Og³oszenie z dnia 2024-10-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego do szkó³ z terenu Gminy Kleczew w roku 2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG WSPÓLNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310232489
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Ko¶ciuszki 7 lokal 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kleczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-540
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 632700980
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@edukacja.kleczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.edukacja.kleczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju opa³owego do szkó³ z terenu Gminy Kleczew w roku 2025”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d90a1846-5f5a-4625-b1d5-58161f0db879
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00568437
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00059924/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego do szkó³ z terenu Gminy Kleczew w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem strony internetowej prowadzonego postêpowania, gdzie Wykonawca:po zalogowaniu siê swoje konto wskazuje postêpowanie i wchodzi w szczegó³y wskazanego postêpowania „Komunikacja”, która dotyczy wybranego postêpowania wybiera opcjê „Utwórz wiadomo¶æ” wybiera „Kategoriê wiadomo¶ci” i wprowadza tre¶æ w polu „Wiadomo¶æ” mo¿na dodaæ za³±czyæ „Do³±cz plik”.
Wykonawca rejestruj±c siê bezp³atnie lub w przypadku posiadania konta, loguj±c siê, akceptuje warunki okre¶lone w regulaminie dostêpnym pod adresem:
https://app.sidaspzp.pl/assets/regulamin-SIDAS-PZP-Ds1-zucp.pdf
oraz uznaje go za wi±¿±cy.
Szczegó³owa instrukcja obs³ugi jest zamieszczona pod adresem: https://sidaspzp.pl/instrukcje/
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny
z ww. instrukcj± oraz tre¶ci± niniejszego SWZ.
Ka¿dy za³. Plik musi byæ uprzednio opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez upowa¿nione osoby reprezentuj±ce odpowiednio Wyk, Wyk. wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia, inny podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp lub Wykonawców.Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê wys³ania wiadomo¶ci wraz z za³±cznikiem z poziomu zak³adki „Komunikacja”, która prezentowana jest równie¿ w wys³anej wiadomo¶ci.
Zaleca podpisywanie dokumentów PDF formatem PAdES. Dodatkowo Zamawiaj±cy informuje, ¿e:pliki podpisane przy pomocy podpisu zewnêtrznego XAdES nale¿y za³±czaæ wraz z plikiem podpisu;formularz oferty podpisany przy u¿yciu podpisu zewnêtrznego XAdES nale¿y dodaæ w jeden z poni¿szych sposobów:z poziomu zak³adki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty nale¿y umie¶ciæ plik, który by³ podpisywany, a plik z podpisem nale¿y dodaæ oddzielnie jako za³±cznik lubspakowaæ razem plik oferty i plik z podpisem do paczki „zip” i do³±czyæ z poziomu zak³adki „Moje pliki” w miejscu do dodania pliku oferty.
dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 Mb/s; komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub nowsze wersje; zainstalowana co najmniej jedna przegl±darka internetowa w najnowszych wersjach: Firefox, Chrome,Opera; w³±czona obs³uga JavaScript; zainstalowany program do obs³ugi formatów .pdf, np. Acrobat Reader; dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods,odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg,mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig,XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc; rekomendowane przez Zamawiaj±cego formaty przes³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB:doc, docx, xls, xlsx, pdf, ze szczególnym wskazaniem na pdf oraz formaty kompresji danych: zip, 7zip; Zam. dopuszcza inne, ni¿ okre¶lone powy¿ej formaty kompresji danych, w szczególno¶ci format .rar, pod warunkiem, ¿e zam., korzystaj±c z programu 7-zip (https://7-zip.org.pl/), bêdzie w stanie poprawnie otworzyæ skompresowane pliki oferty, je¶li nie ofertê uznaje siê za odrzucon±; pliki za³±czone i zapisane przez Wykonawcê na stronie internetowej nie s± widoczne dla Zam., poniewa¿ w systemie wystêpuj± jako zaszyfrowane do up³ywu terminu sk³adania ofert; jako czas z³o¿enia oferty przez stronê internetow± przyjmuje siê moment otrzymania ¿±dania przez serwer po klikniêciu w opcjê „Z³ó¿ ofertê”; czas jest w formacie hh:mm:ss, zgodnie ze stref± czasow± na komputerze; czas serwera strony internetowej jest synchronizowany z czasem udostêpnionym przez G³ówny Urz±d Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119 /1), informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa oleju opa³owego do szkó³
z terenu Gminy Kleczew w roku 2025” jest Centrum Us³ug Wspólnych, pl. Ko¶ciuszki 7/1, 62-540 Kleczew, tel. (63) 2700 980;
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym w przypadku pytañ dotycz±cych sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, kontakt
e-mail pod adresem: cuw@edukacja.kleczew.pl lub telefonicznie: 601-86-44-22.
3. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp na dostawê oleju opa³owego do szkó³ z terenu Gminy Kleczew w roku 2024. Podstaw± prawn± ich przetwarzania jest Pzp (Dz. U z 2024r., poz. 1320).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego bêd± podmioty i osoby zainteresowane, gdy¿ co do zasady postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa powy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych.
5. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem ograniczenia dostêpu do Pañstwa danych uzasadnionych ochron± prywatno¶ci.
6. Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane bêd± przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia.
7. W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem przys³uguje Pañstwu prawo ¿±dania od Administratora dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, ich sprostowania (poprawiania), usuniêcia w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego
z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa.
8. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
9. Podanie danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu o zamówienie publiczne jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
10. Przetwarzanie Pani/Pana danych nie bêdzie podlega³o zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
11. Wykonawca, wype³niaj±c obowi±zki informacyjne wynikaj±ce z art. 13 lub art.
14 RODO wzglêdem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w tym postêpowaniu sk³ada stosowne o¶wiadczenie zawarte w formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.231.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego w ilo¶ci szacunk.124000 litrów do szkó³ z terenu gminy Kleczew:ZSP im. Arkadego Fiedlera w Budzis³awiu Ko¶cielnym, SP im. Józefa Jó¼wiaka w Kozieg³owach, SP im. Stanis³awa Staszica w S³awoszewku, SP im. Juliana Tuwima w Z³otkowie. Zapotrzebowanie ilo¶ciowe na olej opa³owy, stanowi przewidywane, szacunkowe (+/- 25%) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wi±¿±ce dla Zam.
Zamawiaj±cy wymaga, aby olej opa³owy by³ zgodnie z Polsk± Norm± PN-C-96024 i charakteryzowa³ siê nastêpuj±cymi parametrami: Gêsto¶æ w tem. 15 oC, max. 860 kg/m3, Tem. zap³onu, min. 56,0 oC Lepko¶æ kinematyczna w tem. 20 oC max. 6,000 mm2/s Sk³ad frakcyjny:do 250 oC destyluje max. 65% (V/V)do 350 oC destyluje min. 85% (V/V) Zawarto¶æ siarki max. 0,100 % (m/m) Pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej, max. 0,30% (m/m) Pozosta³o¶æ po spopieleniu max. 0,010% (m/m) Zawarto¶æ wody max. 200 mg/kg Zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max. 24 mg/kg Tem. p³yniêcia, maksimum -20 oC Barwa czerwona. Dostawy odbywaæ siê bêd± sukcesywnie, w miarê potrzeb, ka¿dorazowo na zamówienie Zamawiaj±cego, okre¶laj±ce ilo¶æ i miejsce dostaw oleju opa³owego. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia oleju opa³owego w terminie zawartym w formularzu ofertowym Wykonawcy w pkt 1, stanowi±cym Za³. nr 1 do SWZ, liczonym od ka¿dego zg³oszenia wniosku przez Zam. Termin dostawy nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 4 dni robocze (oprócz dni wolnych od pracy) i musi zostaæ uzgodniony z Zam., tak aby dostawa odby³a siê w godz. pracy danej placówki. Jednorazowo zamawiana ilo¶æ oleju opa³owego wynosiæ bêdzie ³±cznie nie mniej ni¿ 2000 l na wszystkie jednostki.Rozliczenie ka¿dej dostawy odbywaæ siê bêdzie w oparciu o ilo¶ci rzeczywi¶cie zatankowanego oleju (na podstawie przep³ywomierza) oraz cenê oleju opa³owego obowi±zuj±c± u producenta wskazanego przez Wykonawcê w ofercie (w dniu wys³ania zamówienia na adres e-mail), z uwzglêdnieniem upustu okre¶lonego w ofercie.Wyk. zobowi±zany jest zapewniæ transport oleju opa³owego ¶rodkami transportu do tego przystosowanymi, tj. autocystern± wyposa¿on± w pompê ss±co-t³ocz±c±, w±¿ gumowy, legalizowany przep³ywomierz wskazuj±cy dok³adn± ilo¶æ wydanego paliwa w temperaturze referencyjnej 15 oC. Ilo¶æ oleju opa³owego winna byæ fakturowana zgodnie z objêto¶ciowym systemem sprzeda¿y paliw opartym na m3 w tem. referencyjnej 15 oC.Wyk. zobowi±zany bêdzie fakturowaæ dostarczane ka¿dorazowo ilo¶ci oleju opa³owego zgodnie z objêto¶ciowym systemem sprzeda¿y paliw opartym na m3 w temperaturze referencyjnej 15 oC – odrêbnie dla ka¿dej placówki wskazanej w Rozdziale 3 pkt 1 – wed³ug cen i zasad zawartych w ofercie i SWZ. Wspólny S³ownik Zamówieñ – CPV 09135100-5 Olej opa³owy.Podzia³ zamówienia na czê¶ci: nie i tym samym nie dopuszcza siê sk³adania ofert czê¶ciowych. Brak mo¿liwo¶ci podzia³u zamówienia na czê¶ci z uwagi na specyfikê i jednorodno¶æ przedmiotu zamówienia. Taki podzia³ grozi³by nadmiernymi trudno¶ciami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, lub te¿ potrzeb± skoordynowania dzia³añ ró¿nych Wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia, co mog³oby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia.Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych, o których mowa w art. 92 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp. Olej opa³owy dostarczany bêdzie w dni robocze w godz. 8.00 – 15.00 do szkó³ z terenu Gminy Kleczew wskazanych w Rozdziale 3 pkt 1 – zgodnie ze zg³oszeniami Zamawiaj±cego.Dostawy do poszczególnych placówek mog± byæ ³±czone. Faktury musz± byæ wystawione oddzielnie dla ka¿dej placówki, dlatego te¿ ¶rodek transportu musi umo¿liwiaæ dokonania dok³adnego pomiaru dostarczonego oleju do poszczególnych placówek.Nadzór nad prawid³owo¶ci± realizacji zamówienia sprawowaæ bêdzie Zamawiaj±cy i dyrektorzy szkó³, którzy maj± prawo do osobistej obecno¶ci podczas dostawy przedmiotu zamówienia do poszczególnych placówek.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 12 i 13 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu:1) zdolno¶ci wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¿eli wynika to z odrêbnych przepisów
