Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00401608/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00440186/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
- 2024/BZP 00441013/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tworóg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258374
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Tworóg
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-690
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.tworog.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tworog.pl/aktualnosci
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
Profil Nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/ug_tworog.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c93892f-6b7c-4d97-9903-77a343995b05
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063734/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401608
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Grp.I.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja „zaprojektuj – wybuduj”, inwestycji polegającej modernizacji i budowie dróg z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1 – Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg- Hanusek, ul. Saperów
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji/zezwoleń powyższej rozbudowy/ przebudowy m.in. w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddaniem do użytkowania.I etap:
a) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej;
b) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/ zgłoszenia robót dla zadania inwestycyjnego;
II etap:
a) Wykonanie robót budowlanych
b) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami
Planowana inwestycja obejmuje budowę i modernizację infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg – Hanusek ul. Saperów .
Przewiduje się przebudowę drogi gminnej na długości 438 m szer. 4 m
Łączna powierzchni dróg wynosi 1.776,20 m2Teren inwestycji objęty opracowaniem stanowią działki:
dz. Nr 83/24; 401/43
Nie wyklucza się potrzeby zajęcia innych dziełek w związku z realizacją ínwestycjí, co zostanie ustalone na etapie opracowania projektu budowlanego.Planowane przedsięwzięcie dotyczy budowy i modernizacji infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg – Hanusek ul. Saperów i obejmuje:
- Roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni jezdni
- Wykonanie konstrukcji nowoprojektowanej jezdni
- Wykonanie poboczy
- Wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia
Szczegóły w PFU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
4.5.5.) Wartość części: 360000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja „zaprojektuj – wybuduj”, inwestycji polegającej modernizacji i budowie dróg z podziałem na następujące zadania:
Zadanie nr 2 – Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg- Połomia, ul. Szkarotki
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji/zezwoleń powyższej rozbudowy/ przebudowy m.in. w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddaniem do użytkowania.
3. Zamawiający dołączył do SWZ przedmiary robót, które są elementami pomocniczymi i nie stanowią podstawy realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót nie jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, a ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest w żadnym stopniu wiążący dla Wykonawcy.
Planowana inwestycja obejmuje budowę i modernizację infrastruktury drogowej na tereni Gminy Tworóg – Połomia ul. Szkarotki
Przewiduje się przebudowę drogi gminnej na długości 393 m szer. 5 m
Łączna powierzchni dróg wynosi 2.019 m2
Podane długości i powierzchnia mają charakter poglądowy, a wszelkie różnice jakie wynikną w trakcie opracowania przez Wykonawcę Projektu budowlanego i Projektu wykonawczego nie będą miały wpływu na Cenę Umowną oraz czas na ukończenie robót.
Program funkcjonalno – użytkowy „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg – Połomia ul. Szkarotki”
Teren inwestycji objęty opracowaniem stanowią działki:
dz. Nr 89
Nie wyklucza się potrzeby zajęcia innych dziełek w związku z realizacją ínwestycjí, co zostanie ustalone na etapie opracowania projektu budowlanego.Branża drogowa
W ramach inwestycji zaprojektowano przebudowę jezdni drogi gminnej, utworzenie poboczy.
Program funkcjonalno – użytkowy „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg – Połomia ul. Szkarotki”
Orientacyjna długość odcinka: 393 m
Szerokość jezdni drogi gminnej: 5,0 m Nawierzchnia jezdni: asfaltobeton
Szerokość poboczy: 0,5 m
Nawierzchnia poboczy: kruszywo kamienne
Podane parametry mają charakter poglądowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
4.5.5.) Wartość części: 390000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja „zaprojektuj – wybuduj”, inwestycji polegającej modernizacji i budowie dróg z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 3 – Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg- Wojska, ul. Kolonia Podlesie.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji/zezwoleń powyższej rozbudowy/ przebudowy m.in. w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddaniem do użytkowania.3. Zamawiający dołączył do SWZ przedmiary robót, które są elementami pomocniczymi i nie stanowią podstawy realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót nie jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, a ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest w żadnym stopniu wiążący dla Wykonawcy. Zadanie nr 3 – Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg- Wojska, ul. Kolonia Podlesie
I etap:
a) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej;
b) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/ zgłoszenia robót dla zadania inwestycyjnego;
II etap:
c) Wykonanie robót budowlanych
d) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie
e) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji
„Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg – Wojska ul. Kolonia Podlesie
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na budowę oraz wybudowanie i oddanie do użytkowania przedmiotu zamówienia.
W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy oraz wybudować i uzyskać w przypadku konieczności w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie.
Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w dalszej treści Programu funkcjonalno - użytkowego.Planowana inwestycja obejmuje budowę i modernizację infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg – Wojska ul. Kolonia Podlesie .
Łączna powierzchni dróg wynosi 4.993,40 m2Branża drogowa
Program funkcjonalno – użytkowy „Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg – Wojska ul. Kolonia Podlesie”
W ramach inwestycji zaprojektowano przebudowę jezdni drogi gminnej, utworzenie poboczy i zjazdów z kruszywa
Powierzchnia zjazdów z kruszywa 164,50 m2
Powierzchnia poboczy umocnionych kruszywem 23.602 m2
Nawierzchnia jezdni: asfaltobeton
Krawężnik – 2360 m
Nawierzchnia poboczy: kruszywo kamienne +humus
Podane parametry mają charakter poglądowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
4.5.5.) Wartość części: 1470000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja „zaprojektuj – wybuduj”, inwestycji polegającej modernizacji i budowie dróg z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 4 – Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg- Mikołeska, ul. Wiejska2. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji/zezwoleń powyższej rozbudowy/ przebudowy m.in. w zakresie uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddaniem do użytkowania.3. Zamawiający dołączył do SWZ przedmiary robót, które są elementami pomocniczymi i nie stanowią podstawy realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót nie jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, a ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest w żadnym stopniu wiążący dla Wykonawcy.
