eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługi w zakresie ochrony osób i mienia szpitala.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie ochrony osób i mienia szpitala.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM PSYCHIATRII W KATOWICACH IM. DR. KRZYSZTOFA CZUMY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276206986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. dr Janusza Korczaka 27

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@centrumpsychiatrii.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpsychiatrii.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpsychiatrii

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie ochrony osób i mienia szpitala.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea2485b1-dc29-434b-b091-29d9bda6f4a4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040143/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 2024.09. Usługi w zakresie ochrony osób i mienia szpitala w 2025 i 2026 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514985

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 01/US-OM/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest :
A) Ochrona obiektów oraz mienia szpitala przed zaborem, kradzieżą i dewastacją znajdującego się w budynkach szpitalnych położonych przy ul. Korczaka 2, 22 i 27 w Katowicach, oraz na posesji szpitala i poza nią, poprzez dozorowanie.
Zakres zamówienia obejmuje również ochronę fizyczną pracowników szpitala przed pacjentami przejawiającymi agresję wobec nich, oraz w stosunku do innych pacjentów i osób – z użyciem Grupy Interwencyjnej ( GI ) włącznie. Do obowiązków ochrony należy także zapewnienie ogólnego bezpieczeństwa personelowi szpitala, w tym także w sytuacjach kryzysowych ( np. alarm bombowy, terrorystyczny, pożar, ewakuacja itp.). W sytuacjach koniecznych zakres czynności obejmuje także udzielanie pomocy sanitarnej (ratowniczej).
W skład obiektów wchodzi :
• portiernia główna przy bramie wjazdowej, ul. Korczaka 27 w Katowicach ;
• magazyn z garażem i stacją wymiennika ciepła obok portierni głównej, ul. Korczaka 27 ;
• budynek główny szpitala, ul. Korczaka 27 ;
• budynek administracyjno – biurowy wraz z poradnią zdrowia psychicznego przy ul. Korczaka 22 ( naprzeciw portierni głównej ) ;
• magazyn gospodarczy ( budynek byłego prosektorium ), ul.Korczaka 27 ;
• budynek techniczny ( agregat prądotwórczy, stacja transformatorowa ) poza ogrodzeniem posesji szpitala, w bezpośrednim sąsiedztwie, ul. Korczaka 27.
B) Ochrona poprzez monitoring obiektu szpitala przy ul. Korczaka 2 w Katowicach, położonego po przeciwnej stronie drogi w odległości ok. 300 m od portierni głównej ( Poradnia i Oddział Terapii Uzależnienia i Współuzależnienia Od Alkoholu ), z uwzględnieniem doraźnych interwencji w
przypadkach koniecznych ;
C) Zabezpieczenie ruchu osobowo – towarowego w budynku głównym i na terenie posesji szpitala, w tym pobieranie opłat parkingowych z użyciem kasy fiskalnej.
D) Podejmowanie doraźnych interwencji na wezwanie osób funkcyjnych pełniących dyżury ( lub osób upoważnionych ) i dyrekcji szpitala, z użyciem w razie potrzeby grupy interwencyjnej (GI).
E) Obsługa centralki telefonicznej, w dni robocze w godzinach od 14:00 do 08:30,
a w soboty, niedziele, święta oraz w dni ustawowo wolne od pracy całodobowo ( poprzez przekierunkowanie rozmów na żądane numery, z telefonu stacjonarnego znajdującego się w portierni głównej ).
F) Odbieranie sygnałów z centralki sygnalizacji pożaru ( portiernia w budynku głównym ), sprawdzenie miejsca sygnalizowanego pożaru oraz kasowanie w odpowiednim czasie sygnału na centralce, w przypadku fałszywego alarmu.
G) Patrolowanie i wykonywanie innych czynności mieszczących się w ramach ochrony.
H) Wykonywanie zadań ochrony fizycznej i pozostałych czynności powinno odbywać się całodobowo :
• w godzinach od 07:00 do 19:00 w pięcioosobowej obsadzie personalnej ;
• w godzinach od 19:00 do 07:00 w czteroosobowej obsadzie personalnej.
Pracownicy ochrony powinni być odpowiednio umundurowani i wyposażeni przez firmę w niezbędny sprzęt oraz powinni posiadać imienne identyfikatory.
I) System monitoringu w obiekcie przy ul. Korczaka 2 powinien być włączany i wyłączany w okresie trwania umowy, w godzinach ustalonych przez Zamawiającego.
J) Wykonawca na swój koszt ma zainstalować w budynku przy ul. Korczaka 2 w Katowicach system monitoringu, który stanowił będzie jego własność - minimum na 1 dzień przed rozpoczęciem świadczenia usług ochrony, z możliwością odbioru sygnału alarmowego w portierni przy ul. Korczaka 27 w Katowicach ( odległość ok. 300 m ),
Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia – poniżej kwoty 750 000,00 euro.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79715000-9 - Usługi patrolowe

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3650093,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3650093,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3650093,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CTG Sp. z o.o.- Lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DGP Security Partner Sp. z o.o.- Partner Konsorcjum, Grupa KOK Sp. z o.o.- Partner Konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021016097

7.3.3) Ulica: ul. Najświętszej Marii Panny 14/3

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3650093,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.