Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00469470/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
- 2023/BZP 00480865/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów leczniczych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: PCZ SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220638287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ceynowy, 7
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pczkartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczkartuzy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pczkartuzy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa produktów leczniczych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9433d097-74aa-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469470
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.350.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEWÓD POKARMOWY I METABOLIZM. LEKI STOSOWANE W CHOROBACH DRÓG ŻÓŁCIOWYCH I WĄTROBY4.5.3.) Główny kod CPV: 33610000-9 - Produkty lecznicze dla przewodu pokarmowego i metabolizmu
4.5.5.) Wartość części: 11671,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEWÓD POKARMOWY I METABOLIZM. LEKI STOSOWANE W CZYNNOŚCIOWYCH ZABURZENIACH PRZEWODU POKARMOWEGO. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33612000-3 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego
4.5.5.) Wartość części: 5582,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KREW I UKŁAD KRWIOTWÓRCZY. LEKI PRZECIWKRWOTOCZNE ZAWIERAJĄCE ACIDUM ATRANEXAMICUM W POSTACI POZAJELITOWEJ. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33621200-1 - Środki przeciwkrwotoczne
4.5.5.) Wartość części: 12960 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KREW I UKŁAD KRWIOTWÓRCZY. LEKI PRZECIWKRWOTOCZNE, ETAMSYLATUM W POSTACI POZAJELITOWEJ. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33621200-1 - Środki przeciwkrwotoczne
4.5.5.) Wartość części: 1630,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KREW I UKŁAD KRWIOTWÓRCZY. ŻYWIENIE POZAJELITOWE I DODATKI DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692210-2 - Preparaty odżywiania pozajelitowego
4.5.5.) Wartość części: 18054,25 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KREW I UKŁAD KRWIOTWÓRCZY. LEKI PRZECIWKRWOTOCZNE. CZYNNIKI KRZEPNIĘCIA KRWI - CZYNNIK VII KRZEPNIĘCIA KRWI. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33621200-1 - Środki przeciwkrwotoczne
4.5.5.) Wartość części: 7047,97 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KREW I UKŁAD KRWITÓRCZY. LEKI PRZECIWKRWOTOCZNE. CZYNNIKI KRZEPNIĘCIA KRWI. PROTROMBINA. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33621200-1 - Środki przeciwkrwotoczne
4.5.5.) Wartość części: 4351,86 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KREW I UKŁAD KRWIOTWÓRCZY. ALBUMINY LUDZKIE ROZTWÓR 20%. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33621400-3 - Substytuty krwi i roztwory do perfuzji
4.5.5.) Wartość części: 120506,40 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KREW I UKŁAD KRWIOTWÓRCZY. PŁYNY INFUZYJNE I DODATKI DO PŁYNÓW INFUZYJNYCH. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 3375,99 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
UKŁAD SERCOWO-NACZYNIOWY. LEKI MOCZOPĘDNE.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33622300-9 - Środki moczopędne
4.5.5.) Wartość części: 6883,42 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
UKŁAD SERCOWO-NACZYNIOWY. LEKI MOCZOPĘDNE. LEKI MOCZOPĘDNE PĘTLOWE. FUROSEMID W POSTACI INIEKCJI. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33622300-9 - Środki moczopędne
4.5.5.) Wartość części: 3499,20 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
UKŁAD SERCOWO NACZYNIOWY/ PRODUKTY LECZNICZE DLA KRWI, ORGANÓW KRWIOTWÓRCZYCH ORAZ UKŁADU KRĄŻENIA.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33620000-2 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia
4.5.5.) Wartość części: 4110,83 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DERMARTOLOGIA. PRODUKTY LECZNICZE DLA DERMATOLOGII ZAWIERAJĄCE Povidonum iodinatum. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii
4.5.5.) Wartość części: 1698,30 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
UKŁAD MOCZOWO-PŁCIOWY. INNE LEKI GINEKOLOGICZNE. LEKI NASILAJĄCE SKURCZ MACICY. PROSTAGLANDYNY W POSTACI SYSTEMÓW TERAPEUTYCZNYCH DOPOCHWOWYCH. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33641200-7 - Pozostałe środki ginekologiczne
4.5.5.) Wartość części: 19180,80 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRODUKTY LECZNICZE. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 37262,59 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
LEKI STOSOWANE W ZAKAŻENIACH. LEKI PRZECIWBAKTERYJNE DO STOSOWANIA WEWNĘTRZNEGO. INNE ANTYBIOTYKI BETA-LAKTAMOWE. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 25978,54 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
LEKI STOSOWANE W ZAKAŻENIACH. LEKI PRZECIWBAKTERYJNE DO STOSOWANIA WEWNĘTRZNEGO. LEKI PRZECIWBAKTERYJNE. ANTYBIOTYKI GLIKOPEPTYDOWE. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 2740,50 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
LEKI STOSOWANE W ZAKAŻENIACH. LEKI PRZECIWBAKTERYJNE DO STOSOWANIA WEWNĘTRZNEGO. LEKI PRZECIWBAKTERYJNE. WANKOMYCYNA. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 11145,60 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
LEKI STOSOWANE W ZAKAŻENIACH. LEKI PRZECIWGRZYBICZE DO STOSOWANIA WEWNĘTRZNEGO AMFOTERYCYNA B. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1310,26 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
LEKI STOSOWANE W ZAKAŻENIACH. LEKI PRZECIWBAKTERYJNE DO STOSOWANIA WEWNĘTRZNEGO. ANTYBIOTYKI BETA-LAKTAMOWE. CEFALOSPORYNY III GENERACJI. CEFOPERAZON+SULBAKTAM.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1532,09 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
LEKI STOSOWANE W ZAKAŻENIACH. LEKI PRZECIWBAKTERYJNE DO STOSOWANIA WEWNĘTRZNEGO. MAKROLIDY, LINKOZAMIDY I STREPTOGRAMINY. LINKOZAMIDY. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne
4.5.5.) Wartość części: 5670 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
LEKI STOSOWANE W ZAKAŻENIACH. LEKI PRZECIWBAKTERYJNE DO STOSOWANIA WEWNĘTRZNEGO. INNE LEKI PRZECIWBAKTERYJNE. INNE. LINEZOLID. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne
4.5.5.) Wartość części: 43200 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