Wykonawca spe³ni ten warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) posiada koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, wystawionej zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2024 r., poz. 266.).
Wykonawca winien posiadaæ wa¿n± koncesjê w okresie trwania umowy.
W przypadku, gdy wa¿no¶æ koncesji koñczy siê w okresie trwania umowy Wykonawca zobowi±zany jest o dostarczenia nowej, wa¿nej koncesji.
Ocena spe³niania powy¿szego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów wg formu³y spe³nia – nie spe³nia.
b) posiada odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4ustawy Pzp;
Ocena spe³niania powy¿szego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów wg formu³y: spe³nia – nie spe³nia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Wykonawca spe³ni ten warunek je¶li wyka¿e, ¿e:
a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê sumy gwarancyjnej nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³. Uwaga: ubezpieczenie o którym mowa
w przedmiotowym warunku rozumiane jest jako ubezpieczenie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej.
Ocena spe³niania powy¿szego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów wg formu³y spe³nia – nie spe³nia.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
• art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, zwanej dalej „Pzp”,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê
o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
– sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem.
b) Odpis lub informacja z krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
c) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r., poz. 594 ze zm.),
z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Za³±cznik nr 5 do SWZ.
d) koncesja na obrót paliwami, wystawiona zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2024r., poz. 266).
Wykonawca winien posiadaæ wa¿n± koncesjê w okresie trwania umowy.
W przypadku, gdy wa¿no¶æ koncesji koñczy siê w okresie trwania umowy Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia nowej, wa¿nej koncesji.
e) Dokument potwierdzaj±cy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê sumy gwarancyjnej nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³.
f) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u
w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokument ten sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
g) Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokument ten sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dokument potwierdzaj±cy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê sumy gwarancyjnej nie mniejszej ni¿ 150.000,00 z³.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia.2. Wykonawcy musz± ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. W ofercie powinien byæ podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny
z Pe³nomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako Pe³nomocnik.
5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty), Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.
6. W odniesieniu do wymagañ postawionych przez Zamawiaj±cego ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
7. Sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej:
a) dokumenty dotycz±ce w³asnej firmy sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± w imieniu swojej firmy,
b) dokumenty wspólne takie jak np. formularz oferty - sk³ada Pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/centrum-uslug-wspolnych-w-kleczewie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-14 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI KLECZEW
- "Dostawa oleju opa³owego do szkó³ z terenu Gminy Kleczew w roku 2025"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcj± wykupu u¿ywanej ¶mieciarki.
wiêcej: przetargi KLECZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego na potrzeby szkó³ Gminy Strzelin
- Zakup wraz z dostaw± oleju opa³owego lekkiego do jednostek organizacyjnych Gminy Godziszów na sezon 2024/2025
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego w sezonie grzewczym 2024/2025
- "Dostawa oleju opa³owego do szkó³ z terenu Gminy Kleczew w roku 2025"
- Dostawa Oleju Opa³owego Lekkiego Ekoterm Plus do Kot³owni Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Przedszkolnymi w Rybnie im. Zygmunta Pruskiego w 2025 roku
- Dostawy oleju opa³owego dla obiektów Gminy Strzeleczki oraz jej jednostek organizacyjnych w roku 2025
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.