Zadanie nr 4 – Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg- Mikołeska, ul. Wiejska
I etap:
a) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej;
b) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/ zgłoszenia robót dla zadania inwestycyjnego;
II etap:
c) Wykonanie robót budowlanych
d) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie
e) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji
„Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg – Mikołeska ul. Wiejska"
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na budowę oraz wybudowanie i oddanie do użytkowania przedmiotu zamówienia.Łączna powierzchni dróg wynosi 1.694,86 m2Planowane przedsięwzięcie dotyczy budowy i modernizacji infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg – Mikołeska ul. Wiejska i obejmuje:
- Roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni jezdni
- Wykonanie konstrukcji nowoprojektowanej jezdni
- Zjazdy z kruszywa
- Wykonanie poboczy
- Wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja „zaprojektuj – wybuduj”, inwestycji polegającej modernizacji i budowie dróg z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 5 – Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Tworóg- Koty, ul. Wiejska.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie tematu pn:Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Koty ul. Wiejska Gmina Tworóg
- od km 0 + 000,00 do km 0 + 594,70.
Droga gminna – lokalna klasy techn. L o zmiennej szerokości 3,5-5,00 m, w miejscowości Koty,
Gmina Tworóg, powiat tarnogórski, woj. śląskie.
Projektowana droga przebiega po terenie administrowanym przez Gminę Tworóg ul. Zamkowa 16,
42 – 690 Tworóg.
Przedmiotem zamówienia :
jest wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wymaganych
prawem decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla zrealizowania zadania
inwestycyjnego oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania j. wyżej.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach Programu Funkcjonalno –
Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wszystkich uzgodnień,
decyzji administracyjnych i opinii niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego.
b) Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu
o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót.
Wstępna koncepcja zakresu robót przedstawiona została w dalszej części PFU.
c) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową.
d) Uzyskanie pozwoleń na użytkowanie.
W trakcie projektowania należy uwzględniać optymalizację rozwiązań technicznych.
Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia i uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego
rozwiązań technicznych.
Program funkcjonalno- użytkowy w ramach niniejszego zadania obejmuje wykonanie przebudowy
drogi gminnej w miejscowości Koty polegającej na przebudowie nawierzchni asfaltobetonowej i
budowie zjazdów z kostki brukowej, utwardzenie poboczy oraz zagospodarowaniu terenu
przylegającego do inwestycji drogowej.
Droga zlokalizowana jest w granicach sołectwa Koty i przebiegać będzie na działkach nr: 163/119,
274/94, 374, 256/88, 253/79, 336/88, 334/92, 49 – obręb 0004, Koty, Gmina Tworóg.Przyjęte parametry techniczne projektowanej drogi:
Długość odcinka drogi : – 594,70 mb,
Kategoria ruchu: – KR – 1,
Klasa techniczna dróg : – "L" ( lokalna ) ,
Prędkość projektowa: – Vp – 40 km/h (obszar zabudowany),
Przekrój drogi: – 1 * 2 (liczba jezdni: 1, liczba pasów ruchu: 2),
Szerokość jezdni – od km 0 + 000,00 do km 0 + 083,06 szer. 5,0 m,
– od km 0 + 103,06 do km 0 + 369,20 szer. 4,0 m,
– od km 0 + 384,20 do km 0 + 594,70 szer. 3,5 m
Jezdnia – beton asfaltowy
Pobocze utwardzone kruszywem – szer. 0,50 m,
Chodnik i zjazdy indywidualne na posesje zabudowane – kostka brukowa,
Obramowanie krawędzi jezdni od strony chodnika - krawężnikiem,
Odwodnienie jezdni – powierzchniowo spadkami podłużnymi i poprzecznymi
Realizacja budowy drogi lokalnej o nawierzchni asfaltobetonowej ze zjazdami przyczyni się do
poprawy funkcjonalności drogi, polepszenia parametrów technicznych drogi, jak i też do poprawy
bezpieczeństwa ruchu drogowego.
W liniach rozgraniczających obejmujących przedmiotową inwestycję, przewiduje się przebudowę
drogi o szer. 3,5m-5,0m z poboczem utwardzonym kruszywem (szer. 0,50 m.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
4.5.5.) Wartość części: 480000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400011,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477436,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400011,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. DOMAX ARKADIUSZ MIKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487
7.3.3) Ulica: GRABIŃSKA
7.3.4) Miejscowość: BORONÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400011,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447733,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507511,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447733,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. Domax Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487
7.3.3) Ulica: ul.Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447733,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1637200,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1752151,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1637200,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. DOMAX Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751383487
7.3.3) Ulica: ul. Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1637200,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467191,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491931,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467191,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUCZ Sp. z o.o. Sp.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885237
7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467191,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 772379,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUCZ Sp. zo.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751885237
7.3.3) Ulica: ul. Czestochowska 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
- Oprac. dok. projekt. na rozb. Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymińskiej 227 w Warszawie o dod. skrzydło szkoły i halę sport. w ramach zad. "Rozbudowa Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymińskiej 277 - prace przyg."
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.