eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawa narzędzi, urządzeń, wyposażenia spawacza do nauki spawania oraz urządzeń do obróbki metalu-sprawa 82/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi, urządzeń, wyposażenia spawacza do nauki spawania oraz urządzeń do obróbki metalu-sprawa 82/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/976628

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa narzędzi, urządzeń, wyposażenia spawacza do nauki spawania oraz urządzeń do obróbki metalu-sprawa 82/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35709dc7-554b-4102-950e-1f7302394602

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568935

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485195

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 82/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 127642,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów narzędzi, urządzeń do nauki spawania, zgodnie z wymaganiami, warunkami, ilościach oraz parametrach określonych dokumentacją Zamawiającego.
Miejsce dostawy:
- magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego przy ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz.
Zakres przedmiotu zamówienia;
Dostawa zestawów narzędzi i urządzeń do nauki spawania - 4 komplety, w skład których wchodzi następujący przedmiot:
1) Urządzenie spawalnicze, składające się z:
- urządzenie spawalnicze – umożliwiające spawanie metodą TIG,MIG/MAG, MMA - 1 szt.
- butla 8l zgodna z normą EN 1964:1999 napełniona mieszaniną argonu - 1szt;
- reduktor argon/ CO2 zgodny z normą EN ISO 2503 – 1szt.
2) Przyłbica spawalnicza automatyczna 1 szt.
3) Rękawice spawalnicze z ochroną przedramienia zgodne z normą EN11611 lub EN 13688 rozmiar uniwersalny 1 kpl
4) Fartuch spawalniczy ze skóry długi zgodny z normą EN11611 lub EN 13688 rozmiar uniwersalny 1 szt.
5) Ochraniacze spawalnicze na buty zgodne z normą EN11611 lub EN 13688 rozmiar uniwersalny
1 szt.
6) Zestaw palników uniwersalnych do spawania acetylenowo-tlenowego (1 kpl) stali o grubości min do 12mm oraz cięcia tlenem stali o grubości min 3-100mm, składający się z elementów:
- kaseta metalowa na elementy zestawu 1szt;
- rękojeść z nakrętką minimum 1 szt;
- nasadki do spawania minimum rozmiary nr 1do 6 – 6szt.;
- nasadka do cięcia minimum 1 szt.;
- dysze tnące minimum 4 szt.;
- dysze podgrzewające minimum 1 szt.;
- przystawka do cięcia minimum 1szt.;
- klucz 1 szt.;
- akcesoria do czyszczenia i uszczelki zapasowe 1kpl.
7) Reduktor ciśnieniowy tlenowy 1 szt.
8) Reduktor butlowy acetylenowy 1 szt.
9) Wąż spawalniczy podwójny do tlenu i acetylenu zgodny z normą EN599, ISO 3821 – 25mb –
1 szt.
10) Zestaw bezpieczników przypalnikowych acetylenowo tlenowych (1 kpl), składający się z elementów:
- bezpiecznik tlenowy: wyjście gwint ¼” prawy, wejście do węża fi 6,3mm, ciśnienie robocze 1-10 bar;
- bezpiecznik acetylenowy: wyjście gwint 3/8” lewy, wejście do węża fi 8mm, ciśnienie robocze 0,1-1,5 bar.
11) Szlifierka kątowa 125mm – 1 szt.
12) Ochronniki słuchu o stopniu tłumienia hałasu SNR minimum 28 dB, z regulacją dopasowania do głowy 1 szt.
13) Zestaw szczypiec zaciskowych (1 kpl) - specjalny zestaw szczypiec samozaciskowych przeznaczonych do prac blacharskich i spawalniczych, posiadają pokrętło do precyzyjnej regulacji rozstawu szczęk oraz dźwignię zwalniającą zacisk, szczypce wyposażone w uchwyty antypoślizgowe, składający się z elementów:
- szczypce uniwersalne 130mm – 2szt.
- szczypce uniwersalne 180mm – 3szt.
- szczypce uniwersalne 225mm – 5szt.
- szczypce typu C 270 lub 280mm – 2szt.
- szczypce podwójne 230mm – 2szt.
- szczypce płaskie 160mm – 1szt.
- szczypce płaskie 225mm – 1 szt.
- pokrowiec do przechowywania – 1szt
14) Młotek spawalniczy - młotek spawalniczy o wadze 300 g służący przede wszystkim do usuwania żużlu, oczyszczania spoin i innych prac spawalniczych. Posiada wąską główkę o dłutowatym zakończeniu 1 szt.
15) Okulary ochronne - wysokowydajne szczelne gogle do każdego zastosowania, niskoprofilowa soczewka z powłoką przeciwmgielną. Spełniają wymagania CE, UKCA, ANSI i CSA 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 58249,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów narzędzi i wyposażenia spawacza, zgodnie z wymaganiami, warunkami, ilościach oraz parametrach określonych dokumentacją Zamawiającego.
Miejsce dostawy:
- magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego przy ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz.
Zakres przedmiotu zamówienia:
Dostawa zestawów narzędzi i wyposażenia spawacza - 2 komplety, w skład których wchodzi następujący przedmiot:
1) Zestaw spawarki MIG – 1 kpl, składający się z elementów:
- spawarka MIG do spawania stali niskowęglowej, niskostopowej, stali stopowych, aluminium
i jego stopów, lutospawanie, spawanie elektrodami otulonymi i drutami samo osłonowymi 1 szt.
- butla 8l zgodna z normą EN 1964:1999 napełniona mieszaniną argonu - 1 szt
- reduktor argon/ CO2 zgodny z normą EN ISO 2503 – 1szt
- wąż do gazu 1 szt.
