X4 WRAZ Z MODUŁEM GAŚNICZYM DLA OSP W WOLINIE
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.