Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00472319/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utwardzenie płytami drogowymi typu MON tymczasowego miejsca składowania drewna na terenie leśnictwa Wolność.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rytel
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550740
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rytel-Dworzec 4
1.5.2.) Miejscowość: Rytel
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-642
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 334 18 50
1.5.8.) Numer faksu: 52 334 18 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rytel@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rytel.torun.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_rytel/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utwardzenie płytami drogowymi typu MON tymczasowego miejsca składowania drewna na terenie leśnictwa Wolność.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-943eac2b-77c2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00519048/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa kruszywa z wbudowaniem na terenie Nadleśnictwa Rytel
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 226130,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje dostawę i ułożenie płyt
drogowych typu MON na drodze dojazdowej o długości – 30,00m i szerokości -6,00m
(ogółem-300,00m2) oraz poboczy gruntowych o szerokości – 0,50 m, wykonanie placu
manewrowego o wymiarach -30,00 m x 30,00 m (ogółem- 900,00 m2).
Nawierzchnia drogi i placu manewrowego zostanie wykonana z płyt drogowych typu
MON o wymiarach – 300 x 150 x 15cm na warstwie odsączającej grubości – 20,00cm.
Płyty drogowe wykonane zgodnie z normą PN-EN 1339:2005. Płyty winny być
krzyżowo zbrojone stalą wg. PN –ISO 6935-2, PN-ISO 6935-2/Ak/. Powinny odpowiadać
wymaganiom PN-EN 206:2003, PN-88/B-06250. Odporność na ścieranie 18 000/ 5 000
(mm3/mm2). Odporność na działanie mrozu, stopień mrozoodporności F 150; Wytrzymałość
na ściskanie, klasa betonu nie mniejsza niż C30/35; nasiąkliwość poniżej 5%. Powierzchnie
płyt powinny być bez rys, pęknięć i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, zgodnie z
wymaganiami. Krawędzie płyt powinny być równe i proste. Odchyłki od wymiarów
nominalnych: długość +/-5 mm, szerokość +/- 5mm, grubość +/- 3mm. Do dostarczonej partii
płyt należy przedłożyć certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z polską normą.
W cenę przedmiotu zamówienia należy wliczyć wszystkie koszty dotyczące wykonania
zadania jak: koszty zakupu i transportu płyt drogowych, rozładunku, korytowania drogi,
ułożenia płyt drogowych, wykonania poboczy drogi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277684,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340830,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277684,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POZORSKI” s.c. Katarzyna Pozorska, Piotr Pozorski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 555-19-15-896
7.3.3) Ulica: Złotowo, ul. Klaskawska 23
7.3.4) Miejscowość: Czersk
7.3.5) Kod pocztowy: 89-650
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POZORSKI" S.C. KATARZYNA POZORSKA, PIOTR POZORSKI
jakie przetargi wygrała firma
"POZORSKI" S.C. KATARZYNA POZORSKA, PIOTR POZORSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277684,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
- Remont drogi gminnej nr 364271K w km od 1+090 do km 1+480,00 w miejscowości Skawa, Gmina Raba Wyżna
- Wykonanie remontów cząstkowych bieżących ulic i dróg gminnych na terenie gminy Janów Lubelski w 2025 r
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.