Og³oszenie z dnia 2024-10-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00591873/01 - Wynik z dnia 2024-11-13
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej w zespole obiektów basenowych Kryta P³ywalnia Akwarium oraz Kryta P³ywalnia Wodna Nuta w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000828874
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Barlickiego 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-083
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.leska@mosir.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mosir.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej w zespole obiektów basenowych Kryta P³ywalnia Akwarium oraz Kryta P³ywalnia Wodna Nuta w Opolu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c5ea7d96-07e0-4913-9d20-2e785a87d7bb
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00568544
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00031111/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.6 ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej w zespole obiektów basenowych Kryta P³ywalnia Akwarium oraz Kryta P³ywalnia Wodna Nuta w Opolu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych
za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokumentacji wynosi 150 MB.
Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz
informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone
z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê
poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c nie
zalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres email wskazany w formularzu w ikonê „Z³ó¿
ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wys³ania
dokumentu, oferty przez Platformê Przetargow±.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja RODO - rozdzia³ II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja RODO - rozdzia³ II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.231.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej w zespole obiektów basenowych Kryta P³ywalnia Akwarium oraz Kryta P³ywalnia Wodna Nuta w Opolu.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71317200-5 - Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa
92620000-3 - Us³ugi w zakresie sportu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych wRozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w
sposób szczególny.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania kompetencji lub uprawnieñ do
prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej musi przedstawiæ Zamawiaj±cemu:
- Zgodê na wykonywanie ratownictwa wodnego w my¶l ustawy z dnia 18
sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz.U. 2023 poz. 714 z pó¼n. zm.) wydan±
przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji.
(W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców
dokument sk³adaj± wszyscy Wykonawcy odrêbnie).
- Decyzjê o wpisie do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem
Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, je¿eli wymóg ten wynika bezpo¶rednio z
tre¶ci otrzymanej zgody na wykonywanie ratownictwa wodnego.
Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia wpisu do rejestru jednostek
wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, je¿eli Zamawiaj±cy posiada aktualne dokumenty
dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych
zadania publiczne (Dz.U.2024 poz.307).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania sytuacji ekonomicznej lub finansowej musi wykazaæ, ¿e:
Jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem
zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 500 000,00 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w
sposób szczególny.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) Zgodê na wykonywanie ratownictwa wodnego w my¶l ustawy z dnia
18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach
wodnych (Dz.U. 2023 poz. 714 z pó¼n.zm.) wydanej przez Ministra Spraw
Wewnêtrznych i Administracji.
(W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców dokument
sk³adaj± wszyscy Wykonawcy odrêbnie).
2 ) Decyzjê o wpisie do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z
systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, je¿eli wymóg ten
wynika bezpo¶rednio z tre¶ci otrzymanej zgody na wykonywanie ratownictwa wodnego.
Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia wpisu do rejestru jednostek
wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, je¿eli
Zamawiaj±cy posiada aktualne dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub
mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w
szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego
2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania
publiczne (Dz.U.2024 poz.307).
3 ) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci
zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz±
ni¿ 500 000,00 z³
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania znajduje siê w projektowanych postanowieniach umowystanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-08 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: www.umopole.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ¦L¡SKIEGO
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowego utrzymania czysto¶ci w obiektach Urzêdu Miasta Opola wraz z dostaw± niezbêdnych ¶rodków czysto¶ci, higieny i materia³ów eksploatacyjnych.
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na potrzeby bie¿±cej dzia³alno¶ci SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Us³uga organizacji sta¿y uczniowskich
- Dostawa sprzêtu medycznego dla zespo³ów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
wiêcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze Krytej P³ywalni " Laguna" przy ul. Warszawskiej 11 oraz K±pieliska " Zdrój" przy ul. Witczaka 6 w Jastrzêbiu-Zdroju przez ratowników wodnych.
- ¦wiadczenie us³ugi ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia oraz na terenie krytej p³ywalni przy Szkole Podstawowej nr 5 w ¦widniku w 2025 roku (2)
- Wykonanie us³ug w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Krytej P³ywalni w Gryficach
- Organizacja lodowiska sezonowego wraz z jego obs³ug±
- "¦wiadczenie us³ugi ratownictwa wodnego na krytej p³ywalni Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Ciechanowie przy ul. 17 Stycznia 60 B oraz k±pieliskach miejskich w sezonie letnim 2025 roku."
- ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego.
wiêcej: Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.