Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń na potrzeby utworzenia ZPPP w Ożarowie Mazowieckim przy ul. Konotopskiej – dokończenie prac.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WARSZAWSKI ZACHODNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 129/133
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 733 72 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pwz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pwz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń na potrzeby utworzenia ZPPP w Ożarowie Mazowieckim przy ul. Konotopskiej – dokończenie prac.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fe16180-b427-424a-832d-df7ea38df03a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 28 sierpnia 2024 r. Wykonawca, odpowiedzialny za realizację prac, niespodziewanie zszedł z terenu budowy, przerywając zaplanowane roboty remontowe. Informacja o zejściu z budowy została przekazana drogą e-mailową, bez wcześniejszego powiadomienia oraz bez uzgodnienia przerwy z Zamawiającym. Zaistniała sytuacja wywołała nieprzewidziane opóźnienie w harmonogramie robót, co bezpośrednio wpłynęło na zagrożenie dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia prac oraz oddania gotowych pomieszczeń do użytku.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: IZA.272.1.4.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZA.272.1.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 307000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Planowane przedsięwzięcie obejmuje prace konieczne do zakończenia remontu części pomieszczeń na pierwszym piętrze budynku przy ulicy Konotopskiej 4 w Ożarowie Mazowieckim.
2.1. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
POMIESZCZENIE 1.03
- zakup i montaż zlewu, doprowadzenie odpływu do kanalizacji, montaż płytek ceramicznych na ścianie za zlewem, montaż urządzenia do podgrzewania wody, malowanie ścian, obrobienie cokołów przy drzwiach, montaż pojedynczej ramki do kontaktu, montaż lampy sufitowej, montaż maskującej listwy podłogowej na styku glazury i wykładziny, montaż lampy – 1 szt. (lampa musi być wyposażona w czujnik ruchu);
POMIESZCZENIE 1.04
- zakup i montaż urządzeń dostosowanych dla osób niepełnosprawnych: umywalka, kran, miska ustępowa, lustro oraz uchwyty;
- zakup i montaż pisuaru, drzwiczek do licznika i zaworu zamontowanego w ścianie;
- montaż spłuczki, dokończenie zabudowy z gk przy pisuarze, montaż płytek ceramicznych na ścianie z urządzeniami, obrobienie cokołów przy drzwiach, montaż malowanie, montaż lamp – 2 szt. (lampa musi być wyposażona w czujnik ruchu), zakup i montaż płyt Armstrong; montaż maskującej listwy podłogowej na styku glazury i wykładzin;
POMIESZCZENIE 1.05, 1.06, 1.07
- zakup i montaż umywalki, kranu, zlewu, skrzydeł drzwi płycinowych – 2 szt., 2 nakładek na parapet,
- montaż grzejnika, wykończenie fragmentu ściany nad dwoma ościeżnicami płycinowymi, montaż płyty gk. nad drzwiami aluminiowymi, malowanie ścian (na płytach z gk malowanie dwukrotne), obrobienie cokołów przy drzwiach aluminiowych.
- zakup i montaż kratek wentylacyjnych – 2 szt., montaż maskującej listwy podłogowej na styku glazury i wykładziny.
W pomieszczeniu przeznaczonym na toaletę dla pracowników lampa musi być wyposażona
w czujnik ruchu. Brakujące wykończenie przy listwach podłogowych należy uzupełnić silikonem.
POMIESZCZENIA 1.08, 1.09, 1.10 WRAZ Z MAŁYM KORYTARZEM
- prace wykończeniowe obejmujące korekty spawów na wykładzinie, obrobienie cokołów przy drzwiach aluminiowych, malowanie ścian wraz z obróbką na łączeniach płyt gk,
- zakup i montaż 4 szt. kratek wentylacyjnych, 2 nakładek na parapet, 2 klimatyzatorów naściennych;
POMIESZCZENIE 1.11
- zakup i montaż kratki wentylacyjnej, 2 nakładek na parapet oraz klimatyzatora naściennego, malowanie ścian;
POMIESZCZENIE 1.12
- zakup i montaż umywalki, kratki wentylacyjnej, klimatyzatora naściennego, nakładki na parapet oraz malowanie ścian;
POMIESZCZENIE 1.13, 1.15
- zakup i montaż kratki wentylacyjnej, 2 nakładek na parapet, klimatyzatora naściennego oraz malowanie ścian;
POMIESZCZENIE 1.14
- zakup i montaż kratki wentylacyjnej oraz klimatyzatora naściennego, listwy maskującej oraz malowanie ścian;
- w ramach branży elektrycznej przewiduje się montaż gniazd lub zestawów gniazd, do ustalenia na etapie realizacji z Zamawiającym. Wszelkie przewody należy prowadzić podtynkowo w bruzdach, które następnie należy zaprawić. Wszystkie gniazda montować w puszkach instalacyjnych podtynkowych.