LEKI STOSOWANE W ZAKAŻENIACH. SUROWICE ODPORNOŚCIOWE I IMMUNOGLOBULINY. IMMUNOGLOBULINY NIESPECYFICZNE (LUDZKIE) DLA NOWORODKÓW.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33651520-9 - Immunoglobuliny
4.5.5.) Wartość części: 8208 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OŚRODKOWY UKŁAD NERWOWY. LEKI ZNIECZULAJĄCE. LEKI ZNIECZULENIA OGÓLNEGO. INNE, PROPOFOLUM 1%. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33661100-2 - Środki znieczulające
4.5.5.) Wartość części: 3067,20 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RÓŹNE. PREPARATY I PRODUKTY ŻYWIENIA. POZOSTAŁE PREPARATY I PRODUKTY DO ŻYWIENIA. WĘGLOWODANY W POSTACI PROSZKU DO PRZYGOTOWANIA ROZTWORU DO TESTU OBCIĄŻENIA GLUKOZĄ.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33693000-4 - Pozostałe produkty terapeutyczne
4.5.5.) Wartość części: 542,38 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RÓŻNE. PREPARATY I PRODUKTY ŻYWIENIA. POZOSTAŁE PREPARATY I PRODUKTY ŻYWIENIA. POŁĄCZENIA WĘGLOWODANÓW, BIAŁEK, ZWIĄZKÓW MINERALNYCH, WITAMIN, IMMUNOMODULUJĄCE. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
4.5.5.) Wartość części: 4851 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OŚRODKOWY UKŁAD NERWOWY. LEKI ZNIECZULAJĄCE. LEKI ZNIECZULENIA OGÓLNEGO. INNE, PROPOFOLUM 2%.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33661100-2 - Środki znieczulające
4.5.5.) Wartość części: 21600 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OŚRODKOWY UKŁAD NERWOWY. LEKI PRZECIWDEPRESYJNE, USPOKAJAJĄCE. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33660000-4 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów
4.5.5.) Wartość części: 930,44 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
LEKI STOSOWANE W ZAKAŻENIACH. LEKI PRZECIWBAKTERYJNE DO STOSOWANIA WEWNĘTRZNEGO. AMINOGLIKOZYDY. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33650000-1 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego, szczepionki, środki przeciwnowotworowe oraz immunomodulacyjne
4.5.5.) Wartość części: 3402,60 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
LEKI STOSOWANE W ZAKAŻENIACH. OGÓLNE ŚRODKI PRZECIWINFEKCYJNE DO UŻYTKU OGÓLNOUSTROJOWEGO ORAZ SZCZEPIONKI. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33651000-8 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki
4.5.5.) Wartość części: 2359,69 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RÓŹNE. PREPARATY I PRODUKTY ŻYWIENIA. POZOSTAŁE PREPARATY I PRODUKTY DO ŻYWIENIA. WĘGLOWODANY W POSTACI KROPLI DLA NOWORODKÓW.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33693000-4 - Pozostałe produkty terapeutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1377 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RÓŹNE. POZOSTAŁE ŚRODKI LECZNICZE. INNE PRODUKTY TERAPEUTYCZNE. SUROWCE FARMACEUTYCZNE. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33693000-4 - Pozostałe produkty terapeutyczne
4.5.5.) Wartość części: 1178,03 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KREW I UKŁAD KRWIOTWÓRCZY. LEKI PRZECIWKRWOTOCZNE W POSTACI DOUSTNEJ. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33621200-1 - Środki przeciwkrwotoczne
4.5.5.) Wartość części: 1143,07 PLN
Część 34
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DERMARTOLOGIA. PRODUKTY LECZNICZE DLA DERMATOLOGII.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii
4.5.5.) Wartość części: 976,90 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11647,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11647,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11647,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRALA FARMACEUTYCZNA CEFARM S.A.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250004220
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALA FARMACEUTYCZNA "CEFARM" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALA FARMACEUTYCZNA "CEFARM" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11647,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18982,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18982,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18982,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDAN Sp. jawna PAWLAK I S-KA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540475643
7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18982,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4514,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4514,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4514,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIALMED SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4514,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111661,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111661,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDAN Sp. jawna PAWLAK I S-KA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540475643
7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111661,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9492,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9492,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9492,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDAN Sp. jawna PAWLAK I S-KA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540475643
7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDAN SPÓŁKA JAWNA, PAWLAK I S-KA
jakie przetargi wygrała firma
MEDAN SPÓŁKA JAWNA, PAWLAK I S-KA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9492,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5854,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7179,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5854,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162
7.3.4) Miejscowość: TORUŃ
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5854,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2643,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3359,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2643,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790017162
7.3.4) Miejscowość: TORUŃ
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2643,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4190,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4190,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4190,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDAN SPÓŁKA JAWNA, PAWLAK I S-KA
jakie przetargi wygrała firma
