eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidwinZP/50/2024 Dostawa olei i tłuszczy roślinnych na rok 2025



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP/50/2024 Dostawa olei i tłuszczy roślinnych na rok 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 32

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/50/2024 Dostawa olei i tłuszczy roślinnych na rok 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2797707f-2458-4d81-bba2-060d9c49a447

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00208438/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa olei i tłuszczy roślinnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/pn/21blot

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/21blot

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w rozdziale 10 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w rozdziale 24 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/50/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olei i tłuszczy roślinnych do garnizonów administrowanych przez 21 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania:
a) Zadanie nr 1 – Świdwin
b) Zadanie nr 2 – Mirosławiec
c) Zadanie nr 3 – Trzebiatów
Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań oraz rodzaj asortymentu, zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Planowane ilości zamówienia na rok 2024 zawiera załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opcja ma charakter ilościowy i jej maksymalna wartość stanowi 70% wartości wyrażonej ilościowo w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający gwarantuje zatem realizację zamówienia w wysokości 30% wartości wyrażonej ilościowo dla zadania we wspomnianym Formularzu ofertowym Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega, że część zamówienia określana jako „prawo opcji” jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej natomiast Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, co niniejszym akceptuje poprzez podpisanie umowy.
Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji uzależnione jest od faktycznych, aktualnych i zmieniających się potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej jej wartości, wskazanej w ust.2. Zamówienie opcjonalne uruchamiane jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego stosownego zawiadomienia, za pośrednictwem poczty elektronicznej albo faksem, najpóźniej w dniu wykonania części zamówienia nieobjętej opcją (gwarantowanego). Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przez strony niniejszej umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w niniejszej umowie, co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny, jako jedynym kryterium oceny ofert
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych z zastosowaniem kryterium - Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - waga 100 pkt

Cena najniższa
Cena = x 100 (pkt) Cena badanej oferty

3. Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium tj. 100. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
4. Oferty będę oceniane odrębnie w każdym zadaniu.
5. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt.
6. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
6.1 Oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
6.2 Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
6.3 Oferta nie podlega odrzuceniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olei i tłuszczy roślinnych do garnizonów administrowanych przez 21 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania:
a) Zadanie nr 1 – Świdwin
b) Zadanie nr 2 – Mirosławiec
c) Zadanie nr 3 – Trzebiatów
Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań oraz rodzaj asortymentu, zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Planowane ilości zamówienia na rok 2024 zawiera załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

28. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opcja ma charakter ilościowy i jej maksymalna wartość stanowi 70% wartości wyrażonej ilościowo w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający gwarantuje zatem realizację zamówienia w wysokości 30% wartości wyrażonej ilościowo dla zadania we wspomnianym Formularzu ofertowym Wykonawcy.
29. Zamawiający zastrzega, że część zamówienia określana jako „prawo opcji” jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej natomiast Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, co niniejszym akceptuje poprzez podpisanie umowy.
30. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji uzależnione jest od faktycznych, aktualnych i zmieniających się potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej jej wartości, wskazanej w ust.2. Zamówienie opcjonalne uruchamiane jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego stosownego zawiadomienia, za pośrednictwem poczty elektronicznej albo faksem, najpóźniej w dniu wykonania części zamówienia nieobjętej opcją (gwarantowanego). Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przez strony niniejszej umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w niniejszej umowie, co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny, jako jedynym kryterium oceny ofert
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych z zastosowaniem kryterium - Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - waga 100 pkt

Cena najniższa
Cena = x 100 (pkt) Cena badanej oferty

3. Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium tj. 100. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
4. Oferty będę oceniane odrębnie w każdym zadaniu.
5. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt.
6. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
6.1 Oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
6.2 Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
6.3 Oferta nie podlega odrzuceniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa olei i tłuszczy roślinnych do garnizonów administrowanych przez 21 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania:
a) Zadanie nr 1 – Świdwin
b) Zadanie nr 2 – Mirosławiec
c) Zadanie nr 3 – Trzebiatów
Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, dla poszczególnych zadań oraz rodzaj asortymentu, zawiera załącznik nr 6 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Planowane ilości zamówienia na rok 2024 zawiera załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

28. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opcja ma charakter ilościowy i jej maksymalna wartość stanowi 70% wartości wyrażonej ilościowo w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający gwarantuje zatem realizację zamówienia w wysokości 30% wartości wyrażonej ilościowo dla zadania we wspomnianym Formularzu ofertowym Wykonawcy.
29. Zamawiający zastrzega, że część zamówienia określana jako „prawo opcji” jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej natomiast Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, co niniejszym akceptuje poprzez podpisanie umowy.
30. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji uzależnione jest od faktycznych, aktualnych i zmieniających się potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej jej wartości, wskazanej w ust.2. Zamówienie opcjonalne uruchamiane jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego stosownego zawiadomienia, za pośrednictwem poczty elektronicznej albo faksem, najpóźniej w dniu wykonania części zamówienia nieobjętej opcją (gwarantowanego). Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przez strony niniejszej umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w niniejszej umowie, co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny, jako jedynym kryterium oceny ofert
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych z zastosowaniem kryterium - Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - waga 100 pkt

Cena najniższa
Cena = x 100 (pkt) Cena badanej oferty

3. Oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium tj. 100. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
4. Oferty będę oceniane odrębnie w każdym zadaniu.
5. Maksymalna ocena oferty – 100 pkt.
6. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
6.1 Oferta, co do treści, spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją.
6.2 Oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
6.3 Oferta nie podlega odrzuceniu

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1. 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
1. 2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
1. 3. zdolności technicznej lub zawodowej.
Opis spełnienia warunku:
a) Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy wykażą, że należycie wykonali lub wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy, w ramach jednego kontraktu/umowy/zlecenia, trwające nieprzerwanie przez okres minimum 6 miesięcy, polegające na sukcesywnej dostawie olei i tłuszczy roślinnych, każda o wartości brutto nie mniejszej niż:
 dla Zadania nr 1 – 50 000,00 zł,
 dla Zadania nr 2 – 50 000,00 zł,
 dla Zadania nr 3 – 40 000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), warunek, o którym mowa w ust. 1.3, zostanie spełniony wyłącznie jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wykaże spełnienie warunków,
o których mowa w ust. 1.3 z zastrzeżeniem, że warunek ten Wykonawca musi spełnić samodzielnie, tzn. doświadczenie Wykonawców nie sumuje się.
UWAGA!!! Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych dostaw objętych odrębnymi umowami Wykonawcy, bądź wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców,
w celu wykazania spełnienia danego warunku.
b) W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający uzna warunek za spełniony także w przypadku, gdy Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują należycie co najmniej dwie dostawy, w ramach jednego kontraktu/umowy/zlecenia, w okresie minimum 6 miesięcy, polegające na sukcesywnej dostawie olei i tłuszczy roślinnych,, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, za kwotę minimum stanowiącą sumę wartości wymaganą dla poszczególnych zadań, np. przy składaniu oferty na Zadanie nr 1, Zadanie nr 2, Zadanie nr 3 – warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedstawi dwie dostawy na kwotę brutto minimum
140 000,00 zł każda.
1. 4. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Opis spełnienia warunku:
Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy posiadają:
a) aktualną decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii
w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2023 r. poz. 872),
lub
b) aktualną decyzję administracyjną właściwego Państwowej Inspekcji Sanitarnej
w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. tj. Dz. U. z 2022 r., poz.2132,
lub
c) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 106, poz. 730 ze zm.).

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców musi posiadać uprawnienia, o których mowa w ust. 1 pkt 1.4
i zrealizować dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. Wyjątek stanowią sytuacje, w których Wykonawca wykaże, że nie będzie brał udziału w czynnościach,
do których wymagane jest posiadanie określonych uprawnień (co jednoznacznie musi wynikać z umowy konsorcjum lub spółki cywilnej).

2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach i na warunkach określonych w § 13 projektu umowy.
Wszystkie postanowienia wymienione w § 13 projektu umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://www.platformazakupowa.pl/pn/21blot

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-07 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) zw. dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78
z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) zw. dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.