POMIESZCZENIE 1.16, 1.17 WRAZ Z MAŁYM KORYTARZEM
- zakup i montaż lampy w korytarzyku, 3 kratki wentylacyjne, 2 nakładek na parapet, 2 klimatyzatory naścienne oraz malowanie ścian, zakup i montaż lampy w korytarzyku;
POMIESZCZENIE 1.18
- zakup i montaż kratki wentylacyjnej oraz klimatyzatora naściennego, uzupełnienie silikonów do listew przypodłogowych, oraz malowanie ścian;
POMIESZCZENIE 1.19, 1.20 WRAZ Z MAŁYM KORYTARZEM
- prace wykończeniowe obejmujące korekty spawów na wykładzinie, malowanie ścian wraz z obróbką na łączeniach płyt gk,
- zakup i montaż 3 szt. kratek wentylacyjnych, 2 nakładek na parapet, 2 klimatyzatory naścienne, zakup i montaż lampy w korytarzyku, lustra weneckiego;
POMIESZCZENIE 1.21, 1.22
- prace wykończeniowe: malowanie ścian, zakup i montaż 2 szt. kratek wentylacyjnych, 2 nakładek na parapet, 1 klimatyzator naścienny;
POMIESZCZENIA 1.01 ORAZ 1.02
- prace wykończeniowe: malowanie ścian, montaż maskującej listwy podłogowej na styku glazury i wykładziny,
Pozostały zakres prac wykończeniowych:
- naklejenie nieprzeziernych folii na przeszkleniach drzwi aluminiowych,
- zakup i montaż baterii do umywalek i zlewów,
- zakup i montaż nawiewników okiennych na wszystkich oknach,
- zakup i montaż odboi systemowych,
- uprzątnięcie terenu budowy po zakończeniu prac, wywiezienie gruzu,
- zakup i montaż 21 nowych lamp.
Wentylacja i klimatyzacja
Zakłada się zakup i montaż 5 wentylatorów dachowych wraz ze sterownikami. Wydajność wyciągów należy dostosować do zapotrzebowania odpowiadającego liczbie osób przybywających w poszczególnych pomieszczeniach. Ponadto zamówienie obejmuje zakup i montaż 12 jednostek klimatyzatorów naściennych i jednej jednostki zewnętrznej montowanej na dachu wraz z kompletem przewodów zasilających instalację.
Prace instalacyjne obejmują montaż, orurowanie, odprowadzenie skroplin, zasilenie, pełne okablowanie oraz roboty związane z prowadzeniem instalacji na I piętrze pod sufitem i przeprowadzeniem jej na dach.
KORYTARZ
- prace wykończeniowe: malowanie ścian, zakup i montaż sufitu podwieszanego typu Armstrong (pow. ok 65 m2) wraz z nowymi lampami ,
- uzupełnienie listew przy kontaktach, podłączenie instalacji elektrycznej wyprowadzonej do puszek na korytarzu.
- regulacja drzwi aluminiowych na wejściu, montaż skrzydeł drzwi aluminiowych na korytarzu wraz z wyregulowaniem skrzydeł,
- zakup i montaż nakładki okiennej, na posadzce z PCV należy uzupełnić spawy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Seregiet
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441462437
7.3.3) Ulica: Aksamitna 3
7.3.4) Miejscowość: Wolica
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- Świadczenie usług ratowniczo-instruktorskich w pływalni Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ożarowie Mazowieckim oraz na terenie Ożarowskich Basenów Letnich ( Kręczki ) w 2025/2026 roku
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z dwoma sieciowymi pompowniami ścieków i wewnętrznymi liniami zasilającymi oraz przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Mory, gmina Ożarów Mazowiecki
- Wykonanie dokumentacji projektowej - modernizacja budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Konotopskiej 4 w Ożarowie Maz.
- Prace na korycie rzeki Kanału Ożarowskiego poprzez jego koszenie i bieżące utrzymanie
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania systemów odwodnienia na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkiej dokumentacji formalno-prawnej umożliwiającej zrealizowanie inwestycji polegającej na budowie ulicy Stołecznej w Płochocinie
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa tężni solankowej w miejscowości Czerniejewo
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- Modernizacja holu głównego, przedsionka oraz korytarza obok pracowni RTG i TK
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.