Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00350652/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
- 2024/BZP 00603486/01 - Wynik z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: Bazy danych, bezpieczeństwo sieci, Cyberbezpieczeństwo, Konteneryzacja, Python, Rozwiązania Chmurowe, SQL, Usługi sieciowe, VBA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szamocka 3, 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-748
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatDZP@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia Społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup szkoleń informatycznych z zakresu: Bazy danych, bezpieczeństwo sieci, Cyberbezpieczeństwo, Konteneryzacja, Python, Rozwiązania Chmurowe, SQL, Usługi sieciowe, VBA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdd5d29d-1431-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568362
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00464638/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.24 Zakup szkoleń informatycznych w Centrali - zamówienie podzielone na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 993200.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 380201,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Bazy danych – obejmuje 2 tematy szkolenia:1. Bazy danych NoSQL – 3 osoby,
2. Projektowanie baz danych w PostgreSQL – 2 osoby.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 3 osoby (z prognozowanych 5).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bezpieczeństwo sieci – obejmuje 3 tematy szkoleń:1. Analiza ruchu sieciowego – 7 osób,
2. ICS Industrial Control Systems cyber-attacks and proactive defense – 3 osoby,
3. Testy penetracyjne: atakowanie i ochrona systemów informatycznych – 3 osoby.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 8 osób (z prognozowanych 13).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 50500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cyberbezpieczeństwo – obejmuje 3 tematy szkoleń:1. Analityk cyberbezpieczeństwa – 4 osoby,
2. Powłamaniowa analiza incydentów bezpieczeństwa IT – 6 osób,
3. Szkolenie przygotowujące do egzaminu CEH v11 (Certified Ethical Hacker) – 2 osoby,
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 7 osób (z prognozowanych 12).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 41780,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konteneryzacja – obejmuje 4 tematy szkolenia:1. Docker w praktyce – 3 osoby,
2. Konteneryzacja Docker i Kubernetes: od zera do bohatera - 1 osoba,
3. Podstawy Docker - wprowadzenie do konteneryzacji – 15 osób,
4. Wykorzystanie Jenkins w procesach Ci/cd w pracy z kontenerami Docker-owymi – 1 osoba.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 12 osób (z prognozowanych 20).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 40355,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Python – obejmuje 12 tematów szkoleń:1. Analiza danych w Pythonie – 1 osoba,
2. Analiza statystyczna w Pythonie – 4 osoby,
3. Data science w Python - szybki start – 1 osoba,
4. Data scraping i bazy danych w Pythonie – 3 osoby,
5. Eksploracja i wizualizacja danych w Python - szybki start – 1 osoba,
6. Podstawy programowania w języku Python – 5 osób,
7. Python - bazy danych – 3 osoby,
8. Python - podstawy – 8 osób,
9. Python - uczenie maszynowe – 3 osoby,
10. Python dla administratorów systemów LUW – 5 osób,
11. Python średniozaawansowany – 3 osoby,
12. Python w analizie danych. Wstęp do Data Science - 3 osoby.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 24 osoby (z prognozowanych 40).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 104534,93 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozwiązania Chmurowe – obejmuje 1 temat szkolenia:1. Kubernetes w praktyce – 5 osób.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 3 osoby (z prognozowanych 5).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 19833,33 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SQL – obejmuje 7 tematów szkolenia:1. Język SQL w bazie danych MS SQL Server - poziom średniozaawansowany – 3 osoby,
2. Microsoft SQL Server – administracja serwerem – 2 osoby,
3. Microsoft SQL Server – język Transact-SQL – poziom zaawansowany – 1 osoba,
4. Microsoft SQL Server – Optymalizacja zapytań i strojenie wydajnościowe – 3 osoby,
5. SQL – język dostępu do bazy danych MS SQL Server – poziom podstawowy – 3 osoby,
6. SQL – język dostępu do bazy danych MS SQL Server – poziom zaawansowany – 1 osoba,
7. Tworzenie zapytań do bazy danych na platformie MS SQL Server + SQL dla analityków – 1 osoba.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 8 osób (z prognozowanych 14).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 40050,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi sieciowe – obejmuje 3 tematy szkoleń:1. Machine Learning and AI with ML.NET– 5 osób,
2. Tworzenie usług sieciowych w .NET 8 – 5 osób.
3. Wzorce projektowe i ich implementacja w C# oraz testowanie automatyczne – 10 osób
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 12 osób (z prognozowanych 20).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 52707,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
VBA – obejmuje 6 tematów szkoleń:1. Podstawy programowania VBA w MS Excel – 2 osoby,
2. Programowanie VBA w MS Excel – zaawansowane – 1 osoba,
3. VBA podstawowy – 5 osób,
4. VBA w MS Excel - poziom podstawowy – 1 osoba,
5. VBA w MS Excel - poziom zawansowany – 3 osoby.
6. VBA w MS Excel - kurs podstawowy. Podstawy programowania – 6 osób.
Zamawiający gwarantuje, że skieruje do przeszkolenia w niniejszej części zamówienia minimum 11 osób (z prognozowanych 18).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 22941,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie.
Zamawiający na realizację zamówienia w części I zamówienia przeznaczył kwotę 7 500,00 PLN. Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 15 900,00 PLN.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33350,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350527377
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 39a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie.
Zamawiający na realizację zamówienia w części III zamówienia przeznaczył kwotę 41 780,00 PLN. Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 72 600,00 PLN.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108800,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350527377
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 39a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ERNABO Adrian Flak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242923065
7.3.3) Ulica: ul. Myszkowska 87A
7.3.4) Miejscowość: Mysłów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IKU LTD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Company ID 12066269
7.3.3) Ulica: 12 York Avenue
7.3.4) Miejscowość: Wielka Brytania
7.3.5) Kod pocztowy: SL 1 3HP, Slough
7.3.7.) Kraj: Wielka Brytania
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vavatech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262845994
7.3.3) Ulica: ul. Olesińska 21
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-548
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Comarch S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350527377
7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II 39a
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja usługi szkoleń w ramach projektu "Najważniejsza jest RODZINA - subregionalny program wsparcia kobiet i rodziców w zakresie aktywności zawodowej oraz godzenia życia zawod..." cz. I -II .."
- Usługa szkoleniowa na potrzeby przeprowadzenia warsztatów facylitacyjnych.
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
- Przeprowadzenie kursu z elektropneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw pneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 16 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.