eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławOpracowanie Strategii Rozwoju Ponadlokalnego Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego WrOF 2050



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Strategii Rozwoju Ponadlokalnego Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego WrOF 2050

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Nowy Targ

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-141

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp.dz@um.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Strategii Rozwoju Ponadlokalnego Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego WrOF 2050

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff3b9763-5220-463d-b84c-7add151a447d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044609/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.70 Opracowanie Diagnozy sytuacji społecznej, gospodarczej i przestrzennej Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego wraz z wnioskami

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Wsparcie podmiotu realizującego Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego (ZIT WrOF), w ramach projektu finansowanego ze środków FEDS PT EFS+ na lata 2021-2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/umw

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://portal.smartpzp.pl/umw lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres:
wzp.dz@um.wroc.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z platformy zakupowej opisane zostały na stronie internetowej pod adresem https://portal.smartpzp.pl/umw/elearning

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 i 14
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 4 maja 2016 r. L 119/1) znajduje
się w dokumentach zamówienia - Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/78/2024/BIT

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu diagnozy sytuacji społecznej, gospodarczej i przestrzennej Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego wraz z wnioskami wynikającymi z Diagnozy, Scenariuszy przyszłości WrOF, Modelu struktury funkcjonalno-przestrzennej, projektu Strategii Rozwoju Ponadlokalnego Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego „WrOF 2050”, przeprowadzenie Strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla Strategii WrOF 2050, przeprowadzenie konsultacji społecznych projektu Strategii WrOF 2050 oraz projektu Prognozy oddziaływania na środowisko dla Strategii WrOF 2050, przygotowanie i przeprowadzenie działań informacyjnych dotyczących Strategii WrOF 2050, opracowanie graficzne i wydruk Opracowań zleconych w ramach zamówienia oraz udział merytoryczny w uchwaleniu Strategii WrOF 2050

4.2.6.) Główny kod CPV: 73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

90711400-8 - Usługi oceny oddziaływań na środowisko innych niż powodowanych przez branżę budowlaną

79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka

73110000-6 - Usługi badawcze

98133100-5 - Usługi w zakresie poprawy oraz wspierania administracji samorządowej i wspólnot samorządowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu - doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 36

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium Społeczne - zatrudnienie do realizacji przedmiotu zamówienia osób zagrożonych wykluczeniem społecznym

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
a) zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże on, że w zakresie wiedzy i doświadczenia: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje z należytą starannością:
1) co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentów strategii rozwoju tj.: gminy lub powiatu lub województwa lub ponadlokalnego lub obszaru funkcjonalnego. Każdy z ww. dokumentów opracowany dla obszaru o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100 000 osób;
2) co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentów dotyczących planowania przestrzennego tj.: plan zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub model struktury funkcjonalno-przestrzennej. Każdy z ww. dokumentów opracowany dla obszaru tj.: gminy lub powiatu lub województwa lub ponadlokalnego lub obszaru funkcjonalnego o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100 000 osób;
3) co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu badań jakościowych i ilościowych na próbie co najmniej 500 osób na potrzeby opracowania: dokumentu określającego ogólne kierunki rozwoju dla obszaru tj.: gminy lub powiatu lub województwa lub ponadlokalnego lub obszaru funkcjonalnego o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100.000 osób;
4) co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu prognozy oddziaływania na środowisko dla strategii rozwoju tj.: gminy lub powiatu lub województwa lub ponadlokalnego lub obszaru funkcjonalnego. Każdy z ww. dokumentów opracowany dla obszaru o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100 000 osób.
UWAGA: Weryfikacja liczby mieszkańców zostanie dokonana na podstawie opracowania "Powierzchnia i ludność w przekroju terytorialnym w 2024 roku" zamieszczonego na stronie GUS https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ludnosc/ludnosc/powierzchnia-i-ludnosc-w-przekroju-terytorialnym-w-2024-roku,7,21.html plik „powierzchnia_i_ludnosc_w_przekroju_terytorialnym_w_2024_roku_tablic e”

b) w zakresie potencjału osobowego dysponuje lub będzie dysponował łącznie co najmniej 5 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, zdobyły wymagane doświadczenie:
1) co najmniej jedną osobą – Kierownikiem zespołu, która w okresie ostatnich trzech lat koordynowała prace zespołu przy realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na opracowaniu strategii rozwoju tj.: gminy lub powiatu lub województwa lub ponadlokalnego lub obszaru funkcjonalnego. Każdy z ww. dokumentów opracowany dla obszaru o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100 000 osób;
2) co najmniej jedną osobą - Członek zespołu, która posiada doświadczenie przy realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na opracowaniu strategii rozwoju tj.: gminy lub powiatu lub województwa lub ponadlokalnego lub obszaru funkcjonalnego. Każdy z ww. dokumentów opracowany dla obszaru o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100 000 osób;
3) co najmniej jedną osobą - Specjalistą do spraw planowania przestrzennego, która posiada wykształcenie wyższe na kierunku: architektura i urbanistyka lub gospodarka przestrzenna lub studia podyplomowe z gospodarki przestrzennej lub planowania przestrzennego lub urbanistyki oraz posiada doświadczenie przy realizacji co najmniej jednego zadania polegającego na opracowaniu dokumentu dotyczącego planowania przestrzennego tj.: planu zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub modelu struktury funkcjonalno-przestrzennej. Każdy z ww. dokumentów opracowany dla obszaru tj.: gminy lub powiatu lub województwa lub ponadlokalnego lub obszaru funkcjonalnego o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100 000 osób;
4) co najmniej jedną osobą - Specjalistą do spraw konsultacji społecznych, która posiada doświadczenie przy przeprowadzeniu badań jakościowych i ilościowych na próbie co najmniej 500 osób na potrzeby opracowania: dokumentu określającego ogólne kierunki rozwoju dla obszaru tj.: gminy lub powiatu lub województwa lub ponadlokalnego lub obszaru funkcjonalnego o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100.000 osób;
5) co najmniej jedną osobą - Specjalistą do spraw ocen oddziaływania na środowisko, która spełnia warunki określone w art. 74a ust. 2* ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 z późn. zm.) oraz była autorem co najmniej jednej prognozy oddziaływania na środowisko dla dokumentu określającego ogólne kierunki rozwoju dla obszaru o minimalnej liczbie ludności wynoszącej 100.000 osób (np. strategii rozwoju: gminy lub powiatu lub województwa lub ponadlokalnego lub obszaru funkcjonalnego). Każdy z ww. dokumentów opracowany dla obszaru o minimalnej liczbie ludności wynoszącej co najmniej 100 000 osób.
Zamawiający nie dopuszcza wskazania jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji.
Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane do realizacji zamówienia posiadały biegłą, tj. umożliwiającą bezproblemowe porozumiewanie się w mowie i w piśmie, znajomość języka polskiego. W przypadku gdy personel Wykonawcy nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany będzie, na własny koszt, zapewnić tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w
postępowaniu :
a) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, tj. oświadczenia, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
Pełnomocnictwo dla Pełnomocnika konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany do umowy zostały określone w §13 Projektu umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/umw

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-06 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje wniesienie przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie (ceny brutto).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.