Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00475333/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
- 2024/BZP 00493663/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachów w placówkach oświatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412792
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 15
1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@glucholazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9734151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dachów w placówkach oświatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8362267c-bb62-4ec5-9d79-1e533986c321
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043709/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Modernizacja dachów w placówkach oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475333
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2024.JSz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142931,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Modernizacja dachu w Żłobku Miejskim w GłuchołazachPrzedmiotem zamówienia części 1 jest odnowienie powłoki malarskiej i uszczelnienie dachu w Żłobku Miejskim w Głuchołazach, ul. Jana Pawła II 22-24, 48-340 Głuchołazy (dz. nr 1261/3).
Pokrycie dachu z blachy płaskiej na rąbek stojący. Całkowita powierzchnia objęta zamówieniem to ok. 744 m2 dachu.
Zakres robót obejmuje odnowienie powłoki malarskiej i uszczelnienie pokrycia dachowego poprzez m.in.:
1) czyszczenie powierzchni dachu,
2) odłuszczenie powierzchni dachu,
3) uzupełnienie mocowania pokrycia dachowego,
4) naprawa pokrycia dachowego z blachy poprzez uszczelnienie miejsc uszkodzonych,
5) dwukrotne malowanie powierzchni dachu,
6) rozebranie i montaż rynien dachowych,
7) modernizacja kominów.
Szczegółowy zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1A do SWZ – Dokumentacja techniczna Część 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261221-9 - Malowanie dachów
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 94880,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Modernizacja dachu w Publicznej Szkole Podstawowej w Nowym ŚwiętowiePrzedmiotem zamówienia części 2 jest modernizacja dachu na budynku nr 65B w m. Nowy Świętów, 48-330 Nowy Świętów (dz. nr 173/5) poprzez modernizację pokrycia dachu z papy. Całkowita powierzchnia objęta zamówieniem to ok. 252 m2 dachu.
Zakres robót obejmuje m.in.:
1) rozbiórkę pokrycia z papy na dachach drewnianych,
2) wymianę częściową deskowania dachu z desek,
3) modernizacja pokryć dachowych papą termozgrzewalną,
4) demontaż i montaż instalacji odgromowej,
5) rozebranie rynien,
6) montaż nowych rynien dachowych,
7) modernizacja podsufitki z desek /podbitka/ wraz z malowaniem impregnatem.
Szczegółowy zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1B do SWZ – Dokumentacja techniczna Część 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
4.5.5.) Wartość części: 48050,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowania na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy Pzp
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp
W niniejszym postepowaniu w dniu 03.10.2024r. Zamawiający zawiadomił wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty w Części 1 zamówienia. Wykonawca, którego oferta została wybrana ATB-BUD 2 Sp z. o. o. 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 7, złożył w dniu 16.10.2024r. oświadczenie, że odstępuje od podpisania umowy na modernizacje dachu części 1.
W związku z powyższym Zamawiający ponownie ocenił oferty (w postępowaniu na Część 1 pozostała jedna oferta) i najwyżej ocenił dla części 1 ofertę Wykonawcy APL Dominika Lis 48-340 Głuchołazy, Rynek 34/3. W prowadzonej z Wykonawcą korespondencji Wykonawca oświadczył że zmuszony jest zrezygnować z przystąpienia do wykonania zadania w Części 1.
Zamawiający co prawda nie dokonał jeszcze wyboru Wykonawcy APL Dominika Lis jako Wykonawcy który złożył najkorzystniejszą ofertę w postępowaniu na Część 1.
Jednakże Zamawiający przyjął oświadczenie Wykonawcy APL Dominika Lis jako oświadczenie złożone w trybie art. 263 ustawy Pzp, czyli jako uchylenie się Wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pomimo że Zamawiający nie dokonał wyboru najkorzystniejszej ofert i nie wskazał Wykonawcy wybranego w postepowaniu to z uwagi na fakt że oferta Wykonawcy pozostała jedyną ofertą w postępowaniu można przyjąć że byłaby to oferta najkorzystniejsza co potwierdzają złożone przez Wykonawcę podmiotowe środki dowodowe.
Zamawiający odstąpił od formalizmu i przedłużania postępowania w celu wyboru Wykonawcy, w sytuacji kiedy już dysponował wiedzą, że Wykonawca nie jest zainteresowany realizacją zamówienia w Części 1.
W związku z brakiem ofert dla Części 1 Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie w Części 1: Modernizacja dachu w Żłobku Miejskim w Głuchołazach .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101967 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116703,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59102,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59102,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APL Dominika Lis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532449974
7.3.3) Ulica: Rynek 34/3
7.3.4) Miejscowość: Głuchołazy
7.3.5) Kod pocztowy: 48-340
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59102,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i opakowań farmaceutycznych
- Opieka serwisowa oprogramowania Infomedica/AMMS oraz serwis systemu bazodanowego Oracle
- Zakup i dostawa hali namiotowej oraz maszyny do utrzymania lodowiska w Głuchołazach
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.