Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00474057/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
- 2023/BZP 00492099/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie systemu detekcji pożaru w hali sortowni odpadów oraz w pomieszczeniach technicznych w Centrum Utylizacji Odpadów ZGiUK w Lubaniu” w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230907302
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bankowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 671 12 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.obslugi@zgiukluban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiukluban.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f838ccc-797a-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie systemu detekcji pożaru w hali sortowni odpadów oraz w pomieszczeniach technicznych w Centrum Utylizacji Odpadów ZGiUK w Lubaniu” w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f838ccc-797a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 38/NIZ/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190603,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostawa, montaż, uruchomienie i zaprogramowanie systemu detekcji pożaru w hali sortowni odpadów oraz w pomieszczeniach technicznych wraz z pracami towarzyszącymi. Dopuszcza się dwa rozwiązania :
A. Detekcja pożaru przy wykorzystaniu kamer wykrywających pożar i dym wraz z czujnikami dymu.
B. Detekcja pożaru przy wykorzystaniu systemu zasysającego dym, który w sposób ciągły pobiera do analizy powietrze ze strefy pożarowej w celu stwierdzenia obecności dymu.
W zależności od przyjętego rozwiązania należy wykonać:
a) opracowanie i wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dokumentacji projektowej w uzgodnieniu z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż.(koncepcja, projekt wykonawczy, dokumentacja powykonawcza);
b) wykonanie na podstawie projektu wykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę
i zaakceptowanego przez Zamawiającego systemu detekcji pożaru;
c) dostawa, zainstalowanie i zaprogramowanie centrali sterującej systemem;
d) dostawa i zainstalowanie kamer ppoż. (kontrolujących temperaturę składowanych odpadów urządzeń) inicjujących przekazywanie informacji o wystąpieniu pożaru do centrali alarmowej wspomaganych czujnikami dymu (tylko dla rozwiązania A);
e) dostawa i zainstalowanie układu rurarzu służących do przemieszczania pobranego powietrza, odpowiednio dobranych wentylatorów oraz modułowego detektora (tylko dla rozwiązania B);
f) montaż czujek systemu (w zależności od potrzeb);
g) dostawa i zainstalowanie ręcznych ostrzegaczy pożarowych,
h) dostawa i zainstalowanie modułów kontrolno-wykonawczych;
i) dostawa i zainstalowanie sygnalizatorów optyczno-akustycznych;
j) dostawa i zainstalowanie systemu rejestrowania obrazu wraz z dyskiem twardym dedykowanym do pracy ciągłej (tylko dla rozwiązania A);
k) montaż okablowania,
l) odtworzenie pomieszczeń do stanu poprzedniego;
m) przetestowanie systemu pod kątem poprawności działania;
n) przekazanie Zamawiającemu wszystkich licencji, kluczy, haseł do zainstalowanego
oprogramowania i central SSP;
o) zastosowany system musi posiadać możliwość przekazania sygnału do PSP;
p) przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji nowego Systemu Detekcji Pożaru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz projektowanych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579002,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEKK Fire Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231283458
7.3.3) Ulica: Dawidowska 23
7.3.4) Miejscowość: Zamienie
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DEKK FIRE SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DEKK FIRE SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2390D w km 6+242-8+255 w miejscowości Wyręba
- Dostawa artykułów mięsnych, przetworów mięsnych i artykułów drobiarskich dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Usługi porządkowe - sprzątanie budynku Starostwa Powiatowego w Lubaniu
- Wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej na modernizację funkcjonalną oraz termomodernizację Miejskiego Domu Kultury w Lubaniu.
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników NZOZ Łużyckiego Centrum Medycznego w Lubaniu Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.