Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Skępem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SKĘPE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 2
1.5.2.) Miejscowość: Skępe
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-630
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542878521
1.5.8.) Numer faksu: 542877204
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skepe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skepe.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/skepe5428785211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Skępem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b4fe0b6-77c8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047124/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Skępem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 5, tj. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Umowa w kwestii dofinansowanie inwestycji ze środków zewnętrznych została zawarta dnia 26.10.2023 r. §3 ust. 1 umowy zobowiązuje Zamawiającego do zakończenia realizacji zadania i wydatkowania środków do końca 2023 r. A zatem nie jest możliwe przeprowadzenie postępowania w trybie podstawowym lub innej procedurze otwartej, gdyż nie pozwoliłoby to na terminowe wykonanie zadania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UMiG-ZP.271.2.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 307819,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących zmianę sposobu użytkowania budynku szkoły w ramach zadania pn. „Modernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Skępem”, zgodnie z dokumentacją projektową/techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa/techniczna (w zakresie wskazanym w pkt 1), która stanowi Załącznik nr 3 do SWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ ma charakter wyłącznie pomocniczy w stosunku do dokumentacji projektowej/technicznej i służy określeniu rodzaju robót wchodzących w skład zamówienia, zaś pełny zakres robót Wykonawca zobowiązany jest określić na podstawie dokumentacji projektowej/technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000-4 - Tynkowanie
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIDEM BUDOWNICTWO JOANNA TARNECKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4660325348
7.3.3) Ulica: Licealna 2/16
7.3.4) Miejscowość: Dobrzyń nad Wisłą
7.3.5) Kod pocztowy: 87-610
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIDEM BUDOWNICTWO JOANNA TARNECKA
jakie przetargi wygrała firma
FIDEM BUDOWNICTWO JOANNA TARNECKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394285,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.