- szczypce spawalnicze – 1 szt
- przyłbica samo ściemniająca – 1 szt
2) Półautomat spawalniczy inwertorowy do spawania metodą MIG/MAG drutem spawalniczym
w osłonie gazu oraz metodą MMA oraz TIG LIFT 1 szt.
3) Przecinarka plazmowa do ręcznego cięcia plazmą powietrzną elementów przewodzących prąd elektryczny, wykonanych ze stali węglowych i stopowych, aluminium i jego stopów, mosiądzu, miedzi i żeliwa 1 szt.
4) Uchwyt spawalniczy MIG/Mag zgodny z normą EN 60974-7- 1 szt.
5) Przyłbica spawalnicza automatyczna 1 szt.
6) Rękawice spawalnicze z ochroną przedramienia zgodne z normą EN11611 lub EN 13688 rozmiar uniwersalny 1 szt.
7) Fartuch spawalniczy ze skóry długi zgodny z normą EN11611 lub EN 13688 rozmiar uniwersalny 1 szt..
8) Ochraniacze spawalnicze na buty zgodne z normą EN11611 lub EN 13688 rozmiar uniwersalny
1 szt.
9) Zestaw palników uniwersalnych do spawania acetylenowo-tlenowego (1 kpl) stali o grubości min.
do 12mm oraz cięcia tlenem stali o grubości min 3-100mm, składający się z elementów:
- kaseta metalowa na elementy zestawu 1szt
- rękojeść z nakrętką minimum 1 szt
- nasadki do spawania minimum rozmiary nr 1do 6 – 6 szt.
- nasadka do cięcia minimum 1 szt.
- dysze tnące minimum 4 szt.
- dysze podgrzewające minimum 1 szt.
- przystawka do cięcia minimum 1szt.
- klucz 1 szt.
- akcesoria do czyszczenia i uszczelki zapasowe 1kpl.
10) Reduktor ciśnieniowy CO2/argon - 2 szt
11) Reduktor ciśnieniowy tlenowy – 2 szt.
12) Reduktor butlowy acetylenowy – 2 szt.
13) Wąż spawalniczy podwójny do tlenu i acetylenu zgodny z normą EN599,ISO 3821 – 25mb.
14) Zestaw bezpieczników przypalnikowych acetylenowo tlenowych – 2 kpl, składających się na:
- bezpiecznik tlenowy: wyjście gwint ¼” prawy, wejście do węża fi 6,3mm, ciśnienie robocze 1-10 bar – 1 szt.
- bezpiecznik acetylenowy: wyjście gwint 3/8” lewy, wejście do węża fi 8mm ciśnienie robocze 0,1-1,5 bar – 1 szt.
15) Ekran spawalniczy o wymiarach minimum 230x170 cm. – 1 szt
16) Szlifierka kątowa 125mm 1 szt.
17) Szlifierka kątowa 1 szt.
18) Ochronniki słuchu o stopniu tłumienia hałasu SNR minimum 28 dB, z regulacją dopasowania do głowy 1 szt.
19) Zestaw szczypiec zaciskowych (1 kpl) - specjalny zestaw szczypiec samozaciskowych przeznaczonych do prac blacharskich i spawalniczych, posiadają pokrętło do precyzyjnej regulacji rozstawu szczęk oraz dźwignię zwalniającą zacisk, szczypce wyposażone w uchwyty antypoślizgowe.
Zestaw zawiera:
- szczypce uniwersalne 130mm – 2 szt.
- szczypce uniwersalne 180mm – 3 szt.
- szczypce uniwersalne 225mm – 5 szt.
- szczypce typu C 270 lub 280mm – 2 szt.
- szczypce podwójne 230mm – 2 szt.
- szczypce płaskie 160mm – 1szt.
- szczypce płaskie 225mm – 1 szt.
- pokrowiec do przechowywania – 1szt
20) Młotek pneumatyczny igłowy do usuwania żużla spawalniczego, rdzy wraz z grotami do przecinania. Przyłącze pneumatyczne ¼”,ciśnienie robocze ok. 6 bar – 1 szt.
21) Stół warsztatowy z szafkami, szufladami, nadbudową i oświetleniem – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 44402,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów narzędzi i wyposażenia spawacza, zgodnie z wymaganiami, warunkami, ilościach oraz parametrach określonych dokumentacją Zamawiającego.
Miejsce dostawy:
- magazyn 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego przy ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz.
Zakres przedmiotu zamówienia:
Dostawa urządzeń do obróbki metalu.
1) Piaskarka kabinowa 1000l z odciągiem 1 szt.
2) Wiertarka promieniowa stołowa 1 szt.
3) Wiertarka stołowa z funkcją gwintowania 1 szt.
4) Walcarka ręczna 1 szt.
5) Przecinarka elektryczna do metalu (ukośnica ściernicowa) 1 szt.
6) Szlifierka taśmowa do metalu 1 szt.
7) Szlifierka taśmowa ręczna ( pilnik elektryczny) 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 24991,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60161,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60161,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60161,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992402029

7.3.3) Ulica: Myszkowska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-019

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60161,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51081,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51081,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51081,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992402029

7.3.3) Ulica: Myszkowska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-019

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51081,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32849,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33351,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32849,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8992402029

7.3.3) Ulica: Myszkowska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-019

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32849,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.