MEDAN SPÓŁKA JAWNA, PAWLAK I S-KA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4190,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2124,9 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2124,9 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2124,9 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDAN SPÓŁKA JAWNA, PAWLAK I S-KA
jakie przetargi wygrała firma
MEDAN SPÓŁKA JAWNA, PAWLAK I S-KA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2124,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19180,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19375,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19180,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CENTRALA FARMACEUTYCZNA CEFARM S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250004220
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19180,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50464,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50914,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50464,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50464,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22790,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28163,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22790,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIALMED SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22790,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1860,3 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4121,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1860,3 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1860,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5194,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5194,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5194,8 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIP-PHARMA Polska Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262627553
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRALA FARMACEUTYCZNA "CEFARM" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRALA FARMACEUTYCZNA "CEFARM" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5194,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2592 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2592 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2592 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2592 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6694,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6694,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6694,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDAN Sp. jawna PAWLAK I S-KA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540475643
7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6694,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3781,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5488,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3781,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3781,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3278,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7372,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3278,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDAN Sp. jawna PAWLAK I S-KA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540475643
7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3278,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 633,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 633,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 633,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 633,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4771,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4771,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4771,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 26)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDAN Sp. jawna PAWLAK I S-KA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540475643
7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 26)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4771,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 27)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16178,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25968,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16178,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 27)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDAN Sp. jawna PAWLAK I S-KA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540475643
7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEDAN SPÓŁKA JAWNA, PAWLAK I S-KA
jakie przetargi wygrała firma
MEDAN SPÓŁKA JAWNA, PAWLAK I S-KA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 27)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16178,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 29)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 907,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 907,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 907,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 29)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA SP Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 29)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 907,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 32)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2814,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2814,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2814,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 32)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 32)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2814,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-23 do 2024-04-11Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 34
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 34)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2024-2025.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogram. na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach(I) oraz dostawa serwera wraz z oprogram. i zasilaczy UPS w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"(II)
- Catering w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Sporządzenie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego.
- Dostawa, montaż i uruchomienie w wybranych pomieszczeniach w budynku Sądu Rejonowego w Kartuzach systemu klimatyzacji.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.