Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541255/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00549240/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zielony budżet dla Bielan – 100 tys. kwiatów, przegląd i pielęgnacja istniejących nasadzeń"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 4434817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zielony budżet dla Bielan – 100 tys. kwiatów, przegląd i pielęgnacja istniejących nasadzeń"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc46c9a0-811f-4742-9fce-14b185703ee6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030972/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Zielony budżet dla Bielan – 100 tys. kwiatów, przegląd i pielęgnacja istniejących nasadzeń - Budżet Obywatelski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.45.2024.AGO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie projektu z budżetu obywatelskiego pn. „Zielony budżet dla Bielan -100 tyś. kwiatów, przegląd i pielęgnacja istniejących nasadzeń”.
Zamówienie ma charakter mieszany, przy czym głównym przedmiotem zamówienia są badania dendrologiczne - przeprowadzenie inwentaryzacji ok 817 (+/-2%) drzew w bielańskich placówkach oświatowych oraz specjalistyczne badania arborystyczne wskazanych w OPZ drzew. Zakres zamówienia obejmuje także przeprowadzenie 4 zajęć dendrologicznych dla najmłodszych w wybranych placówkach oświatowych (zgodnie z załącznikiem nr 2) oraz wykonanie 100 tyś nasadzeń kwitnących bylin i roślin cebulowych w parkach i na skwerach w zarządzie Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Bielany tj. wzdłuż ul. E. Schroegera, w parku Stawy Kellera, na Skwerze J. Jarnuszkiewicza oraz Skwerze tzw. Serku Bielańskim.
Lokalizacja (adres inwestycji):
Wszystkie placówki oświatowe zgodnie z załącznikiem nr 1 oraz rabaty wzdłuż ul. E. Schroegera, park Stawy Kellera, Skwer J. Jarnuszkiewicza, Skwer tzw. Serek Bielański.
Zakres prac obejmuje, w szczególności:
1. Przeprowadzenie inwentaryzacji drzew w bielańskich placówkach oświatowych - zgodnie z załącznikiem nr 1.
Prace polegają na:
1) zinwentaryzowaniu drzew wraz z ich opisem oraz naniesieniem na mapę i podaniem dokładnej lokalizacji. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji terenowej obiektów zieleni na terenie wymienionych w załączniku nr 1 placówek oświatowych wraz z dokonaniem w terenie pomiaru ich położenia, a następnie przetworzenia wyników do postaci danych przestrzennych i zapisaniu ich w otrzymanym od Zamawiającego SZABLONIE.mdb (specjalnie przygotowana geobaza służąca do wprowadzania danych do bazy o terenach zieleni m.st. Warszawy działająca w środowisku oprogramowania ArcMap) lub dedykowanym pliku SHP.
2) ocenie drzew zgodnie ze standardem przeglądów i analiz dendrologicznych m.st. Warszawy (Standard). Ocena drzewa będzie przygotowana wg instrukcji załącznika nr 6 do Umowy i będzie wypadkową wskazań określonych w tabelach, opisujących zasady klasyfikacji drzewa w formie przypisanej cyfry 1-5 oraz litery A-D. Ocena każdego drzewa powinna mieć następującą formę: 5D, 2C, 1C, 4A etc.Wykonawca oceni metodą VTA; system korzeniowy; nabiegi korzeniowe, szyję korzeniową, pień i koronę drzewa a w szczególności oceni cechy budowy i wskaże najistotniejsze defekty elementów składowych drzewa w tym obecność rozkładu, kondycji w tym stopień defoliacji a także oceni otoczenie drzewa w szczególności czy prowadzono w ostatnich 5 latach prace ziemne w strefie rzutu korony drzewa.
3) oznakowanie badanego drzewa arbotagiem z wygrawerowanym numerem inwentaryzacyjnym BOŚ tj. tabliczkę z numerami inwentaryzacji dendrologicznej.
