Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osoby na wózku inwalidzkim na potrzeby Gminy Dobryszyce.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobryszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 8
1.5.2.) Miejscowość: Dobryszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-505
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44681193
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobryszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobryszyce.biuletyn.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osoby na wózku inwalidzkim na potrzeby Gminy Dobryszyce.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9636a290-a9ae-4be1-8507-1afca6b6e3b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069319/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa fabrycznie nowego mikrobusu dziewięcioosobowego przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Gminy Dobryszyce
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9636a290-a9ae-4be1-8507-1afca6b6e3b03.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://e-zamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej, adres e-mail: przetargi@dobryszyce.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „ Wykonawca ” na Platformie
e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „ Centrum
Pomocy ”, w tym instrukcja składania oferty.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”
( „Formularze do komunikacji” ). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „ dodaj załącznik ”). Zamawiający dopuszcza komunikowanie się przy użyciu poczty elektronicznej:
przetargi@dobryszyce.pl (nie dotyczy składania ofert).
Szczegółowe informacje zostały zawarte w pkt 8 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot. RODO zostały szczegółowo określone w rozdziale 22 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „ Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu 9-
osobowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osoby na
wózku inwalidzkim na potrzeby Gminy Dobryszyce ”
Wykonawca zaproponowane parametry techniczne pojazdu oraz wymagania Zamawiającego
potwierdzi w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Niespełnienie wymagań wskazanych w w/w dokumentach skutkować będzie odrzuceniem oferty
jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych na podstawie art. 226 Pzp.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena oferty (C) – 60%
2) Termin realizacji dostawy – 40%
3. Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „Cena oferty” (C), w którym zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższą wartość ( cenę ), zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba
zdobytych (C) = Cn/Cb x 100 x waga kryterium 60%
punktów
Gdzie:
C – ilość punktów za kryterium „ Cena ”
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wskaźnik stały
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie
przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie
tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.
Maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta w ramach kryterium „ Cena ” wynosi 60
pkt.
2) W kryterium „ Termin realizacji dostawy ” (T), - waga 40%. Wykonawca może uzyskać
maksymalnie 40 pkt.
Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkrótszy termin dostawy.
Kryterium „ Termin realizacji dostawy ”, będzie rozpatrywane na podstawie zaproponowanego
terminu podanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1
do SWZ.
Termin winien być określony w dniach. Maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 40
dni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający przyzna ofertom punktację w tym kryterium zgodnie z poniższym zapisem:
a) deklarowany termin realizacji dostawy 40 dni od dnia podpisania umowy – 0 pkt;
b) deklarowany termin realizacji dostawy 35 dni od dnia podpisania umowy – 20 pkt;
c) deklarowany termin realizacji dostawy 30 dni od dnia podpisania umowy – 40 pkt.
Oferta, w której nie zostanie wpisany termin realizacji dostawy ( nie zostanie podany w
Formularzu ofertowym ) lub będzie on dłuższy niż 40 dni od dnia podpisania umowy
zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1
pkt 5 ) ustawy Pzp.
4. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy, która nie będzie podlegać
odrzuceniu oraz otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną według wzoru:
Pł = C + T
Gdzie:
Pł - łączna ilość punktów dla ocenianej oferty.
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „ Cena ”.
T - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „ Termin realizacji dostawy ”.
5. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie w/w kryteriów. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w powyższych kryteriach otrzyma maksymalną liczbę punktów.
Pozostałym Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ( proporcjonalnie mniejsza ) liczba punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu nie są wymagane.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu nie są wymagane.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca dołącza:1) Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego - Załącznik nr 1 do SWZ.
2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 7 ust. 1
ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125
ust. 1 ustawy Pzp. – Załącznik nr 2 do SWZ.
3) Pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy ).
4) Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w
ofercie informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w artykule 454 - 455 ustawy PZP oraz wskazanym w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez platformę e zamówienia. Sposób złożenia oferty opisany został w instrukcjach interaktywnych dostępnych na platformie e zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-07 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-05
INNE PRZETARGI DOBRYSZYCE
więcej: przetargi DOBRYSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami.
- Dostawa samochodów dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osoby na wózku inwalidzkim na potrzeby Gminy Dobryszyce.
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miasta Zambrów.
- Zakup dwóch samochodów na potrzeby DDPS+ oraz usługi door-to-door
- Dostawa nowego samochodu 9-cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zakładu Aktywności Zawodowej w Kamionku Wielkim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.