eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObornikiRemont lokali mieszkalnych.



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 76

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.oborniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.oborniki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c54fb1e9-3526-4a49-a328-e8747cb3052d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont lokali mieszkalnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c54fb1e9-3526-4a49-a328-e8747cb3052d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568571

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035604/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Remont lokali mieszkalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500887

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Remont lokalu mieszkalnego w Obornikach ul. Droga Leśna 80.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego w Obornikach ul. Droga Leśna 80.
2. Opis ogólny stanu istniejącego: lokal zlokalizowany jest na parterze dwukondygnacyjnego (parter + poddasze użytkowe) budynku mieszkalnego. Budynek w konstrukcji murowanej z głównym dachem dwuspadowym w konstrukcji drewnianej. Wejście do lokalu odbywa się poprzez dobudową od strony szczytowej część budynku. W dobudówce zlokalizowano przedsionek oraz pomieszczenie łazienki. Dobudowaną część budynku wykonano w technologii murowanej z dachem jednospadowym w konstrukcji drewnianej. Stan techniczny konstrukcji budynku jest dobry. Elementy wyposażenia technicznego tj.: instalacje sanitarne, instalacja elektryczna, stolarka okienna i drzwiowa oraz podłoga są w stanie technicznym złym, nie nadającym się do dalszej eksploatacji.
3. Charakterystyczne parametry techniczne lokalu:
a) powierzchnia użytkowa: 36,67 m2,
b) wysokość pokoi: 2,95 m,
c) wysokość łazienki i przedsionka: 2,20 m,
d) liczba kondygnacji: 1.
4. Zakres prac remontowych – w ramach remontu przewiduje się wykonanie następujących prac budowlanych w lokalu:
a) wykonanie nowej instancji wodno-kanalizacyjnej,
b) wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
c) wymianę stolarki okiennej,
d) wymianę stolarki drzwiowej,
e) montaż nowych parapetów,
f) wykonanie nowych posadzek,
g) wykonanie nowych gładzi tynkarskich oraz malowanie ścian,
h) wykonanie nowych okładzin ściennych w łazience,
i) montaż armatury sanitarnej w łazience,
j) montaż armatury elektrycznej,
k) wykonanie wewnętrznych ścianek działowych,
l) wykonanie nowego podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz schodów zewnętrznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 172855,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego w Bogdanowie.
2. Opis ogólny stanu istniejącego: lokal zlokalizowany jest w czterolokalowym obiekcie mieszkalnym. Budynek posiada jedną kondygnację oraz poddasze nieużytkowe. Konstrukcja budynku: ściany murowane, dach dwuspadowy w konstrukcji drewnianej. Wejście do lokalu odbywa się poprzez wspólny korytarz (przedsionek) z lokalem sąsiednim. Stan techniczny konstrukcji budynku jest dostateczny, który wymaga wykonania prac remontowych. Natomiast elementy wyposażenia technicznego tj.: instalacje sanitarne, instalacja elektryczna, stolarka okienna i drzwiowa oraz podłoga są w stanie technicznym złym, nie nadającym się do dalszej eksploatacji.
4. Charakterystyczne parametry techniczne lokalu
a) powierzchnia użytkowa: 34,17 m2,
b) wysokość pokoi: 2,66 m,
c) liczba kondygnacji: 1.
5. Zakres prac remontowych - w ramach remontu przewiduje się wykonanie następujących prac budowlanych w lokalu:
a) wykonanie nowej instancji wodno-kanalizacyjnej,
b) wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
c) wymianę stolarki okiennej,
d) wymianę stolarki drzwiowej,
e) montaż nowych parapetów,
f) wykonanie nowych posadzek,
g) wykonanie nowych gładzi tynkarskich oraz malowanie ścian,
h) wykonanie okładzin ściennych w łazience,
i) montaż armatury sanitarnej,
j) montaż armatury elektrycznej,
k) wykonanie ścianek działowych w lekkiej konstrukcji gipsowo-kartonowej na stelażu stalowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 114679,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171754,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171754,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Maciej Olech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7631842083

7.3.3) Ulica: Winiary 12

7.3.4) Miejscowość: Połajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-710

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171754,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123695,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 194400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123695,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Maciej Olech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7631842083

7.3.3) Ulica: Winiary 12

7.3.4) Miejscowość: Połajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-710

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123695,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.