2. Przeprowadzenie specjalistycznych badań arborystycznych oraz pielęgnacji drzew.
Prace polegają na przeprowadzeniu specjalistycznych badań arborystycznych (w tym tomografii akustycznej, badaniu elasto-inclino , wykonaniu wiązań w koronie drzew) oraz sporządzenie na ich podstawie kompletnego raportu dendrologicznego – 10 drzew rosnących na terenie bielańskich placówek oświatowych (dotyczy drzew w średnim lub sędziwym wieku, obmiar średnicy pni od 50 cm do nawet 250 cm), wskazanych przez Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Bielany, po dokonanej inwentaryzacji.
Badający ma sprawdzić stan zachowania drzewa, środek oporu bocznego drzewa, środek ciężkości, statykę drzewa oraz jego konstrukcję i wewnętrzną budowę pnia. Dodatkowo należy wykonać na 20 drzewach wskazanych przez Wydziału Ochrony Środowiska Dzielnicy dla Bielany (po dokonaniu inwentaryzacji) - profesjonalnych oraz zgodnych ze sztuką dendrologiczną cieć pielęgnacyjnych w koronie drzew.
3. Przeprowadzenie zajęć dendrologicznych dla najmłodszych w wybranych placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Bielany wskazanych przez Wydział Ochrony Środowiska w załączniku nr 2.
4. Wykonanie rabat cebulowych:
Prace polegają na usunięciu wierzchniej warstwy gleby, dostawie gleby oraz kory, zakupie i dostawie roślin cebulowych wraz z nasadzeniem na łącznym obszarze: 3.080 m2 - w następujących lokalizacjach : wzdłuż ul. E. Schroegera, na terenie parku Stawy Kellera, na Skwerze J. Jarnuszkiewicza oraz Skwerze tzw. Serku Bielańskim wg wskazań zawartych na mapkach poglądowych.
5. Oznakowanie projektu z budżetu obywatelskiego:
Po wykonaniu wszystkich prac związanych z nasadzeniem, każda rabata powinna zostać trwale oznakowana, tabliczką informacyjną, że została zrealizowana w ramach Budżetu Obywatelskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do jej treści – stanowiące Załącznik nr 2 do SWZ;
2. Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami – stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 6.12.2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71510000-6 - Usługi badania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
79995200-7 - Usługi katalogowania
71355000-1 - Usługi pomiarowe
80540000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Art. 255 pkt 1) ustawy Pzp
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu nr 2024/BZP 00541255 z dnia 2024-10-10, zmienionego ogłoszeniem nr 2024/BZP 00549240/01 z dnia 2024-10-16 dotyczące postępowania pt. „Zielony budżet dla Bielan – 100 tys. kwiatów, przegląd i pielęgnacja istniejących nasadzeń”, w wymaganym terminie tj. do dnia 23.10.2024 r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.
Tym samym, zmaterializowała się przesłanka przywołanego na wstępie artykułu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa wyrobów medycznych niesterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zasypanie wyrwy w lewym brzegu rz. Bug w km 175+375÷175+493 oraz jej zabudowa w m. Góry, gm. Korczew, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
- Prace remontowe i modernizacyjne na lata 2025-2026 w budynku UCK WUM w Warszawie przy ul. Banacha 1A
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Nowowiejska 4 m. 22 część nr 2: Nowogrodzka 7 m. 19 część nr 3: Czerniakowska 149 m. 22 (w podziale na 3 części)
- Najem długoterminowy obejmujący okres 24 miesięcy, dwóch zeroemisyjnych fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
- Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 9/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG GEODEZYJNYCH W GMINIE CIĘZKOWICE W 2025r.
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Poprawa infrastruktury drogowej w Aleksandrowie Kujawskim
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu "Modernizacja infrastruktury drogowej w powiecie świdnickim"
- Opracowanie projektu budowlanego przebudowy podwórka w rejonie ul. Okopowej 5,7 i ul. Karolkowej 56, 56A, 58, 58A na dz. ew. nr 37 i 43/1 z obrębu 6-03-17.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.